Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Vlasta G
Příspěvky: 13
Registrován: 10 led 2013, 16:17
Bydliště: Opava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Vlasta G » 11 úno 2015, 20:43

Nepravidelny chod motoru
Při nastartovani studeneho motoru je vše OK ale jakmile se začne zahřívat začne tak vynechávaní válců
píše to chybu 0302 a 0300. pokud nechám motor zahřát a vypnu zapalování ta po opětovném nastartování jede zase na čtyři válce a pak už se prodlem neprojeví až zase při startováni studeného motoru :( svíčky lišta i EGR ventil je ok.
jedná se o motor Z14XE najeto 150000 km olej tam dávám 5W30
Už si nevím rady :? ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být????????????????????? :? :? :? :?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Fritol » 11 úno 2015, 21:06

no jak to popisuješ mě to přijde jak ty ventily :/ ale kdyz byli dělany.. zkus to projet několik kilometru a drž to ve vysokych otačkach jestli se to potom zlepši.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 11 úno 2015, 21:46

Jestli ti to od opravy jezdilo OK a teď se to zase objevilo,tak jsi určo těch 12k km zase najezdil na couračkách do práce a zpět,takže jsou opět zakarbonované ventily ve vodítkách.Vypadá to ,že jsi je nechal ventily vyčistit a použít znovu.Výfukové jsi měl nechat dát nové,déle by to vydrželo.

Vlasta G
Příspěvky: 13
Registrován: 10 led 2013, 16:17
Bydliště: Opava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Vlasta G » 12 úno 2015, 16:28

denny píše:Jestli ti to od opravy jezdilo OK a teď se to zase objevilo,tak jsi určo těch 12k km zase najezdil na couračkách do práce a zpět,takže jsou opět zakarbonované ventily ve vodítkách.Vypadá to ,že jsi je nechal ventily vyčistit a použít znovu.Výfukové jsi měl nechat dát nové,déle by to vydrželo.



Daval jsem hlavu na repas davaly tam ventily a vodítka nove.
Do práce to mam 20km denně samozdřejmě že jezdim na spotřebu ale ne pořad taky tomu dávám otáčky aby jsem motor protáhl.

Uživatelský avatar
Howky
Příspěvky: 675
Registrován: 15 led 2012, 14:45
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Howky » 15 úno 2015, 18:04

Zdravím chtěl jsem se zeptat, dá se zjistit přes Op-Com jestli je čidlo vačkové hřídele špatné nebo v pořádku ? ( chyba 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele )
1.Opel Omega A 2.0 Benzín
2.Opel Astra G Cupé Bertone Benzín 1.8 (92Kw) Z18XE nyní
Přerov

Mé fotky lze použít jen s mým souhlasem

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Fritol » 15 úno 2015, 18:51

pokud maš v seznamu dat kolonku otačky vačkoveho hřidele tak jo :) i kdyz většinou tam neni.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 15 úno 2015, 19:10

Howky píše:Zdravím chtěl jsem se zeptat, dá se zjistit přes Op-Com jestli je čidlo vačkové hřídele špatné nebo v pořádku ? ( chyba 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele )
OPcom asi nee.Ale ,pokud máš aspoň k dispozici osciloscop,tak uvidíš hned.Lepší je dvoukanál,zapneš si i signál od ot senzoru klikovky a uvidíš i fázování.

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 15 úno 2015, 19:56

Opcom to neumí. Dennyho metoda je správná, jako vždy 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
pejee
Příspěvky: 1929
Registrován: 26 zář 2012, 21:11
Bydliště: VS,ZL

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od pejee » 27 úno 2015, 14:17

[quote="Alzafir"]Podívej se do dat airbagů, uvidíš, který snímač je přes 3 ohmy.

Takže našel jsem, je špatný kabel ke konektoru airbagu v sedačce řidiče, ten kabel je zlomený na obou drátech, visel jen na žluté izolaci. Nemá někdo na prodej takový kabel? :)
______
X14XE
Z20LET OPC II
______

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od jerry mouse » 06 kvě 2015, 00:05

Dotaz pre zainteresovanych maju tieto chyby vpliv na to aby nešlo vobec natočiť motor na x17dtl? :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
P0400 -Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
milos81
Příspěvky: 11
Registrován: 13 kvě 2015, 08:38

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od milos81 » 24 kvě 2015, 15:29

Tak som chcel pripojit astru na op com.Dal som automaticku idetifikaciu-vypisalo to do tabulky ale po stlaceni Diagnostic ECM mi hodilo hlasku "unable to decode make from vin" poradite prosim co to znamena? Dik

Uživatelský avatar
JimmyFLASH
Příspěvky: 4
Registrován: 28 čer 2015, 23:03

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od JimmyFLASH » 28 čer 2015, 23:40

denny píše:
spt32 píše:Mám chyby P1525 a P1550. Poradí někdo?Jo motor je Z18XE zafira rok 2001
P1525 Chyba pozice nouzového režimu
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- redukovaný výkon C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- nucený chod C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- regulace výkonu C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- vypnutý motor C-009

Vadný nastavovač škrtící klapky nebo vadná jednotka ECU.
Ahoj, hlásí mi tyto chyby:
P0340 - senzor vačkového hřídele
P1122 - senzor pedalu 2
P1550 - nouzový režim elektronického řízení plynu
Plynový pedál jsem vyndal a vyčistil, ale v něm to není. Při vypnutém motoru diagnostikuje polohu pedálu v pořádku 10-100%, ale při zapnutém jen 10-20%. Očividně je tedy opravdu v nouzovém režimu, který omezuje sešlápnutí plynu.
Výměna senzor vačkového hřídele nepomohla. Hlásí znovu.
Pokusím se vyčistit tu klapku, ale z toho co jsem tak různě četl, tak chyba P1550 bývá problém v ECU a to mně dost děsí.
Máte ještě tipy nebo vaše zkušenosti s podobným chováním vozu?
Máte zkušenost s opravami ECU které nejsou dražší, než celé auto?
Děkuji
Opel Astra G Caravan 1.6 16V Z16XE (2001) automat

olin.
Příspěvky: 16
Registrován: 13 kvě 2010, 17:50

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od olin. » 08 črc 2015, 17:54

Stále bez problémů, až před včerem šla Zafira blbě nastartovat a včera když se chcípla, tak už nešla natočit. Když jsem ji napíchnul, vypsala toto:

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001|Zafira|Engine|Y 20 DTH
Total number of fault codes: 2
P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

S P1635 (žhavení) si hlavu nedělám, tam by problém být v tomhle počasí neměl. P1220 mi nahání ale hrůzu a nikde nemůžu najít překlad, popř. vysvětlení. Nemáte s tímto někdo zkušenost? Nemohou tyto kódy spolu nějak souviset? Mám počítat s výměnou čerpadla, nebo je ještě šance že by to bylo něco méně nákladného?

Uživatelský avatar
R0bin
Příspěvky: 96
Registrován: 08 črc 2010, 21:57
Bydliště: Okres Vsetín

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od R0bin » 14 led 2016, 12:59

Zdravím , chtěl sem se zeptat , zda umí čínský OP-COm vyčíst READINESS ? ( chci se podívat co mě čeká na STK :D ) Díky
Opel Zafira 2.0 DTi /Y20DTH / 2001

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 14 led 2016, 15:50

Přímo ten kód ne, ale umí přečíst ty závady, co readiness vyžaduje.
Takže napíchni jednotku motoru a uvidíš, mělo by stačit kouknout jen do registru závad, pokud bude čistý, není co řešit. A někde jsem četl, že v tom je obsažena i klima ( nechápu proč, možná je to blud), tak si pro jistotu zkoukni i jednotku chlazení.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět