Tak dneska, jsem kat odjednal novej za 4400,- a lambda sondu od bosche orig č.25327304 za 1700,- to se bude astra mít .Každopádně denny dík za nabídku.montoya píše:denny zatim díky, volal jsem prodejci,zdá se že to vzal kladně,prý ho sežene, tak počkám jak to dopadne.denny píše:No to je dobrý.
Kat je součástí svodů.Mám je k dispozici nové 7000,-
AGR / EGR
Re: AGR / EGR
ASTRA G CARAVAN-zatim origo Z16XE
- Reklama
Re: AGR / EGR
Ahoj , tak jsem další kdo má špatný EGR . Na budících svítí chyba (ta oranžová ponorka ) , Chyba v počítači je uložena jako P1405 porucha funkce Magnetický ventil recirkulace spalin.
Pokud ta oranžová ponorka svítí , auto jede . Pokud nesvítí , nedrží volnoběh a všude , kde zastavím to chcípne a musím startovat. EGR jsem nechal za 500,- vyčistit ale údajně je nefunkční .
Chystám se tedy koupit nový
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... .4-1.6-1.8
můžete mi někdo poradit ?
Díky
Pokud ta oranžová ponorka svítí , auto jede . Pokud nesvítí , nedrží volnoběh a všude , kde zastavím to chcípne a musím startovat. EGR jsem nechal za 500,- vyčistit ale údajně je nefunkční .
Chystám se tedy koupit nový
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... .4-1.6-1.8
můžete mi někdo poradit ?
Díky
Opel Astra Caravan 1.6 16V 74KW r.v 1999 303295 km LPG (od 204 000) , 224 000 km - výměna motoru (cca 150 000 km) Prodáno
Ford Mondeo hatchback 1.8i BAP RKB 1998 asi 300000 km
Ford Mondeo hatchback 1.8i BAP RKB 1998 asi 300000 km
Re: AGR / EGR
A s čím chceš poradit ? V tom odkazu jsi uvedl správnej EGR (zřejmě máš X16XEL) a výměnu si provedeš bez problémů sám, jsou to 2 šrouby na torx a 1 konektor, najdeš ho v těchto místech
Mobil : 602318645
Re: AGR / EGR
Dík , nevěděl jsem kde a jak , jestli to zvládne smrtelník nebo jenom servis .
Děkuju
Děkuju
Opel Astra Caravan 1.6 16V 74KW r.v 1999 303295 km LPG (od 204 000) , 224 000 km - výměna motoru (cca 150 000 km) Prodáno
Ford Mondeo hatchback 1.8i BAP RKB 1998 asi 300000 km
Ford Mondeo hatchback 1.8i BAP RKB 1998 asi 300000 km
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: AGR / EGR
Ovšem pozor při povolování - rádo se to "láme" - viz dlouhý příspěvek miguela dole . Hlavně použít správný "ořech" torxu.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: AGR / EGR
Zdravim vas oplaci.chcem sa len opytat ci zasepenie EGR-ka moze mat za nasledok chod auta na 3valceˇ(len ked je studene cca do 500m)potom uz ide ok a aj to ci mi auto ked je studene skapina kvoli tomu ze je zaslepene egr.vdaka za radu a odpoved!
Astra G 99 1,6 16V 74KW
Re: AGR / EGR
Nazdatek.takze auto som dal skontrolovat mechanikovi a ten ze nasiel dieravu hadicku podtlaku Egr-ka.chcem sa opytat ci auto vlastne cosi ma a ci to vyriesi moj problem.dik
Astra G 99 1,6 16V 74KW
Re: AGR / EGR
Napiš typ motoru, ted třeba nejaké typy motorů maj egr ventil je s napojením vody atd. ale jestli máš Z..XE ne X..XE tak tmá jen napojení na elektriku.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: AGR / EGR
Z mé zkušenosti ventil AGR je většinou v pořádku.
Mám sice x17DTL ale na diagnostice jsem měl ten samý problém, že mám špatný AGR ventil.
Protože to byli chlapci od fochu, tak mě poradili co s tím.
První oprava spočívala v tom, že vyčistili podtlakový ventil co přepouští spaliny zpět do sání.
Takže závada byla odstraněna. Byl důkladně zanešený karbonem.
Tím pádem píst který je na tom ventilu byl zablokovaný. Nepřepouštěl část spalin do sání.
Proto to hlásilo poruchu AGR.
Od té doby si ventil čistím sám.
A ještě jedna rada pokud se občas rozsvítí kontrolka motoru může být zanešená váha vzduchu.
Stačí ji vystříkat sprejem na karbon škrtících klapek.
Další varianta totálně zanešený katalyzátor.
Já ho vyfoukal pistolí a vyvrtal do něj 4, 10mm díry pro odlechčení.
Od té doby motor šlape o hodně tišeji než předtím a je taky živější.
Dále jsem vyměnil turbo uzel za nový.
No a v neposlední řadě, pokud je vyběhaný turbo, tak olej jde přímo do výfuku a je vidět za autem dým, při normální jízdě.
Turbo nesmí cvakat tam a zpět.
Turbo je slyšet při točení motoru kolem 2250 otáček za minutu.
Spotřebu zatím měřím krátce ale co se mě podařilo zhruba naměřit je spotřeba kolem 0,6 deci na sto méně.
Což je z 6.5 litru na sto na 5.9 litru na sto. To jsou samozřejmě cmrdačky.
Až pojedu v kuse tak počítám něco kolem 5.5 litru na sto.
Někdo hanil opla s motorem X17DTL ale já na něj nemůžu si stěžovat. A to má najeto přes 250.000 kilometrů.
Čerpadlo je po repasi normální proces po 200.000-250.000 kilometrů.
Všechno je to věc názoru. Já nemůžu hanit jinou značku když jsem v ní nejel, a tak je to se vším.
Díky za strávený čas semnou.
Mám sice x17DTL ale na diagnostice jsem měl ten samý problém, že mám špatný AGR ventil.
Protože to byli chlapci od fochu, tak mě poradili co s tím.
První oprava spočívala v tom, že vyčistili podtlakový ventil co přepouští spaliny zpět do sání.
Takže závada byla odstraněna. Byl důkladně zanešený karbonem.
Tím pádem píst který je na tom ventilu byl zablokovaný. Nepřepouštěl část spalin do sání.
Proto to hlásilo poruchu AGR.
Od té doby si ventil čistím sám.
A ještě jedna rada pokud se občas rozsvítí kontrolka motoru může být zanešená váha vzduchu.
Stačí ji vystříkat sprejem na karbon škrtících klapek.
Další varianta totálně zanešený katalyzátor.
Já ho vyfoukal pistolí a vyvrtal do něj 4, 10mm díry pro odlechčení.
Od té doby motor šlape o hodně tišeji než předtím a je taky živější.
Dále jsem vyměnil turbo uzel za nový.
No a v neposlední řadě, pokud je vyběhaný turbo, tak olej jde přímo do výfuku a je vidět za autem dým, při normální jízdě.
Turbo nesmí cvakat tam a zpět.
Turbo je slyšet při točení motoru kolem 2250 otáček za minutu.
Spotřebu zatím měřím krátce ale co se mě podařilo zhruba naměřit je spotřeba kolem 0,6 deci na sto méně.
Což je z 6.5 litru na sto na 5.9 litru na sto. To jsou samozřejmě cmrdačky.
Až pojedu v kuse tak počítám něco kolem 5.5 litru na sto.
Někdo hanil opla s motorem X17DTL ale já na něj nemůžu si stěžovat. A to má najeto přes 250.000 kilometrů.
Čerpadlo je po repasi normální proces po 200.000-250.000 kilometrů.
Všechno je to věc názoru. Já nemůžu hanit jinou značku když jsem v ní nejel, a tak je to se vším.
Díky za strávený čas semnou.
Re: AGR / EGR
U nafty to je jasné, to říkaj všude když se dělá čip co maj hlídat a čistit a je to dobrý postřeh a rada pro další, kde hledat chybu.
Jak jsi provrtal KAT? to jsem nějak nepobral
Jak jsi provrtal KAT? to jsem nějak nepobral
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: AGR / EGR
V pátek mi už to nedalo a zaslepil jsem EGR ventil. Kontrolka se mi rozsvítí pravidelně asi po 5-10km. Od pátku jsem najel kolem 75km a zatím v pořádku. Určitě mi auto přestaolo výrazně cukat při přidávání a a ubírání plynu, je to plynulejší a řekl bych, že to odspodu lépe táhne.
Dneska jedu akorát do Prahy (z Plzně) a pak zpět (asi tak 230km), tak jsem zvědav a pevně věřím, že mi to do nouzového režimu nespadne... Auto jsem měl v úterý přímo v Německu (z Domažlic mám v Německu nejbližší Opel servis a věřím jim víc než servisům Opel tady). Tam mi měli zaslepit EGR a nahrát software, ale ejhle, u mého auta to bohužel nešlo
Dneska jedu akorát do Prahy (z Plzně) a pak zpět (asi tak 230km), tak jsem zvědav a pevně věřím, že mi to do nouzového režimu nespadne... Auto jsem měl v úterý přímo v Německu (z Domažlic mám v Německu nejbližší Opel servis a věřím jim víc než servisům Opel tady). Tam mi měli zaslepit EGR a nahrát software, ale ejhle, u mého auta to bohužel nešlo
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
na XEL16 se Sw odpojit egr nedal. Taky sem ho měl, lze to vyřešit zaslepením tobě šlape, jiným nešlapalo, já dal novej a měl klid.
Bohužel EGr je tedy elektromagnetickej takže ECU nad ním má kontrolu.
třeba u VW lupo je egr ale mechanickej takže když se rozbije ECU se o tom nedozví.
No a já ho naštěstí ve fordu nemám
Bohužel EGr je tedy elektromagnetickej takže ECU nad ním má kontrolu.
třeba u VW lupo je egr ale mechanickej takže když se rozbije ECU se o tom nedozví.
No a já ho naštěstí ve fordu nemám
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: AGR / EGR
Je možný, u mého 1.6 16V, po zaslepení EGRu, aby mi auto třeba časem spadlo do nouzového režimu? Má někdo zkušenosti? Zatím najeto kolem 400km a vše OK. Jen ta kontrolka se rozsvítí
Re: AGR / EGR
já tak jezdím už dlouho (2007) - viz popisek- chyba je jinde.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: AGR / EGR
Fajn, tak snad to bude OK. Jde mi o to, aby se mi někde na cestách tohle nestalo. Každopádně předpokládám, že kdyby nedej bože auto kvůli zaslepenýmu EGRu, hodilo nouzovej režim, tak v případě vyndání záslepky EGRu a nchat ho opět průchodný, tak nouzový režim asi nezmizí, co?spermin píše:já tak jezdím už dlouho (2007) - viz popisek- chyba je jinde.