EGR Y17 DT

marwi
Příspěvky: 293
Registrován: 19 srp 2009, 12:21

EGR Y17 DT

Příspěvek od marwi » 04 lis 2010, 08:16

Zdravim . Necistil niekto EGR na motore Y17DT Isuzu? Neaky postup by sem niekto nehodil ? Lebo ten EGR je pri tomto type zabudovany v takom odliatku a nie je k nemu asi dobry pristup. Este som ho nemal vonku , tak zhanam dopredu informacie , ak to uz niekto absolvoval... Pomohol by aj postup demontaze. Fotky by boli super . Dik.

Reklama
 

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od ferguson » 04 lis 2010, 15:21

Čistil jsem ho asi před půl rokem..... docela pakárna. Dost blbý přístup, dost toho muselo jít dolů a stejně pořád něco překáželo. No dolů jsem jej dostal, vyčistil, odmastil, vysušil. Ale zase tolik na vyčištění toho nebylo. Na stěnách byl mastný film, který na funkci EGR nemá vliv a sedlo kam dosedá ten pístek, bylo čisté, takže dosedal jak má. Demontáž jsem nijak nedokumentoval, ale není to nic těžkého, pár šroubů a je to. Ale jak říkám, blbý přístup. Hodně věcí kolem dokola muselo jít dolů, to byl asi největší problém.
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od onko » 08 lis 2010, 09:32

Na čo čistit?
Odpoj od neho tu "hrubsiu" podtakovu hadicu, zaslep ju nejakým kolíkom.
Motor od vtedy taha od spodných otacok ako divý. 8)
ASTRA G 17DTI 2001

marwi
Příspěvky: 293
Registrován: 19 srp 2009, 12:21

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od marwi » 08 lis 2010, 12:23

Ako dlho to uz mas zaslepene ?

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od Luboš X17DTL » 08 lis 2010, 13:38

onko píše:Na čo čistit?
Odpoj od neho tu "hrubsiu" podtakovu hadicu, zaslep ju nejakým kolíkom.
Motor od vtedy taha od spodných otacok ako divý. 8)
Zrob fotku, taky bych to zkusil.
Měl jsem to i na X17DTL a bylo to znát. 8)
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od onko » 12 lis 2010, 14:43

Mam to odpojene asi rok. Zatial bez problemov 8) .
Bol som aj na STK+EK, zabudol som to zapojit, a hodnoty
na ek boli lepsie ako pred dvomi rokmi. :lol:
na prvej fotke je EGR bez hadicky, na druhej "zaslepena" hadicka.
Přílohy
Snímka0125-1.jpg
Snímka0124-1.jpg
ASTRA G 17DTI 2001

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od Luboš X17DTL » 12 lis 2010, 16:26

Super díky, takže je to úplně stejné, jako X17DTL. Taky lepší emise i tah. 8)
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
radek_
Příspěvky: 304
Registrován: 31 srp 2009, 21:05
Bydliště: Most

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od radek_ » 12 lis 2010, 16:56

a co ŘJ? nepozná to? u x17DTL...
Astra G 1.7 DTI, 2003

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od mirda2908 » 12 lis 2010, 19:32

taky by me to zajimalo
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Uživatelský avatar
radek_
Příspěvky: 304
Registrován: 31 srp 2009, 21:05
Bydliště: Most

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od radek_ » 12 lis 2010, 19:52

Co jsem si tu přečetl... by to měla s dobrou váhou vzduchu poznat ...
Tak jsem to dneska zkoušel a při ustálené jízdě se kontrolka klasicky rozsvítí a auto jede v nouzovém režimu :(
Astra G 1.7 DTI, 2003

ondracb
Příspěvky: 38
Registrován: 22 lis 2010, 20:54

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od ondracb » 28 led 2011, 19:29

Dneska jsem se naštval tak jsem vytáhl jenom hadičku která ovláda ten egr a kontrolka již nesvítí a ani se mi nerozsvitíla.Zkusil jsem tu hadičku zaslepit ale boužel kontrolka se rozsvěcovala klidně i 3200 ot/min.Toto je prozatím moje zkušenost najeto na tom zatím přez 100 km bez rozsvicení kontrolky.Astala vista ophle!!!!!!!

jena.cukr
Příspěvky: 62
Registrován: 26 pro 2009, 13:59
Bydliště: Šumperk

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od jena.cukr » 05 úno 2011, 17:20

zdravým vas borci, mám problém s egr, před pár dny jsem ho vypojil, žádná kontrolka vše ok, dneska jsem najel přes 100km a rožla se kontrolka motoru, předpokládal jsem souvislost tak jsem tu podtlakovou hadičku dal zpět a tím egr znovu aktivoval, ten výkonostní projev motoru byl znát, znova jsem ji vypojil a ucpal, vyblikal jsem kod 0400 Nesprávný signál ventilu EGR, je možné nějak zamezit aby řj načítala tento signál?
Děkuji.

jena.cukr
Příspěvky: 62
Registrován: 26 pro 2009, 13:59
Bydliště: Šumperk

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od jena.cukr » 06 úno 2011, 14:21

Zdravým, nikdo nemá zkušenost?

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od HonzaL » 06 úno 2011, 18:07

Včera syn u Corsy zaslepil přírubu na výfukovém potrubí, dneska jsme to byli projet(20km) a zatím dobrý. EGR chodí dál, ale nic do sání nepouští, tak uvidím, s jakou přijede zítra z práce(120km).
Meriva B 1,4T 88kW

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: EGR Y17 DT

Příspěvek od ferguson » 09 úno 2011, 15:23

Protože mám taky problémy s nízkým výkonem, zkusil jsem tedy odpojit a zaslepit hrubší podtlakovou hadičku od EGR jak psal onko na začátku příspěvku. Nicméně žádná změna nenastala, výkon pořád stejný. Po nějaké době jízdy se mi rozsvítila kontrolka motoru a poté auto mělo daleko větší výkon (20-30%) než před rozsvícením kontrolky (i od spodních otáček). Tohle mi dělalo už i v minulosti, aniž bych před tím tu hadičku odpojoval. Může mi tohle někdo vysvětlit :? ???

A nemůže mít třeba nižší výkon a rozsvěcování kontrolky spojitost s netěsností výfukové soustavy? V poslední době registruju v kabině při delším stání na místě s motorem v běhu smrad od spalin a když jsem otevřel víko motoru, odešla odtud menší mlha s výfukovými spalinami. Tipuju na netěsnost někde u svodů nebo v prvním dílu výfuku. Jestli třeba tím, že ve výfukovém potrubí není potřebný tlak, může toto mít za příčinu snížení výkonu a náhodné rozsvícení kontrolky.
(motor Y17DT Isuzu)
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

Odpovědět