Opel Astra 1,7 DTi

skren
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2007, 11:01
Bydliště: Polička

Příspěvek od skren » 02 kvě 2007, 23:19

No tak to je vostrý, ale věřím že takovou spotřebu oleje musí mít fakt jen vyrachtenej motor, jinak by ten motor mohl být celkem slušnej dvoutakt :) Jinak všem velmi děkuji za jejich odpovědi a kdyby vás ještě něco napadlo,tak neváhejte a napište....stále se rozhoduji

Reklama
 

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 03 kvě 2007, 21:46

Bohuzel ne jen vyrachtanej motor .. ale i uplne nova Astrule! Kamos jednu takovou poridil 1l/1500-1800km, nejdriv mu rikali ze je v zabehu a ze je to normalni s odkazem na servisku.. tak jim rekl ze tak teda ne a ze ji chce vratit, udelali mi pistni krouzky a jeste buchvi co a ted mu bere 1l/13000km, tak namisto po 15000km jezdi na vymenu po 13000km :-), akorat ja tam leju kaztdejch plus minus 4000km litrik oleje 10W-40
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 03 kvě 2007, 21:49

Luky píše:
skren píše:jeden litr oleje na 1000km? To je dost masakr ne? To tak bere stará škodovka... Není to na 10 000km?
Taky se mi nezda. 1000 mam najeto za tyden, to kdybych mel lejt 1l oleje tydne, tak asi zkrachuju :shock: To by sla z baraku hned...
Podle toho co si napsal najedes 52tisic kilometru rocne.. :shock: To by si tak zaplatil skoro 11000Kc za olej :-) (pri cene 200Kc/litr) a to se vyplati...
No s tim olejem je to bohuzel smutna realita.. muze (rikam muze!) brat 1l/1000km :evil:
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 kvě 2007, 21:51

manli2 píše:kromě x 16xel a vyrachtanejch motorů nebere žádnej... takže bych byl v klidu.... :wink:
Bych řekl že x 16xel a vůbec 1.6 jsou podle recenzí nejpodařenější motory od OPLU u serie G.
Moje X 16XEL po 5000 Km nevidím úbytek oleje. :roll:
Dokonce i honda uvádí 1litr ale na 100 provozních hodin, To mám od servisáka
z HONDY. Jo výrobci se jistí.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 kvě 2007, 22:52

recenze nebrat.... :wink:

dokonalý 1.6
- X16SZR = 75 PS
- Z16SE = 85 PS

podařený 1.6
- Z16XE = 101 PS
- Z16XEP = 103 PS

zlobivák
- X16XEL = 101 PS (ale klídek problémy dělal hlavně v efkách, vectrách) v géčkách je relativně vklidu... :wink:

neprobádanej
- Z16YNG = 97 PS LPG
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 05 kvě 2007, 16:18

Co se týče spotřeby oleje, tak mezi výměnou nedolívám nic. Najeto 135 000 km
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 05 kvě 2007, 17:21

No ja do stareho isuzu take nic nedolival a ted nastesti take ne, ale presto ho pravidelne kontroluji a pro jistotu vozim original flasku s olejem. Jak se rika, jistota je jistota :D .

lukaskpd
Příspěvky: 4563
Registrován: 09 dub 2007, 19:55
Bydliště: Hlinsko v Cechcach
Kontaktovat uživatele:

lukaskpd

Příspěvek od lukaskpd » 06 kvě 2007, 17:08

ja mam 1.7TD ale je to takej lenoch kdyz se uz rozbehne tak jde celkem dobre
Neuč se, život tě nauči !!!! :)
Obrázek Lukaskpdova Astra G Obrázek
1.7TD ( 17DTL ) + CHIP
Obrázek
www.jkcolor.iplace.cz/

