biopalivo Ethanol E85
Re: biopalivo Ethanol E85
Právě proto tu moji závadu nechápu...a proč tedy do týdne odešly i ty "staré" trysky z vrakáče - na rovinu co týden to tryska - tedy3 trysky (ta první byla teda moje...)
dle konzultace to muselo být něco s cívkou...ale proč....tam je zakopaný pes. v lihu se sice ten starý lak rozpouští, ale musí být ohřáty...tryska je pravda u motoru, ale proudí kolem ní studný vzduch a studené palivo...Nic Ečko do koše neházím...jen to chci dojíždět do cíle sám, a ne na klacku
dle konzultace to muselo být něco s cívkou...ale proč....tam je zakopaný pes. v lihu se sice ten starý lak rozpouští, ale musí být ohřáty...tryska je pravda u motoru, ale proudí kolem ní studný vzduch a studené palivo...Nic Ečko do koše neházím...jen to chci dojíždět do cíle sám, a ne na klacku
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: biopalivo Ethanol E85
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: biopalivo Ethanol E85
zajímavé, naštěstí ZATÍM do trysek nemusím dlubat možná
o těchto článcích měl Joska vědět dříve, byli bychom chytřejší.
o těchto článcích měl Joska vědět dříve, byli bychom chytřejší.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: biopalivo Ethanol E85
hm, to jsem řešil. když se podíváme na to proč asi tryska nefunguje, zjistíme, že tato oprava je jen prodloužení nevyhnutelného.
V trysce je cívka, která přestane fungovat, tedy ona funguje se silnějším signálem. nebo se ji musí přidat odpor, aby byla jednotka spokojená...v tom má pravdu.
Fyzicky je zkrat mezi závity. ...co následuje dále je jasné.
V případě více vstřiků se nějak doplácáte, je to vcelku jedno. Ale v případě jedné trysky je to jaksi konečná. stojíte na krajnici a čekáte a čekáte.....je to na prostě na provaz
V trysce je cívka, která přestane fungovat, tedy ona funguje se silnějším signálem. nebo se ji musí přidat odpor, aby byla jednotka spokojená...v tom má pravdu.
Fyzicky je zkrat mezi závity. ...co následuje dále je jasné.
V případě více vstřiků se nějak doplácáte, je to vcelku jedno. Ale v případě jedné trysky je to jaksi konečná. stojíte na krajnici a čekáte a čekáte.....je to na prostě na provaz
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: biopalivo Ethanol E85
tak nevím, dnes -3°C a start na 1 i s vypnutou úpravou, a zdá se mi že i lépe startuje.častěji využívám start bez úpravy
a při 3°C bez problému.
že by se jednotka učila, nebo je v nádrži TZV zimní směs ????
a při 3°C bez problému.
že by se jednotka učila, nebo je v nádrži TZV zimní směs ????
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: biopalivo Ethanol E85
Asi to bude tou zimní směsí... Mš tohle nejde. jak startuju hned tak to kucká a nechce se tomu. Mám nastaveno +15%
Ale jak to dám přes zimní start tak to jede suprově. (Pokud to teda nastartuju - viz problém s baterií)
Ale jak to dám přes zimní start tak to jede suprově. (Pokud to teda nastartuju - viz problém s baterií)
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: biopalivo Ethanol E85
Marťásku,jakou máš teď v zimě spotřebu na ethanol?
Zafira,1.8 16V X18XE1,r.v.1999
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: biopalivo Ethanol E85
9,5L ale jezdím pouze 3-4km drbky do a z práce po městě.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: biopalivo Ethanol E85
to máš pěkný
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: biopalivo Ethanol E85
Marťásku,ještě se chci zeptat,jestli máš přidáno těch 15% co jsi uváděl?
Zafira,1.8 16V X18XE1,r.v.1999
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: biopalivo Ethanol E85
Je to už + těch 15%. je to reálná hodnota spočítaná na 2 nádržích. Né hodnota s palubního PC.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: biopalivo Ethanol E85
Marťasku,špatně jsem se zeptal. Chtěl jsem vědět,kolik % máš přidáno na jednotce? Dík za info.
Zafira,1.8 16V X18XE1,r.v.1999
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
Diagnostika: OP-COM v. 1.44 En
Re: biopalivo Ethanol E85
-6°C start bez úpravy- normálně přes ŘJ na podruhé, zatím jsem si nečuchl je li to palivo nějaké jiné (zimní směs), ale mám
10L v kanystru tak provedu ČUCHOVOU ZKOUŠKU
10L v kanystru tak provedu ČUCHOVOU ZKOUŠKU
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: biopalivo Ethanol E85
podívej se na můj post na stránce 45 tam jsem vše již napsalmartenson píše:Marťasku,špatně jsem se zeptal. Chtěl jsem vědět,kolik % máš přidáno na jednotce? Dík za info.
spermin a to dáváš bez jednotky na 100% ečka?
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: biopalivo Ethanol E85
Takže dávám info o své úpravě.
Předem upozornuji, že jsem nedělal žádné změny v řízení a vstřicích, a za případné problémy neberu zodpovědnost.
Všechny prvky řízení motoru musí být funkční, VYŠEPTALÁ LAMBDA nevadí, obohacuje směs.
Ve spolupráci s Alzafírem jsem zjistil, že při odpojení čidla teploty, si jednotka myslí, že je venku -30°C, na bohatost směsi
to má vliv a zvětší se předstih. Proto jsem po bádání do série s čidlem teploty motoru vložil odpor 30 KΩ. Motor
potom nastartoval bez problému do teploty -4°C při nižší teplotě už začaly problémy. Při natankování zimní směsi mi motor
naskočil ihned i při -7°C, nižší teploty u nás nebyly.
Při zahřátí motoru-po ujetí cca 5 Km začaly problémy, motor se dusil a choval se jako by měl BOHATOU směs.
Dálším bádáním bylo zpojení bimetalu -spínací 45 a rozpínací teplota 30°C. Ale i toto dělalo problémy. Nyní mám
nejjednodušší řešení normální spínač, který vyzkratuje odpor. Nyní jezdím nasledovně- nastartuji, a cca po 20 sec vyzkratuji
přes vypínač odpor, a motor jede podle Ř.J.
Možná lepší řešení je digitální teploměr a seřídit spínací teplotu na 15 až 20°C (cena cca 200 – 250 Kč) nevím jak se to
bude chovat okolo nastavené teploty, já to řídím přes vypínač. Zatím mi to jede na čisté E a jsem spokojený, úpravami
vstřiků se zabývá Alzafír, ale je dost zaneprázdněný, zatím má časové problémy, mně celé zapojení stálo, PODRŽTE SE do 60 Kč.
a proto hurá do E, dokud je levné
Předem upozornuji, že jsem nedělal žádné změny v řízení a vstřicích, a za případné problémy neberu zodpovědnost.
Všechny prvky řízení motoru musí být funkční, VYŠEPTALÁ LAMBDA nevadí, obohacuje směs.
Ve spolupráci s Alzafírem jsem zjistil, že při odpojení čidla teploty, si jednotka myslí, že je venku -30°C, na bohatost směsi
to má vliv a zvětší se předstih. Proto jsem po bádání do série s čidlem teploty motoru vložil odpor 30 KΩ. Motor
potom nastartoval bez problému do teploty -4°C při nižší teplotě už začaly problémy. Při natankování zimní směsi mi motor
naskočil ihned i při -7°C, nižší teploty u nás nebyly.
Při zahřátí motoru-po ujetí cca 5 Km začaly problémy, motor se dusil a choval se jako by měl BOHATOU směs.
Dálším bádáním bylo zpojení bimetalu -spínací 45 a rozpínací teplota 30°C. Ale i toto dělalo problémy. Nyní mám
nejjednodušší řešení normální spínač, který vyzkratuje odpor. Nyní jezdím nasledovně- nastartuji, a cca po 20 sec vyzkratuji
přes vypínač odpor, a motor jede podle Ř.J.
Možná lepší řešení je digitální teploměr a seřídit spínací teplotu na 15 až 20°C (cena cca 200 – 250 Kč) nevím jak se to
bude chovat okolo nastavené teploty, já to řídím přes vypínač. Zatím mi to jede na čisté E a jsem spokojený, úpravami
vstřiků se zabývá Alzafír, ale je dost zaneprázdněný, zatím má časové problémy, mně celé zapojení stálo, PODRŽTE SE do 60 Kč.
a proto hurá do E, dokud je levné
- Přílohy
-
- astra.JPG (10.92 KiB) Zobrazeno 3427 x
Naposledy upravil(a) spermin dne 31 bře 2014, 13:11, celkem upraveno 2 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic