Problémy so servom...

Odpovědět
Kiski
Příspěvky: 280
Registrován: 14 říj 2006, 18:25
Bydliště: Slovakia

Problémy so servom...

Příspěvek od Kiski » 14 říj 2006, 18:44

Zdravím všetkých. Na začiatok by som chcel poďakovať tým, ktorí sú za toto fórum zodpovední, je to super vec, našiel som tu už nieraz zopár dobrých rád. Registroval som sa až teraz. A hneď mám problém... :cry:

Vlastním Astru Sport 2,0i 16V. Je to dobrá raketka, som s ňou nadmieru spokojný. Až doteraz. Posledné dva týždne mi robí iba problémy. Najprv mi došla náplň v klíme, t.j. 1000 Sk v keli, a teraz ma zlostí servo.

Prejavuje sa to tak, že po naštartovaní ide volant strašne ztuha, a z priestoru motora počuť zvuky, ako keby sa tam rozbiehalo nejaké čerpadlo, proste ako keby sa tam zvyšovali nejaké otáčky nejakého motorčeka alebo samotného servočerpadla. Keď dosiahnu maximum, už všetko funguje, volant ide ľahko a za jazdy všetko fachčí... :idea: Nepomáha, ani keď hneď po naštartovaní pridám plyn, nič... Jednoducho musím počkať, kým sa to "rozbehne" a potom sa pohnúť...:cry:

Vie niekto, čo to môže byť za servo - problém?? Dík za odpoveď. Moc sa mi s tým do Oplu nechce, určite zasa vypýtaju nehoráznu sumu... :roll:

Pripomínam, že oleja je tam dosť, dolieval som ho tam včera.

Kiski :lol:
Naposledy upravil(a) Kiski dne 14 říj 2006, 18:57, celkem upraveno 1 x.

Reklama
 

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 14 říj 2006, 18:51

Kiski napsal:
Zdravím všetkých. Na začiatok by som chcel poďakovať tým, ktorí sú za toto fórum zodpovední, je to super vec, našiel som tu už nieraz zopár dobrých rád.
Plnej souhlas
Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.

Caklik
Příspěvky: 117
Registrován: 31 led 2006, 12:13
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Caklik » 14 říj 2006, 18:59

Čerpadlo spíná až při určitém napětí mám pocit, že je to 11,4V.

1) Zkontroluj hladinu oleje v nádržce, musí být přesně v rozmezí na měrce.
2) Změř napětí na baterii po nastartování, mělo by být 13,5 - 14V
3) Vyměnit celou náplň serva, olej do automatické převodovky na bázi Dextron 2, 3, 4 - 4 je nejlepší a nedražší. Pak odvzdušnit.
4) Jestli nic nepomůže tak může odcházet čerpadlo, popř. něco může drhnout v řízení, ale to nebude tvůj případ.
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 14 říj 2006, 19:02

Marian píše:Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
Říkal, že ho je tam dost :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Kiski
Příspěvky: 280
Registrován: 14 říj 2006, 18:25
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Kiski » 14 říj 2006, 19:02

A ako sa vymieňa náplň celého serva? Doliať to viem, ale vymeniť celú náplň, to ma zatiaľ nenapadlo. Je tam nejaký vypúštacia skrutka alebo niečo také?? Ak viete postup, tak mi to napíšte plz... Dík..

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 14 říj 2006, 19:11

SyncMaster píše:
Marian píše:Já tomu prd rozumím, ale do serva se lije olej ne. Díval ses kolik ho tam je.
Říkal, že ho je tam dost :wink:
No to tam ještě nebylo napsaný :D

Caklik
Příspěvky: 117
Registrován: 31 led 2006, 12:13
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Caklik » 14 říj 2006, 19:29

Kiski píše:A ako sa vymieňa náplň celého serva? Doliať to viem, ale vymeniť celú náplň, to ma zatiaľ nenapadlo. Je tam nejaký vypúštacia skrutka alebo niečo také?? Ak viete postup, tak mi to napíšte plz... Dík..
Pod autem přímo na spojení řídících tyčí, jsou dva šrouby s kovovýma hadicema. Vyšroubuješ něco vyteče, pak se na chvíli pustí motor, aby se protočilo čerpadlo, a hlavně se musí vytočit kola do obou úvratí, takže vyteče zbytek nad čerpadlem. Ja tam měl cca. 0,55l oleje, jsou dve provedení TRW a deplhi. Mam TRW. V dephi je oleje udajně víc. Šrouby se dotahnou. Doleje se olej, zase se pustí motor, dolije se zbytek oleje a odzvdušní se prostym zatáčením do úvratí.
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 14 říj 2006, 23:02

Marian píše:No to tam ještě nebylo napsaný :D
NJ teď jsem si všiml, že je tam napsáno 1X upraveno :lol:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Kiski
Příspěvky: 280
Registrován: 14 říj 2006, 18:25
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Kiski » 18 říj 2006, 18:04

Zdravím opäť. Bol som s tým servom v Opel Servise, tam to mali jeden deň, diagnostikovali to jak diví, ale nezistili nič. Že servo je úplne v poriadku, olej v poriadku, proste nič mu nie je... Divné... Ale zasa že mám remenicu na kľukovke totálne v prdeli, zrejme od tej inkriminovanej búračky.... A to už stojí pekný balík, keď to chcem vymeniť za nové.... okolo 15 000...SK...

Ale aj tak dík za pomoc. Veď hádam foter požičia... :cry:
ASTRA G Sport, r.v.2000, 3dv., X20XEV

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 19 říj 2006, 09:33

mel jsem problem tez se servem po nastartovani me hned neslo :arrow: byla to slaba baterka. ted tam mam novou a zavada je pryc :!: 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Odpovědět