Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od HerryCZ » 15 úno 2012, 11:48

Dneska jsem objevil v pameti zavad:
P1525 - Chyba pozice nouzoveho rezimu - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna
Ale po nastartovani kontrolka nesvitila. Co myslite jedna se o nahodnou chybu diky nizkym teplotam ci zapricinenou necim jinym. Nebo mam zasvinenou pripadne odchazejici skrtici klapku a nebo mi opet chcipa ECU ??

Pripominam, ze ECU jsem menil na podzim 2010 a je z auta z roku 2005 a doufam, ze to nic neni. Kazdopadne auto jezdi normalne a kdybych nevedel, ze musi zhasnout kontrolka servisu uz pred nastartovanim, tak bych auto ani nenapichoval a niceho bych si nevsimnul.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Reklama
 

jondik
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2008, 15:11
Bydliště: Há Bééé

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od jondik » 25 úno 2012, 19:33

Zdravím....mam opel astra g, 1998 , 1,8benzín 16V, 85 kW a chybová hláška na diagnostice P0351- Ingition malfunction cyl1- intermittent, prostě jede na 3 válce ale čím to je??

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 25 úno 2012, 21:29

P0351 Závada zapalování - válec 1

Seriová diag ti víc nepoví.Je potřeba paralelní měření osciloscopem.
Může být KO lišta zapalování nebo vstřikovací ventil nebo mechanická závada motoru\např upálený nebo zadřený ventil-většinou výfukový\.
Nebo taky nám všem známá jednotka Simtec 70.

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od HerryCZ » 25 úno 2012, 22:13

Tak dnes po nastartovani kontrolka servisu a auto v podstate nereagovalo na plyn. Jen okolo 1200ot. Po vypnuti a opetovnem nastartovani jiz OK. Po napichnuti na diag:
P1526 - Chyba adaptace skrtici klapky - nepritomna
P1550 - Nouzovy rezim - elektronicke rizeni skrticiho ventilu - vypnuty motor - nepritomna

Vse jsem konzultoval jiz s RomanemK a vycistil skrtici klapku a cekam na vysledek (jak se auto bude chovat). Pote provedl test otevreni a zavreni klapky pres OpCom a hodnoty vypadaly v normalu. Napeti pri uplne otevrene a zavrene klapce mam nekde na papire v aute, takze pozdeji dopisi. Ja jen jestli nekdo z vas si nevpomene konkretneji co a jak.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

jondik
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2008, 15:11
Bydliště: Há Bééé

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od jondik » 26 úno 2012, 09:45

denny píše:P0351 Závada zapalování - válec 1

Seriová diag ti víc nepoví.Je potřeba paralelní měření osciloscopem.
Může být KO lišta zapalování nebo vstřikovací ventil nebo mechanická závada motoru\např upálený nebo zadřený ventil-většinou výfukový\.
Nebo taky nám všem známá jednotka Simtec 70.
A myslíš, že když je upálený ventil,nebo nefunkční zapalovací lišta, že to odpojí uplně ten válec že tam ze vstřiku nejde benzín??nebo , lépe uplně impulsy napětí do přívodu vstřiku?? odpor vstřiku mam kolem 17 a ty ostatní mají stejně.. takže vstřik to nebude:-( a nebo kdyby to byla jednotaka tak to diagnostika fakt neukáže??

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 26 úno 2012, 12:08

Jednotka nikdy neřekne''já jsem debil" :(
Mám neklamný dojem,že Simtec 70 \motor X18XE1\neumí vypnout jednotlivé vstřikovače.Simtec 71 \motor Z18XE\ to už umí.
To,že má vstřik správný odpor vinutí ,neznamená,že funguje.

jondik
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2008, 15:11
Bydliště: Há Bééé

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od jondik » 26 úno 2012, 17:22

já právě zkusil přehodit kabel od 1 vstřiku na druhej kterej jsem odpojil a nic to neudělalo, jel prostě na dva válce, ale když jsem přehodil třetí na druhej tak žměny byly znát... proto si myslím, že mi do toho prvního přívodu na první vstřik nejde napětí jak má jít... nebo jestli to může ovlivnit když odejde zapalovací lišta??

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od denny » 26 úno 2012, 17:54

Vezmi obyčejnou diodovou zkoušečku,připoj se současně se zapojeným vstřikem na jeho vedení,natoč auto a zkoušečka musí blikat,pak jdou impulzy a je vstřik KO.Přehazováním kabeláže u sekvenčního vstřikování to pěkně kurvíš,otvíráš palivo pro příslušný válec v úplně nesmyslném čase.

jondik
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2008, 15:11
Bydliště: Há Bééé

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od jondik » 26 úno 2012, 18:17

Děkuju, zkusím to tak.. pak se ještě zastavím pro zapalovací lištu, už fakt jsem zoufalej jak přijít na správnou volbu poruchy...

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od HerryCZ » 26 úno 2012, 20:04

Mno tak jsem se dohrabal k mym poznamka u moji chyby.
P1526
P1550

Uplne zavrena klapka:
TPSensor1 0,35V
TPSensor2 4,65V
Vypoctena poloha 0%

Uplne otevrena klapka:
TPSensor1 4,29V
TPSensor2 0,75V
Vypoctena poloha 100%

Tusite nekdo co a jak ?? Klapka vycistena a od te doby nic, ale to jsem najel jen cca 10km.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

milhaushk
Příspěvky: 5
Registrován: 16 bře 2012, 18:05

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od milhaushk » 16 bře 2012, 18:10

Zdravím mám problém s RJ opel astra 1.7 DTI rv2000 isuzu po zahřítí jednotky hlásí chybu P0251 P0216 po ochlazení zase šlape jako hodinky. ?? Má někdo zkušenosti ? dá se jednotka opravit ???

Uživatelský avatar
R0bin
Příspěvky: 96
Registrován: 08 črc 2010, 21:57
Bydliště: Okres Vsetín

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od R0bin » 30 bře 2012, 18:55

ahoj.. nevím kam napsat tak to napíšu sem ;) nějaký soft na zjištění přesné chyby ( ne jenom obecnou chybu) ? mám op-com za cca 1500 a ten ukazuje moc "zeširoka" chybu. dík :oops:
Opel Zafira 2.0 DTi /Y20DTH / 2001

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 31 bře 2012, 10:08

Já mám taky "blekbox" za tisíc. Ale ukazuje i rozšíření ( např P0400/09) a i napíše, co to je, a podle TISu to taky sedí 8)
Že by jiný soft? :?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
R0bin
Příspěvky: 96
Registrován: 08 črc 2010, 21:57
Bydliště: Okres Vsetín

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od R0bin » 31 bře 2012, 12:51

:shock: a jaký máš soft ? :?

edit: aha už jsem si všiml 1.39
Opel Zafira 2.0 DTi /Y20DTH / 2001

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 18 dub 2012, 21:38

Dotaz na majitele OP COMu:
Netušíte někdo, co jsou položky Key (I) (Set/Accelerate),Key (R) (Set/Decelerate),Key (O) (Switch Off)?
Ta poslední by mě zajímala nejvíc 8)
Něco s immo?? :?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět