Spojka 1,7 DTI (55KW)

Mirajsek
Příspěvky: 99
Registrován: 26 kvě 2013, 21:50
Bydliště: Vysočina - Žďár nad Sázavou

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od Mirajsek » 04 pro 2013, 20:53

To rad slysim... neni to tolik, ale lepsi jak tech 165 :D preci jen trocha vykonu navic se hodi.... mam na tachometru 230t km a nejsem prvni majitel, takze stejne bude asi na vymenu casem :(
Opel Astra G Caravan 1.7DTi 16V 55kW

Reklama
 

sopel1,7
Příspěvky: 64
Registrován: 07 bře 2012, 19:06

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od sopel1,7 » 05 led 2014, 23:03

Turbo tam je nyní z 1,7 CDTI 92 KW. Předtím jsem měl Honda civic 1,7 CTDI ... s tý hondy to bylo ale živější mi přijde... ač toto z tý 92kw verze je schopno fouknout až 2,5bar přetlaku tak je to zcela zbytečný protože výkon se zhruba od 1,8 bar nahoru nemění... chtělo by to hold větší trisky....
http://www.youtube.com/watch?v=X1Ynn-Rz ... e=youtu.be

Ferenzzo
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2012, 14:14

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od Ferenzzo » 06 led 2014, 14:12

hmm :mrgreen: ...kdo ti to mapoval?

mj. zdá se mi, že foukáš zbytečně mnoho, surge je velmi patrný a turbíně jistě nedělá vůbec dobře, když se sama brzdí o tlak jdoucí zpět přes lopatky kompresoru že.. proč si měnil původní turbo, to z té hondy?

sopel1,7
Příspěvky: 64
Registrován: 07 bře 2012, 19:06

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od sopel1,7 » 15 led 2014, 22:19

U toho honďáckého došlo k totální destrukci,jelikož jsem nedostatečně utáhl kontrmatku na regulaci a celá regulace se vyšroubovala... tzn jelo to stále na max tlak...

sopel1,7
Příspěvky: 64
Registrován: 07 bře 2012, 19:06

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od sopel1,7 » 15 led 2014, 22:24

Teď jsemt o právě udělal na jiném principu.. že je tam přetlaková regulace s mechanickým ventilem kterým si ladím výsledný tlak.. je to bohužel špatná volba.. jelikoč při režimech na 1/4 plynu v mírném kopci to již tlačí třeba 1,3.. a to je moc... když řj požaduje mnohem méně... NICMÉNĚ veškeré tyto hodnoty... vypovídají pouze o jedíném... o kvalitě tohoto motoru.... je až nezkutečné že to vše vydrží...

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od jerry mouse » 15 led 2014, 22:43

Jak si dopadol z tou spojkou, vyriešilo sa to nejako? :?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Ferenzzo
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2012, 14:14

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od Ferenzzo » 16 led 2014, 10:11

souhlasím s tebou ... 1,8bar dlouhodobě, to už chce kvalitní konstrukci motoru :wink:

Díval si se po nějakých těch tryskách?

sopel1,7
Příspěvky: 64
Registrován: 07 bře 2012, 19:06

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od sopel1,7 » 16 led 2014, 22:48

Trysky jsem sháněl po různu... u úpravců motorů... atd .. jediné co jsem vyčetl je to že se tento motor montuje do lodí.. a má mechanické čerpadlo ale v sérii má 90Kw.... tzn asi budou jiné trysky protože turbo je skoros tejné..... jinak spojka.. nechal jsem si nanejtovat speciální povrch a v jedné firmě mi to udělali aby byl maximální možný přítlak. a je klid...

Ferenzzo
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2012, 14:14

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od Ferenzzo » 16 led 2014, 23:07

jojo, to je odzkoušeno :wink:

pokud to tak je (s těma motorama do lodí), tak jistě trysky musí být sehnatelné

ještě otázka, co máš za IC?

sopel1,7
Příspěvky: 64
Registrován: 07 bře 2012, 19:06

Re: Spojka 1,7 DTI (55KW)

Příspěvek od sopel1,7 » 17 led 2014, 00:19

zhruba 70x20x5,5cm je to z dodávky z IVECA. Vedení vzduchu o průměru 55mm a sání z Hčkové astry ( s klapkama)


Odpovědět