tak já někde zkusím sehnat přímo někde ten měřák a zkouknout to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mezi přírubou egr ventilu a kovovou hadicí od výfuku je vložen kousek plechu a je odpojena a ucpána hadice mezi elektromagnetickým ventilem a egr ventilem.mirda2908 píše:jak mas vyradeni egr ten nesmi bejt zaslepeny skus ho vyndat a vycistit a kdyz tak diagnostika ta ti rekne chybu
fiabant píše:Prosím o radu - koupili jsme astru td a řeším kontrolku motoru a nouzový režim. Svítí celkem často a zase zhasíná.Ze začátku se to projevovalo pouze ve vysokých otáčkách (vypadalo to jako omezovač - po ubrání plynu zase dobrý) a postupně při souvislé jízdě. Při sportovním stylu jízdy a častém řazení v pohodě. EGR je zaslepený (roura z výfuku,podtlakové ovládání), vývěva funkční (auto brzdí tak jak má), hadice zkontrolovány. Po vyřazení EGR a vyčištění váhy se to zhoršilo. Určitá souvislost je také s vnější teplotou - za tepla to bylo lepší, teď v mrazech hrůza.
Váha vzduchu, vyčištěná propylalkoholem,Váhu jsem měřil voltmetrem v stojícím autě a dává hodnoty na 5.pinu v závislosti na otáčkách :
800 -2,3V
1000 - 2,4V
1200 - 2,55V
1500 - 2,77V
1700 - 2,9V
1800 - 3V
1900 - 3,07V
2000 - 3,14V
2200 - 3,24V
2500 - 3,4V
3000 - 3,6V
3500 - 3,9V
4000 - 4,1V
4500 - 4,25V
Podle tabulky z odkazu na tomto vláknu se to liší o cca 0,6V. Je možné, že to dělá váha? Pokusím se sehnat někoho se stejným motorem a zkusim vyzkoušet jeho váhu. Nemáte někdo tabulku množství nasávaného vzduchu v závislosti na otáčkách pro tuto váhu? Zkusil bych to nechat připojit a skontrolovat za jízdy.
Ještě mě napadá ten elektroventil co pouští podtlak do EGR - zkusím vyndat a vyzkoušet. Jde nějak obelstít (odpor)?
Díky za každou reakci.
Tento typ závad je fakt peklo!!!
No u vectry do roku 2000 ta váha má stejný katalogový číslo jako ta moje.Alzafir píše:Když připojíš elmag ventil na 12V ss, tak se trvale otevře a je průchozí oboustranně. Za provozu je řízen obdélníkovými pulsy.
V principu kde je turbo, je i snímač plnícího tlaku ( MAP). A ten pozná otevření ( zavření) EGR.
Váha z 2,0DTi do 1,7TD????? Fakt to pasuje?? Já bych řek, že ne a odpovídala by tomu i ta odchylka regulace.
Alzafir píše:Já bych to rozchodil s tím EGRem. Určitě se to tu popisovalo, u nafťáku to obecně nejde ( ale nějaké pokusy na 1,7čkách probíhaly), ale zrovna na 1,7TD to tu pár lidí popisovalo, že po odpojení EGR to šlape taky. Takže to asi musíš zkusit.
S tou váhou mě překvapuje, že 1,7 a 2,0 používá stejnou. Mám váhu na 2,0 auto 2,2 a ta váha v tom nemá co dělat. Přitom tu samou váhu používá vectra 2,2. Pak se v tom vyznej.
A chyba 0400 je mimo jiné právě u 1,7TD způsobována špatnou váhou. Tím ale nechci vyloučit EGR.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |