Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Dneska jsem objevil v pameti zavad:
P1525 - Chyba pozice nouzoveho rezimu - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna
Ale po nastartovani kontrolka nesvitila. Co myslite jedna se o nahodnou chybu diky nizkym teplotam ci zapricinenou necim jinym. Nebo mam zasvinenou pripadne odchazejici skrtici klapku a nebo mi opet chcipa ECU ??
Pripominam, ze ECU jsem menil na podzim 2010 a je z auta z roku 2005 a doufam, ze to nic neni. Kazdopadne auto jezdi normalne a kdybych nevedel, ze musi zhasnout kontrolka servisu uz pred nastartovanim, tak bych auto ani nenapichoval a niceho bych si nevsimnul.
P1525 - Chyba pozice nouzoveho rezimu - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna
Ale po nastartovani kontrolka nesvitila. Co myslite jedna se o nahodnou chybu diky nizkym teplotam ci zapricinenou necim jinym. Nebo mam zasvinenou pripadne odchazejici skrtici klapku a nebo mi opet chcipa ECU ??
Pripominam, ze ECU jsem menil na podzim 2010 a je z auta z roku 2005 a doufam, ze to nic neni. Kazdopadne auto jezdi normalne a kdybych nevedel, ze musi zhasnout kontrolka servisu uz pred nastartovanim, tak bych auto ani nenapichoval a niceho bych si nevsimnul.
- Reklama
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zdravím....mam opel astra g, 1998 , 1,8benzín 16V, 85 kW a chybová hláška na diagnostice P0351- Ingition malfunction cyl1- intermittent, prostě jede na 3 válce ale čím to je??
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
P0351 Závada zapalování - válec 1
Seriová diag ti víc nepoví.Je potřeba paralelní měření osciloscopem.
Může být KO lišta zapalování nebo vstřikovací ventil nebo mechanická závada motoru\např upálený nebo zadřený ventil-většinou výfukový\.
Nebo taky nám všem známá jednotka Simtec 70.
Seriová diag ti víc nepoví.Je potřeba paralelní měření osciloscopem.
Může být KO lišta zapalování nebo vstřikovací ventil nebo mechanická závada motoru\např upálený nebo zadřený ventil-většinou výfukový\.
Nebo taky nám všem známá jednotka Simtec 70.
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak dnes po nastartovani kontrolka servisu a auto v podstate nereagovalo na plyn. Jen okolo 1200ot. Po vypnuti a opetovnem nastartovani jiz OK. Po napichnuti na diag:
P1526 - Chyba adaptace skrtici klapky - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna
Vse jsem konzultoval jiz s RomanemK a vycistil skrtici klapku a cekam na vysledek (jak se auto bude chovat). Pote provedl test otevreni a zavreni klapky pres OpCom a hodnoty vypadaly v normalu. Napeti pri uplne otevrene a zavrene klapce mam nekde na papire v aute, takze pozdeji dopisi. Ja jen jestli nekdo z vas si nevpomene konkretneji co a jak.
P1526 - Chyba adaptace skrtici klapky - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna
Vse jsem konzultoval jiz s RomanemK a vycistil skrtici klapku a cekam na vysledek (jak se auto bude chovat). Pote provedl test otevreni a zavreni klapky pres OpCom a hodnoty vypadaly v normalu. Napeti pri uplne otevrene a zavrene klapce mam nekde na papire v aute, takze pozdeji dopisi. Ja jen jestli nekdo z vas si nevpomene konkretneji co a jak.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
A myslíš, že když je upálený ventil,nebo nefunkční zapalovací lišta, že to odpojí uplně ten válec že tam ze vstřiku nejde benzín??nebo , lépe uplně impulsy napětí do přívodu vstřiku?? odpor vstřiku mam kolem 17 a ty ostatní mají stejně.. takže vstřik to nebude:-( a nebo kdyby to byla jednotaka tak to diagnostika fakt neukáže??denny píše:P0351 Závada zapalování - válec 1
Seriová diag ti víc nepoví.Je potřeba paralelní měření osciloscopem.
Může být KO lišta zapalování nebo vstřikovací ventil nebo mechanická závada motoru\např upálený nebo zadřený ventil-většinou výfukový\.
Nebo taky nám všem známá jednotka Simtec 70.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Jednotka nikdy neřekne''já jsem debil"
Mám neklamný dojem,že Simtec 70 \motor X18XE1\neumí vypnout jednotlivé vstřikovače.Simtec 71 \motor Z18XE\ to už umí.
To,že má vstřik správný odpor vinutí ,neznamená,že funguje.
Mám neklamný dojem,že Simtec 70 \motor X18XE1\neumí vypnout jednotlivé vstřikovače.Simtec 71 \motor Z18XE\ to už umí.
To,že má vstřik správný odpor vinutí ,neznamená,že funguje.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
já právě zkusil přehodit kabel od 1 vstřiku na druhej kterej jsem odpojil a nic to neudělalo, jel prostě na dva válce, ale když jsem přehodil třetí na druhej tak žměny byly znát... proto si myslím, že mi do toho prvního přívodu na první vstřik nejde napětí jak má jít... nebo jestli to může ovlivnit když odejde zapalovací lišta??
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Vezmi obyčejnou diodovou zkoušečku,připoj se současně se zapojeným vstřikem na jeho vedení,natoč auto a zkoušečka musí blikat,pak jdou impulzy a je vstřik KO.Přehazováním kabeláže u sekvenčního vstřikování to pěkně kurvíš,otvíráš palivo pro příslušný válec v úplně nesmyslném čase.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Děkuju, zkusím to tak.. pak se ještě zastavím pro zapalovací lištu, už fakt jsem zoufalej jak přijít na správnou volbu poruchy...
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Mno tak jsem se dohrabal k mym poznamka u moji chyby.
P1526
P1550
Uplne zavrena klapka:
TPSensor1 0,35V
TPSensor2 4,65V
Vypoctena poloha 0%
Uplne otevrena klapka:
TPSensor1 4,29V
TPSensor2 0,75V
Vypoctena poloha 100%
Tusite nekdo co a jak ?? Klapka vycistena a od te doby nic, ale to jsem najel jen cca 10km.
P1526
P1550
Uplne zavrena klapka:
TPSensor1 0,35V
TPSensor2 4,65V
Vypoctena poloha 0%
Uplne otevrena klapka:
TPSensor1 4,29V
TPSensor2 0,75V
Vypoctena poloha 100%
Tusite nekdo co a jak ?? Klapka vycistena a od te doby nic, ale to jsem najel jen cca 10km.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zdravím mám problém s RJ opel astra 1.7 DTI rv2000 isuzu po zahřítí jednotky hlásí chybu P0251 P0216 po ochlazení zase šlape jako hodinky. ?? Má někdo zkušenosti ? dá se jednotka opravit ???
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
ahoj.. nevím kam napsat tak to napíšu sem nějaký soft na zjištění přesné chyby ( ne jenom obecnou chybu) ? mám op-com za cca 1500 a ten ukazuje moc "zeširoka" chybu. dík
Opel Zafira 2.0 DTi /Y20DTH / 2001
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Já mám taky "blekbox" za tisíc. Ale ukazuje i rozšíření ( např P0400/09) a i napíše, co to je, a podle TISu to taky sedí
Že by jiný soft?
Že by jiný soft?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
a jaký máš soft ?
edit: aha už jsem si všiml 1.39
edit: aha už jsem si všiml 1.39
Opel Zafira 2.0 DTi /Y20DTH / 2001
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Dotaz na majitele OP COMu:
Netušíte někdo, co jsou položky Key (I) (Set/Accelerate),Key (R) (Set/Decelerate),Key (O) (Switch Off)?
Ta poslední by mě zajímala nejvíc
Něco s immo??
Netušíte někdo, co jsou položky Key (I) (Set/Accelerate),Key (R) (Set/Decelerate),Key (O) (Switch Off)?
Ta poslední by mě zajímala nejvíc
Něco s immo??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor