Příspěvek
od spermin » 01 úno 2013, 19:02
Takže dávám info o své úpravě.
Předem upozornuji, že jsem nedělal žádné změny v řízení a vstřicích, a za případné problémy neberu zodpovědnost.
Všechny prvky řízení motoru musí být funkční, VYŠEPTALÁ LAMBDA nevadí, obohacuje směs.
Ve spolupráci s Alzafírem jsem zjistil, že při odpojení čidla teploty, si jednotka myslí, že je venku -30°C, na bohatost směsi
to má vliv a zvětší se předstih. Proto jsem po bádání do série s čidlem teploty motoru vložil odpor 30 KΩ. Motor
potom nastartoval bez problému do teploty -4°C při nižší teplotě už začaly problémy. Při natankování zimní směsi mi motor
naskočil ihned i při -7°C, nižší teploty u nás nebyly.
Při zahřátí motoru-po ujetí cca 5 Km začaly problémy, motor se dusil a choval se jako by měl BOHATOU směs.
Dálším bádáním bylo zpojení bimetalu -spínací 45 a rozpínací teplota 30°C. Ale i toto dělalo problémy. Nyní mám
nejjednodušší řešení normální spínač, který vyzkratuje odpor. Nyní jezdím nasledovně- nastartuji, a cca po 20 sec vyzkratuji
přes vypínač odpor, a motor jede podle Ř.J.
Možná lepší řešení je digitální teploměr a seřídit spínací teplotu na 15 až 20°C (cena cca 200 – 250 Kč) nevím jak se to
bude chovat okolo nastavené teploty, já to řídím přes vypínač. Zatím mi to jede na čisté E a jsem spokojený, úpravami
vstřiků se zabývá Alzafír, ale je dost zaneprázdněný, zatím má časové problémy, mně celé zapojení stálo, PODRŽTE SE do 60 Kč.
a proto hurá do E, dokud je levné
-
Přílohy
-
![astra.JPG](./download/file.php?id=19173)
- astra.JPG (10.92 KiB) Zobrazeno 3517 x
Naposledy upravil(a)
spermin dne 31 bře 2014, 13:11, celkem upraveno 2 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic