i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 13 bře 2009, 12:34

Inac vcera som si aj ja uz objednal ten modul a vsetko co k tomu patri.:)
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Reklama
 

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od dimi » 14 bře 2009, 19:47

Já už to mám díky TRDLOvi namontované hééč. Funguje to suprově. Už se těšim až v létě vyzkoušim ten manuelní klimatronik. Je to pecka a smekám před výrobcem.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Trdlo » 16 bře 2009, 13:23

Jsi zapomněl podotknout, že máš povyměňované i žárovky v přístrojovce, teď už jí tam nasunu a vyndám i poslepu..... :D
END

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od dimi » 16 bře 2009, 14:18

Zkusíme až tam budeš dávat tu jednu specialní až ji koupim :lol:

Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 457
Registrován: 20 srp 2008, 14:07
Bydliště: Košice

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Kraken » 18 bře 2009, 07:59

No...ehm...akoby som to zrnul.... :twisted:
i TID umí spotřebu
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 19 bře 2009, 10:14

tak pal. pc vcera prisiel...Diky Davide. V sobotu ak vyjde pocasie nahodim. 8)
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 28 bře 2009, 18:45

Tak jsem 11. prosince 2008 na 17. stránce tohoto threadu psal "Tak mi už radši teď začněte držte palce, abych v neděli večer neseděl v polorozloženém autě.."..
Dnes jsem konečně kámoše dokopal k montáži, návod snad už nemohl být jednodušší, fotek vytištěno mrtě, všechno snad 5x kontrola, všechno buď pájeno + smršťovací bužírky nebo elektrikářská izolačka.. a výsledek je jak jsem psal, auto polorozložené :cry:
TID sice svítí, NAPÍŠE NÁPIS "OPEL ASTRA", který po chvíli zmizí, ale ukazuje jen vyresetovaný čas a datum a (skutečnou) teplotu, do servisního menu se prostě nedostanu, můžu držet a mačkat tlačítka jak chci (páčka sice z vrakáče, ale i podle tý gumy v lepším stavu než páčka původní).. Myslel jsem, že je problém v zapojení páčky (stěrače i ostřikovače fungují, ale to dělají ploché konektory, na to kablíky vliv nemají, každopádně aspoň je funkční), tak jsem po padesáté kontrole všeho ze zoufalství zkoušel i kombinace kabliků na páčce (kterou jsem měl správně, je to tady na jedné z posledních stránek nahoře přehledně napsaný).. a nic :evil: :evil: :evil:

Napadl mě problém opletu stíněného kabelu, který se zapojuje do ŘJ, nemohl jsem ho do ŘJ narvat, tak jsem kus opletu odstranil, sundal z kablíku pod opletem cca 1/2 délky bužírky, napájel (a zabužírkoval) tenší drátek, na který jsem dal ten malý pin (1 z těch 4, které přišly spolu s kabelem) a už se to tam narvat podařilo, nicméně na přelomu 19./20. stránky tohoto threadu se kukajz s Krakenem na podobný dotaz Trdla shodli, že oplet není (u X16XEL) podstatný.

Modul je nasazen shodně s fotkama v návodu, tj. při nasazeném středovém panelu (když koukáš na displej) je šroubek vlevo, tj. šroubek i ten kondík nebo co to je jsou nahoře.. Původní konektor, co byl zapojen v TIDu, jsem zapojil KOLMO do modulu, tedy NE Z BOKU, neobrátil jsem jej (a i kdyby ano, tak by podle mě nesedělo napětí a zem a displej by nesvítil vůbec, ne-li něco horšího - nicméně schéma zapojení toho původního konektoru nemám a neznám, jen si tak myslím..).

Tak či tak i kdyby byl problém v kontaktu s ŘJ, mělo by přece fungovat aspoň menu (akorát by to neukazovalo správné údaje, zřejmě jen nulové hodnoty, jestli se nepletu..)

TID VŽDY UKAZOVAL INFO Z RÁDIA (VDO CD2304MP3), TAKŽE ODBLOKOVANÝ BY MĚL BÝT..

Špatný spoj, studeňák nebo zkrat na 99,9% nikde není, vše se dělalo s maximální pečlivostí a přeměřovat neumím, takže nezbývá než otázka s velkou prosbou:

Najde se (co nejdříve) někdo z Prahy či okolí, kdo by se mi na to koukl, zkontroloval, příp. přeměřil.. prostě vyřešil.. ??? :cry: :cry: :cry:

Samozřejmě za sjednanou odměnu v tvrdé české měně :D
Naposledy upravil(a) Miguello dne 30 bře 2009, 10:14, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
kukajz
Příspěvky: 383
Registrován: 14 říj 2007, 14:12
Bydliště: Vrbové - tam gde mačky robiá mnauu

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od kukajz » 28 bře 2009, 20:45

Ako som už písal asi na 17-tej strane, mne to robilo to isté. Vôbec mi to neišlo.Len dátum, čas a teplota. Až po dohode z Davidom som mu modul PP + TID poslal naspäť, a on mi ten TID nejakým spôsobom odblokoval, aby ten modul PP spolupracoval s TIDom. Poslal mi to naspäť, nahodil som to a tadááá, šlapalo ako má 8)
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 28 bře 2009, 21:05

dimi mi psal SZ, že by to mohlo být opačně zapojeným modulem do TIDu, hned jsem to šel zkontrolovat, ale je to správně..
No, uvidíme, co na to David.B :(

dudus83
Příspěvky: 178
Registrován: 11 úno 2007, 11:23

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od dudus83 » 28 bře 2009, 21:25

Miguello, u mna to bolo nieco podobne. robil nasadil som ho podla fotiek a negungovalo. uz som bol zufaly. tak som ho tam zalozil opacne,teda o 90°, a islo to. ak mas este rozobrate auto, skus toto a potom pridu narad ine riesenia.
Astra G, r. v. 1998, 1,6 16V, tmavomodra metla, nalietane zatial 195 tisic
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 28 bře 2009, 21:57

Myslíš 180°.. Tak já to přece jenom zkusím a uvidím a zítra se těšte na výsledek.. :?

dudus83
Příspěvky: 178
Registrován: 11 úno 2007, 11:23

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od dudus83 » 29 bře 2009, 11:52

Jasne, 180°. Neviem na ake blbosti som pri pisani myslel. :D Mne prave toto pomohlo. Ako som pisal, Mal som taky isty problem. A mozno aj tebe bude stacit ho len otocit.
Astra G, r. v. 1998, 1,6 16V, tmavomodra metla, nalietane zatial 195 tisic
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica

Uživatelský avatar
kukajz
Příspěvky: 383
Registrován: 14 říj 2007, 14:12
Bydliště: Vrbové - tam gde mačky robiá mnauu

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od kukajz » 29 bře 2009, 13:02

no a teraz to len zadymííííí...... :D
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od dimi » 29 bře 2009, 13:47

Nezadýmííí neboj se.

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 29 bře 2009, 13:59

Vidím, že se modul dostal do fáze "Zkusíme co vydrží" :D Když se modul otočí, tak většinou odejde multiplexer (74HCT4053), který přepíná data mezi modulem PP a rádiem. Není problém to opravit, ale jsou s tím zbytečné starosti. Modul musí fungovat i když k němu není připojený externí konektor s vodiči pro ŘJ, palubku a páčku. Když se otočí klíčkem, tak se vždy musí objevit na chvíli nápis "Opel Astra", který po chvíli zmizí.

Odpovědět