Jak "vytacite" svou Astricku??

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 06 říj 2006, 17:32

Kdyz dam Sport rezim tak to radi pri 6000, ale vir v nadrzi je poradnej, jinak tak pri 2500-3000 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Reklama
 

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 09 říj 2006, 17:22

neboooooj....je to prece astra...!
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 09 říj 2006, 17:23

přesně tak... vžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžn :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 16 bře 2007, 11:37

Jak už jsem tady psal.Naložím mu klidně do 6000.Nekoupil jsem 16v abych jezdil 2-3 tis.To jsem si mohl vzít auto co se do něj lije to samý co do traktora.Normálně jezdím při studeným motoru do 3 tis. při teplým 4 - 4,5 a občas mu naložím aby nebyl lenošnej.Ale v omezovači jsem nebyl ani se tam nechystám.A to vše za 8 na 100.
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

Uživatelský avatar
Slag
Příspěvky: 1153
Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno

...

Příspěvek od Slag » 16 bře 2007, 19:37

Omezovač mě nepustí na dvojku nad 90 km/h... :lol:
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz

Kulich
Příspěvky: 347
Registrován: 02 bře 2007, 09:43

Příspěvek od Kulich » 29 bře 2007, 10:18

Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 29 bře 2007, 10:27

Kulich píše:Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.
No tak buď první a jezdi pod 2000 ot, a pak nám zděl kdy se ti ucpal egr ventil a rozsvítila kontrolka ECU :lol:

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 29 bře 2007, 10:30

Pod 1500 bych nechodil a i tak jen v pripade, ze auto nemusi tahat. Z kopce OK, ale do kopce, anebo mu dat pri 1500 plnej kotel, to tomu motoru asi moc radosti neprinese....
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
alienxx
Příspěvky: 87
Registrován: 15 led 2007, 13:45
Kontaktovat uživatele:

vytaceni

Příspěvek od alienxx » 29 bře 2007, 12:30

Hochi ja sem pri sprintu vytocil Astraka mojeho na 6500 a chvilku sem tak jel uz jen kousek k cili a rana v motoru a vyhorel mi alternator ale uplne rekli at koupim radsi novej. Takze 5500 a radim dal uz na to jebu :)

Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx » 01 dub 2007, 10:05

Někdy je třebo motor trochu protočit, občas když mám náladu jak projedu všechny kvalty až k 6000, ale jakmile jich dosáhnu, tak přeřazuji, nejedu v takových otáčkách. Osobně mě pak připadá, že motor líp táhne, když se občas projede.
Astra 1.4 16V, r.v. 2006

Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger » 01 dub 2007, 13:19

Minimálne raz do týždňa vytočiť motor trochu dlhšie cez 4000 tisíc otáčok.Aby sa neupchával-nezanášal egr ventil.Doporučeni z Opel Servisu.A netreba zabúdať že sú to vysoko otáčkové motory.Kto jazdí pod 2000 otáčky dlhodobo drbe katalyzátor.Bol jeden s 5 ročnou Astrou na STK a katalyzátor včude.Tvrdil ,že to nie je možné že on ide maximálne 90.Na 5 stupeň prehadzuje už pri 60 km rýchlosti.Nemá čo zničiť katalyzátor.Spotreba nízka - nedokonalé spaľovanie pod 2000 tisíc otáčok ničí katalyzátor a úspešne.

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 03 črc 2007, 19:33

ja radim tak pri 5600,kdyz ji chci protahnout a tam je taky nejvyssi vykon.a max.prozatim 210km/h-mam auto jen 2mesice a zimaky :lol:
je to:2,016v
můj život vlastně měří 400metrů !!!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 03 črc 2007, 19:51

Tak uz ji prestan setrit a vytacej vic at se poradne svezes :twisted:

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 03 črc 2007, 22:43

pri tech sesti jak tu pisete to uz stejne ztraci vykon
to je lepsi preradit a prislapnout :wink:
můj život vlastně měří 400metrů !!!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 03 črc 2007, 22:47

Depak, kdyz je potreba maximalni zrychleni tak je potreba tocit prez maximum vykonu.

Zamčeno