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Re: lukaskpd

Příspěvek od medva1 » 07 kvě 2007, 13:25

lukaskpd píše:ja mam 1.7TD ale je to takej lenoch kdyz se uz rozbehne tak jde celkem dobre
no jo jenže DTi zabírá pěkně od spodu chování bych skoro řekl jako benzínák, ale s mnohem nižší spotřebou....mam ho jako služebáka 3 roky a nemůžu si stěžovat.....kdežto TD zapíná turbo až kdesi ve 2tis otáčkách proto je tak línej....za sebe doporučuju :shock: :shock: a olej to žere s mírou u mě se mění vždy se servisní prohlídkou po daných kilometrech :D :shock: :D
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Uživatelský avatar
Hribek
Příspěvky: 1595
Registrován: 14 dub 2007, 19:00
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: lukaskpd

Příspěvek od Hribek » 07 kvě 2007, 19:12

medva1 píše:
lukaskpd píše:ja mam 1.7TD ale je to takej lenoch kdyz se uz rozbehne tak jde celkem dobre
no jo jenže DTi zabírá pěkně od spodu chování bych skoro řekl jako benzínák, ale s mnohem nižší spotřebou....mam ho jako služebáka 3 roky a nemůžu si stěžovat.....kdežto TD zapíná turbo až kdesi ve 2tis otáčkách proto je tak línej....za sebe doporučuju :shock: :shock: a olej to žere s mírou u mě se mění vždy se servisní prohlídkou po daných kilometrech :D :shock: :D
O-ou, tak nevim, ale pod 2000 ot mi turbo nesepne nikdy, tak to je jako neco spatne? Myslim ze ne :D !

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Re: lukaskpd

Příspěvek od medva1 » 07 kvě 2007, 20:25

Hribek píše:
medva1 píše:
lukaskpd píše:ja mam 1.7TD ale je to takej lenoch kdyz se uz rozbehne tak jde celkem dobre
no jo jenže DTi zabírá pěkně od spodu chování bych skoro řekl jako benzínák, ale s mnohem nižší spotřebou....mam ho jako služebáka 3 roky a nemůžu si stěžovat.....kdežto TD zapíná turbo až kdesi ve 2tis otáčkách proto je tak línej....za sebe doporučuju :shock: :shock: a olej to žere s mírou u mě se mění vždy se servisní prohlídkou po daných kilometrech :D :shock: :D
O-ou, tak nevim, ale pod 2000 ot mi turbo nesepne nikdy, tak to je jako neco spatne? Myslim ze ne :D !
Ty cejtíš že ti sepne turbo......???????v DTi já to vůbec u svýho služebáku nepoznám krásně zabírá od spodu....měl jsem možnost projet se s klasickým TD a tam to je cejtit hodně markantně do 2tis to je líný jako prase a nad to najednou nadskočílo a začalo teprvě reagovat na přidání plynu to u toho Dti neeee :shock: :shock:
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Uživatelský avatar
Hribek
Příspěvky: 1595
Registrován: 14 dub 2007, 19:00
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hribek » 08 kvě 2007, 09:14

Jo sepnuti turba je znat, zhruba nekde pri 2200ot/min. Starsim TD(DT) jsem nikdy nejel tak nemuzu srovnavat, ale neprijde mi ze by u meho auta bylo neco vneporadku :?:

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 08 kvě 2007, 09:27

Ja mam se sluzebnima 1.7DTI zkusenost, ze turboefekt ma a 2.0DTI je temer bez nej. Mezi nama je to jednoho, hlavne at to jezdi za levno a bez investic do oprav :D .

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 08 kvě 2007, 09:40

Marky píše:Ja mam se sluzebnima 1.7DTI zkusenost, ze turboefekt ma a 2.0DTI je temer bez nej. Mezi nama je to jednoho, hlavne at to jezdi za levno a bez investic do oprav :D .
myslíš že turboefekt je závislej na tom jestli auto je služební nebo ne :D :shock: :D jen jsem napsal svoji zkušenost
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 08 kvě 2007, 10:04

Ja jen, ze s 1.7DTI jsem jezdil jen ve sluzebnich :D, predtim jsem mel soukrome stare isuzu 1.7TDS a tam ten kopanec take byl.

Odpovědět