Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Jak už jsem tady psal.Naložím mu klidně do 6000.Nekoupil jsem 16v abych jezdil 2-3 tis.To jsem si mohl vzít auto co se do něj lije to samý co do traktora.Normálně jezdím při studeným motoru do 3 tis. při teplým 4 - 4,5 a občas mu naložím aby nebyl lenošnej.Ale v omezovači jsem nebyl ani se tam nechystám.A to vše za 8 na 100.
Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.
Kulich píše:Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.
No tak buď první a jezdi pod 2000 ot, a pak nám zděl kdy se ti ucpal egr ventil a rozsvítila kontrolka ECU
Pod 1500 bych nechodil a i tak jen v pripade, ze auto nemusi tahat. Z kopce OK, ale do kopce, anebo mu dat pri 1500 plnej kotel, to tomu motoru asi moc radosti neprinese....
Hochi ja sem pri sprintu vytocil Astraka mojeho na 6500 a chvilku sem tak jel uz jen kousek k cili a rana v motoru a vyhorel mi alternator ale uplne rekli at koupim radsi novej. Takze 5500 a radim dal uz na to jebu
Někdy je třebo motor trochu protočit, občas když mám náladu jak projedu všechny kvalty až k 6000, ale jakmile jich dosáhnu, tak přeřazuji, nejedu v takových otáčkách. Osobně mě pak připadá, že motor líp táhne, když se občas projede.
Minimálne raz do týždňa vytočiť motor trochu dlhšie cez 4000 tisíc otáčok.Aby sa neupchával-nezanášal egr ventil.Doporučeni z Opel Servisu.A netreba zabúdať že sú to vysoko otáčkové motory.Kto jazdí pod 2000 otáčky dlhodobo drbe katalyzátor.Bol jeden s 5 ročnou Astrou na STK a katalyzátor včude.Tvrdil ,že to nie je možné že on ide maximálne 90.Na 5 stupeň prehadzuje už pri 60 km rýchlosti.Nemá čo zničiť katalyzátor.Spotreba nízka - nedokonalé spaľovanie pod 2000 tisíc otáčok ničí katalyzátor a úspešne.