Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Nakonec není od věci pár detailů, které ti mohou samotnou výměnu usnadnit: při demontáži původního dílu je snazší vývody u diod uštípat než cín pracně odsávat(zbytky pak pájkou nahřát a třeba šroubovákem shodit). Budeš potřebovat teplovodivou pastu pod chladič regulátoru(stejnou jako na procesor PC) a dej si pozor na dodržení uložení původních šroubků(ten slabší na samotném regulátoru je odizolovaný) Nejlepe je si udělat fotečku než ho sundáš a je to v pohodě, neměj obavy.
Opel Zafira CDX 1.8 16V - X18XE1 - LPG - Tempomat
Diagnostika: OP-COM v. 1.39 CZ
Diagnostika: OP-COM v. 1.39 CZ
- Reklama
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Díky za návod. To by jsem nevěděl a pokazil to.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Nevíte prosím, co to je za konektor? Nevím, kde ho strčit. Je na stejném svazku jako kabely do alternátoru. Všude jsem hmatal a nenašel jsem kde. Díky předem za rada. Luigy 87
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Když zapneš zapalování, rozsvítí se kontrolka oleje?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Proti kus jsem našel někde u spodku motoru pod napínací kladkou. Asi budu muset koupit nový alternátor.
Po instalaci mám napětí na alternátoru 12,11V. Stejně napětí je u baterky i příimo na alternátoru. Baterka samotná má 12,3V. A pořád svítí dobíjení Ale jedno pozitivum to má. Příště to vyměním rychleji
Po instalaci mám napětí na alternátoru 12,11V. Stejně napětí je u baterky i příimo na alternátoru. Baterka samotná má 12,3V. A pořád svítí dobíjení Ale jedno pozitivum to má. Příště to vyměním rychleji
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Já ti jen chtěl naznačit, že to může být konektor od čidla tlaku oleje .vasekpetr1 píše:Když zapneš zapalování, rozsvítí se kontrolka oleje?
Ohledně dobíjení - poskládal jsi to správně? Nemáš na regulátoru špatně dané šrouby? Třeba ti chybí někde propoj na uhlíky nebo to máš na kotvu zkratované. Prohlídni to ještě jednou.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Ahoj,
tak jsem to rozebral. A zjistil jsem, že jsem zapomněl spojit diodový můstek z reléovým modulem. Tak jsem si fajně vynadal Viz fotka. A vše funguje jak má, kromě žárovek, které nevydržely přepětí. Tak je jedu koupit. Díky za pomoc
tak jsem to rozebral. A zjistil jsem, že jsem zapomněl spojit diodový můstek z reléovým modulem. Tak jsem si fajně vynadal Viz fotka. A vše funguje jak má, kromě žárovek, které nevydržely přepětí. Tak je jedu koupit. Díky za pomoc
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
No vidíš, že jsi to zvládl.
Opel Zafira CDX 1.8 16V - X18XE1 - LPG - Tempomat
Diagnostika: OP-COM v. 1.39 CZ
Diagnostika: OP-COM v. 1.39 CZ
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Máme u tebe pivo !
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Tak mi pošlete adresu, pošlu Vám Plzeň.
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Zdravím,
mám podobný problém. Po zapnutí zapalování a i po nastartování pořád svítí kontrolka dobíjení. Posilovač řízení nefunguje. Měření napětí na baterce ukazuje při nastartovaném motoru 12,35V, při 4000 ot. pořád cca 12,5V. Altík jsem demontoval (typ BOSCH 100A), zkontroloval diody, vše vypadá, že je OK. Altík roztočil a měřil napětí, naprázno dává 14V. Po montáži zpět do auta, ale stav stejný jako před demontáží.
Prosím poraďte. Díky
mám podobný problém. Po zapnutí zapalování a i po nastartování pořád svítí kontrolka dobíjení. Posilovač řízení nefunguje. Měření napětí na baterce ukazuje při nastartovaném motoru 12,35V, při 4000 ot. pořád cca 12,5V. Altík jsem demontoval (typ BOSCH 100A), zkontroloval diody, vše vypadá, že je OK. Altík roztočil a měřil napětí, naprázno dává 14V. Po montáži zpět do auta, ale stav stejný jako před demontáží.
Prosím poraďte. Díky
Naposledy upravil(a) marel dne 19 říj 2014, 21:45, celkem upraveno 1 x.
Zafira, 1.8 16V benzin, X18XE1, výbava elegance, LPG, tempomat
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Zkontroloval jak? Pokud jsi je měl všechny rozpojené (o čemž spíše pochybuji) a na test přechodu byly všechny v pořádku, tak je vadný regulátor.marel píše:... zkontroloval diody, vše vypadá, že je OK. Altík roztočil a měřil napětí, naprázno dává 14V. ...
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Regulátor je ta součástka namontovaná zezadu na altíku, kde jsou uhlíky?
Zafira, 1.8 16V benzin, X18XE1, výbava elegance, LPG, tempomat
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Ta černá krabička na obrázcích z této i předchozí stránky - to je regulátor.
A tvůj by mohli mít i zde.
A tvůj by mohli mít i zde.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přebijení - Alternátor/Regulátor napětí
Na mém je to jiné. Na jedné straně šroubem chycený měděný drát od vinutí, dalšími dvěmi přišroubováno k hliníkovému tělu. Z druhé strany žebra chladičů a směrem k ose rotoru (tam kde je komutátor) jsou uhlíky. Na fotce (jinou nemám) je to díl označený BR14-M3. Je to on ? Proč si myslíš že je to regulátor? Nepochybuji, jen chci vědět jak jsi na to přišel.
Zafira, 1.8 16V benzin, X18XE1, výbava elegance, LPG, tempomat