Problémy so servom...
Problémy so servom...
Zdravím všetkých. Na začiatok by som chcel poďakovať tým, ktorí sú za toto fórum zodpovední, je to super vec, našiel som tu už nieraz zopár dobrých rád. Registroval som sa až teraz. A hneď mám problém...
Vlastním Astru Sport 2,0i 16V. Je to dobrá raketka, som s ňou nadmieru spokojný. Až doteraz. Posledné dva týždne mi robí iba problémy. Najprv mi došla náplň v klíme, t.j. 1000 Sk v keli, a teraz ma zlostí servo.
Prejavuje sa to tak, že po naštartovaní ide volant strašne ztuha, a z priestoru motora počuť zvuky, ako keby sa tam rozbiehalo nejaké čerpadlo, proste ako keby sa tam zvyšovali nejaké otáčky nejakého motorčeka alebo samotného servočerpadla. Keď dosiahnu maximum, už všetko funguje, volant ide ľahko a za jazdy všetko fachčí... Nepomáha, ani keď hneď po naštartovaní pridám plyn, nič... Jednoducho musím počkať, kým sa to "rozbehne" a potom sa pohnúť...
Vie niekto, čo to môže byť za servo - problém?? Dík za odpoveď. Moc sa mi s tým do Oplu nechce, určite zasa vypýtaju nehoráznu sumu...
Pripomínam, že oleja je tam dosť, dolieval som ho tam včera.
Kiski
Vlastním Astru Sport 2,0i 16V. Je to dobrá raketka, som s ňou nadmieru spokojný. Až doteraz. Posledné dva týždne mi robí iba problémy. Najprv mi došla náplň v klíme, t.j. 1000 Sk v keli, a teraz ma zlostí servo.
Prejavuje sa to tak, že po naštartovaní ide volant strašne ztuha, a z priestoru motora počuť zvuky, ako keby sa tam rozbiehalo nejaké čerpadlo, proste ako keby sa tam zvyšovali nejaké otáčky nejakého motorčeka alebo samotného servočerpadla. Keď dosiahnu maximum, už všetko funguje, volant ide ľahko a za jazdy všetko fachčí... Nepomáha, ani keď hneď po naštartovaní pridám plyn, nič... Jednoducho musím počkať, kým sa to "rozbehne" a potom sa pohnúť...
Vie niekto, čo to môže byť za servo - problém?? Dík za odpoveď. Moc sa mi s tým do Oplu nechce, určite zasa vypýtaju nehoráznu sumu...
Pripomínam, že oleja je tam dosť, dolieval som ho tam včera.
Kiski
Naposledy upravil(a) Kiski dne 14 říj 2006, 18:57, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Kiski napsal:
Zdravím všetkých. Na začiatok by som chcel poďakovať tým, ktorí sú za toto fórum zodpovední, je to super vec, našiel som tu už nieraz zopár dobrých rád.
Plnej souhlas
Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
Zdravím všetkých. Na začiatok by som chcel poďakovať tým, ktorí sú za toto fórum zodpovední, je to super vec, našiel som tu už nieraz zopár dobrých rád.
Plnej souhlas
Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: 31 led 2006, 12:13
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
Čerpadlo spíná až při určitém napětí mám pocit, že je to 11,4V.
1) Zkontroluj hladinu oleje v nádržce, musí být přesně v rozmezí na měrce.
2) Změř napětí na baterii po nastartování, mělo by být 13,5 - 14V
3) Vyměnit celou náplň serva, olej do automatické převodovky na bázi Dextron 2, 3, 4 - 4 je nejlepší a nedražší. Pak odvzdušnit.
4) Jestli nic nepomůže tak může odcházet čerpadlo, popř. něco může drhnout v řízení, ale to nebude tvůj případ.
1) Zkontroluj hladinu oleje v nádržce, musí být přesně v rozmezí na měrce.
2) Změř napětí na baterii po nastartování, mělo by být 13,5 - 14V
3) Vyměnit celou náplň serva, olej do automatické převodovky na bázi Dextron 2, 3, 4 - 4 je nejlepší a nedražší. Pak odvzdušnit.
4) Jestli nic nepomůže tak může odcházet čerpadlo, popř. něco může drhnout v řízení, ale to nebude tvůj případ.
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE
Říkal, že ho je tam dostMarian píše:Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
No to tam ještě nebylo napsanýSyncMaster píše:Říkal, že ho je tam dostMarian píše:Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: 31 led 2006, 12:13
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Kontaktovat uživatele:
Pod autem přímo na spojení řídících tyčí, jsou dva šrouby s kovovýma hadicema. Vyšroubuješ něco vyteče, pak se na chvíli pustí motor, aby se protočilo čerpadlo, a hlavně se musí vytočit kola do obou úvratí, takže vyteče zbytek nad čerpadlem. Ja tam měl cca. 0,55l oleje, jsou dve provedení TRW a deplhi. Mam TRW. V dephi je oleje udajně víc. Šrouby se dotahnou. Doleje se olej, zase se pustí motor, dolije se zbytek oleje a odzvdušní se prostym zatáčením do úvratí.Kiski píše:A ako sa vymieňa náplň celého serva? Doliať to viem, ale vymeniť celú náplň, to ma zatiaľ nenapadlo. Je tam nejaký vypúštacia skrutka alebo niečo také?? Ak viete postup, tak mi to napíšte plz... Dík..
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE
Zdravím opäť. Bol som s tým servom v Opel Servise, tam to mali jeden deň, diagnostikovali to jak diví, ale nezistili nič. Že servo je úplne v poriadku, olej v poriadku, proste nič mu nie je... Divné... Ale zasa že mám remenicu na kľukovke totálne v prdeli, zrejme od tej inkriminovanej búračky.... A to už stojí pekný balík, keď to chcem vymeniť za nové.... okolo 15 000...SK...
Ale aj tak dík za pomoc. Veď hádam foter požičia...
Ale aj tak dík za pomoc. Veď hádam foter požičia...
ASTRA G Sport, r.v.2000, 3dv., X20XEV
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko