![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ta teplota je pro optimální chod motoru nízká, ideál je cca 90°C. Doporučuji Ti, změř si teplotu kapalinyalienxx píše:jo a topi mi to po ranu treba za kilometr jizdy coz je dobry ne?
ale pozor jak kdo má teplotu - asi závisí na typu motoru..já mám stálou 84-87C(x16xel) a při 90C se mi sepínají větrákyspermin píše:Ta teplota je pro optimální chod motoru nízká, ideál je cca 90°C. Doporučuji Ti, změř si teplotu kapalinyalienxx píše:jo a topi mi to po ranu treba za kilometr jizdy coz je dobry ne?
teploměrem, např. na zavařeniny. Taky Ti nemusí těsnit uzávěr plnicího hrdla. Čidlo může měřit špatně.
Solik píše:Vadný termostat se dá poznat i tak, že při teplotě motoru pod nějakých 80 stupňů by měla být trubka od termostatu do chladiče relativně studená. Pokud je horká, tak termostat nedovírá a pouští chladící vodu i u studeného motoru do velkého okruhu (tj. přes chladič).
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |