Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Příspěvek od denny » 27 dub 2009, 21:22

Máš problém v podtlakovém vedení.Hadičky trubičky,elpneu ventily,vakuum pumpa nebo taky měřič hmotnosti vzduchu.Pro přesné určení bych musel tvoje vozidlo innatura měřit vč skutečných hodnot.
I membrána klapek počtu nasávacích ventilů i AGR.Vše musí být těsné a podtlak v systému 0,75-0,95 atm.

Reklama
 

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Příspěvek od AstraMan » 27 dub 2009, 22:40

Co vím, tak u motorů s Turbem to zaslepení EGR ventilu nepomáhá ( a možná to ani nejde ) :arrow: jeho oprava se řeší pouze výměnou... A pokud si profukoval ty hadičky pusou, tak to je také k ničemu :wink:

Jinak špatný EGR ventil se u nás na motoru X20DTL projevoval tak, že při jízdě se za jakýchkoliv podmínek rozsvítila kontrolka elektroniky motoru ( orange kontrolka motoru s bleskem ) a výkon znatelně poklesl ( jakoby se dal do nouzového režimu )... Pak zhasnula a následně se třeba rozsvítila až když jsme zastavili ( opět nouzový režim ) :wink: Po výměně již OK, ale moc dlouho to nevydrželo a přišla na řadu vyčtená chyba P0400, kterou ti již denny popsal :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Příspěvek od denny » 27 dub 2009, 23:14

Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Příspěvek od lukki » 01 kvě 2009, 19:57

Kde si nechal cistit to sanie? kto ti to robil?

bandyboss
Příspěvky: 39
Registrován: 25 led 2008, 18:02
Bydliště: Mlada Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada

Příspěvek od bandyboss » 17 kvě 2009, 07:44

Pánove zdravim

ja som riesil otazku EGR ventilu takto furt mi to blblo furt som ho vycistil a bol na chvilu klud. Az to jeho vycistenia zrazu nestacilo a ostaval mi furt vysiet tak som ho sundal a jak je na nem takovy piest, ktory pri sani chodi. tak ten byl stale trochu pootvoreny tak jsem tam natocil pruzinu aby ho zatvarala uplne a mam klid.

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od Jarda 10 » 06 bře 2011, 17:28

A co to dělá dál? Já tu pružinu zkusil taky a po 50km svítí kontrolka auto s klíčem. Jde to dost na tvrdo a zhasne až nad 2500ot.

bandyboss
Příspěvky: 39
Registrován: 25 led 2008, 18:02
Bydliště: Mlada Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od bandyboss » 06 bře 2011, 18:05

ahoj mne to nedela uz nic porad to funguje

skus silnejsi pruzinu asi ti to nedovyra uplne :?

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od Jarda 10 » 06 bře 2011, 18:15

Silná je dost mám to co utlačit. Původně to mělo hrk a tak se to mohlo jen nepatrným tlakem otevírat. Teď to drží i membrána je dobrá, ale blbne to.

bandyboss
Příspěvky: 39
Registrován: 25 led 2008, 18:02
Bydliště: Mlada Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od bandyboss » 06 bře 2011, 20:08

a je to urcite iba tym EGR???

co vaha vzduchu?

alebo kedy si davno mi to delalo taky tak jak tobe a byl to nejaky mrzak - elektronicke cidlo je taky na tom hliniovom kuse jak EGR prava strana kdyz tak bych ti ho nafotil co mam namysli

bandyboss
Příspěvky: 39
Registrován: 25 led 2008, 18:02
Bydliště: Mlada Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od bandyboss » 06 bře 2011, 20:15

este ma napadlo nebo opacne nechce se ten EGR ani otvorit proto hlasi chybu a otvori sa az pri tych 2500otacek kdyz to ma tlakyyyy.....

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od Jarda 10 » 07 bře 2011, 18:06

Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.

Jenacerny
Příspěvky: 8
Registrován: 19 bře 2011, 21:03
Bydliště: Kynšperk n/O

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od Jenacerny » 07 dub 2011, 21:30

Jarda 10 píše:Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.
Elektronika motoru,
Automatická pøevodovka 3,
Imobilizér 3, porucha:
Opel Zafira,2.0DI r.v.2000

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od Jarda 10 » 08 dub 2011, 19:40

Po výměně EGR jsou kontrolky zhasnuté a vše v pohodě. Dal jsem i novou váhu vzduchu, ale auto cuká pořád při volné jízdě.

ondracb
Příspěvky: 38
Registrován: 22 lis 2010, 20:54

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od ondracb » 14 čer 2011, 21:11

Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.

Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ. :?:

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav

Příspěvek od RomanK » 14 čer 2011, 23:22

ondracb píše:Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ. :?:
1. Přečti si nadpis o jakém motoru se tady píše
2. Podívej se jak ten motor vypadá a zjisti, že je jiný než tvůj X17DTL
3. Nastuduj si funkci EGR u motoru 2.0 DTL. Princip, ovládání, chování motoru při otevřeném a zavřeném EGR...
3. Nastuduj si něco o funkci EGR jako takovém a jeho význam u dieselových motorů. Třeba že snižuje teplotu hoření směsi ve válci...
4. Pak sem napiš něco, co není nesmysl.

Jo a u X17DTL opravdu zaslepení EGR může fungovat. Ale jsou určité jízdní řežimy, kdy se kontrolka i tady může rozsvítit.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Odpovědět