Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Máš problém v podtlakovém vedení.Hadičky trubičky,elpneu ventily,vakuum pumpa nebo taky měřič hmotnosti vzduchu.Pro přesné určení bych musel tvoje vozidlo innatura měřit vč skutečných hodnot.
I membrána klapek počtu nasávacích ventilů i AGR.Vše musí být těsné a podtlak v systému 0,75-0,95 atm.
I membrána klapek počtu nasávacích ventilů i AGR.Vše musí být těsné a podtlak v systému 0,75-0,95 atm.
- Reklama
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Co vím, tak u motorů s Turbem to zaslepení EGR ventilu nepomáhá ( a možná to ani nejde ) jeho oprava se řeší pouze výměnou... A pokud si profukoval ty hadičky pusou, tak to je také k ničemu
Jinak špatný EGR ventil se u nás na motoru X20DTL projevoval tak, že při jízdě se za jakýchkoliv podmínek rozsvítila kontrolka elektroniky motoru ( orange kontrolka motoru s bleskem ) a výkon znatelně poklesl ( jakoby se dal do nouzového režimu )... Pak zhasnula a následně se třeba rozsvítila až když jsme zastavili ( opět nouzový režim ) Po výměně již OK, ale moc dlouho to nevydrželo a přišla na řadu vyčtená chyba P0400, kterou ti již denny popsal
Jinak špatný EGR ventil se u nás na motoru X20DTL projevoval tak, že při jízdě se za jakýchkoliv podmínek rozsvítila kontrolka elektroniky motoru ( orange kontrolka motoru s bleskem ) a výkon znatelně poklesl ( jakoby se dal do nouzového režimu )... Pak zhasnula a následně se třeba rozsvítila až když jsme zastavili ( opět nouzový režim ) Po výměně již OK, ale moc dlouho to nevydrželo a přišla na řadu vyčtená chyba P0400, kterou ti již denny popsal
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Kde si nechal cistit to sanie? kto ti to robil?
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 led 2008, 18:02
- Bydliště: Mlada Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Pánove zdravim
ja som riesil otazku EGR ventilu takto furt mi to blblo furt som ho vycistil a bol na chvilu klud. Az to jeho vycistenia zrazu nestacilo a ostaval mi furt vysiet tak som ho sundal a jak je na nem takovy piest, ktory pri sani chodi. tak ten byl stale trochu pootvoreny tak jsem tam natocil pruzinu aby ho zatvarala uplne a mam klid.
ja som riesil otazku EGR ventilu takto furt mi to blblo furt som ho vycistil a bol na chvilu klud. Az to jeho vycistenia zrazu nestacilo a ostaval mi furt vysiet tak som ho sundal a jak je na nem takovy piest, ktory pri sani chodi. tak ten byl stale trochu pootvoreny tak jsem tam natocil pruzinu aby ho zatvarala uplne a mam klid.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
A co to dělá dál? Já tu pružinu zkusil taky a po 50km svítí kontrolka auto s klíčem. Jde to dost na tvrdo a zhasne až nad 2500ot.
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 led 2008, 18:02
- Bydliště: Mlada Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
ahoj mne to nedela uz nic porad to funguje
skus silnejsi pruzinu asi ti to nedovyra uplne
skus silnejsi pruzinu asi ti to nedovyra uplne
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Silná je dost mám to co utlačit. Původně to mělo hrk a tak se to mohlo jen nepatrným tlakem otevírat. Teď to drží i membrána je dobrá, ale blbne to.
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 led 2008, 18:02
- Bydliště: Mlada Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
a je to urcite iba tym EGR???
co vaha vzduchu?
alebo kedy si davno mi to delalo taky tak jak tobe a byl to nejaky mrzak - elektronicke cidlo je taky na tom hliniovom kuse jak EGR prava strana kdyz tak bych ti ho nafotil co mam namysli
co vaha vzduchu?
alebo kedy si davno mi to delalo taky tak jak tobe a byl to nejaky mrzak - elektronicke cidlo je taky na tom hliniovom kuse jak EGR prava strana kdyz tak bych ti ho nafotil co mam namysli
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25 led 2008, 18:02
- Bydliště: Mlada Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
este ma napadlo nebo opacne nechce se ten EGR ani otvorit proto hlasi chybu a otvori sa az pri tych 2500otacek kdyz to ma tlakyyyy.....
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Elektronika motoru,Jarda 10 píše:Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.
Automatická pøevodovka 3,
Imobilizér 3, porucha:
Opel Zafira,2.0DI r.v.2000
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Po výměně EGR jsou kontrolky zhasnuté a vše v pohodě. Dal jsem i novou váhu vzduchu, ale auto cuká pořád při volné jízdě.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.
Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ.
Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
1. Přečti si nadpis o jakém motoru se tady píšeondracb píše:Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ.
2. Podívej se jak ten motor vypadá a zjisti, že je jiný než tvůj X17DTL
3. Nastuduj si funkci EGR u motoru 2.0 DTL. Princip, ovládání, chování motoru při otevřeném a zavřeném EGR...
3. Nastuduj si něco o funkci EGR jako takovém a jeho význam u dieselových motorů. Třeba že snižuje teplotu hoření směsi ve válci...
4. Pak sem napiš něco, co není nesmysl.
Jo a u X17DTL opravdu zaslepení EGR může fungovat. Ale jsou určité jízdní řežimy, kdy se kontrolka i tady může rozsvítit.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]