i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
Inac vcera som si aj ja uz objednal ten modul a vsetko co k tomu patri.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
- Reklama
Re: i tid umí spotřebu.
Já už to mám díky TRDLOvi namontované hééč. Funguje to suprově. Už se těšim až v létě vyzkoušim ten manuelní klimatronik. Je to pecka a smekám před výrobcem.
Re: i tid umí spotřebu.
Jsi zapomněl podotknout, že máš povyměňované i žárovky v přístrojovce, teď už jí tam nasunu a vyndám i poslepu.....
END
Re: i tid umí spotřebu.
Zkusíme až tam budeš dávat tu jednu specialní až ji koupim
Re: i tid umí spotřebu.
No...ehm...akoby som to zrnul....
i TID umí spotřebu
i TID umí spotřebu
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Re: i tid umí spotřebu.
tak pal. pc vcera prisiel...Diky Davide. V sobotu ak vyjde pocasie nahodim.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Tak jsem 11. prosince 2008 na 17. stránce tohoto threadu psal "Tak mi už radši teď začněte držte palce, abych v neděli večer neseděl v polorozloženém autě.."..
Dnes jsem konečně kámoše dokopal k montáži, návod snad už nemohl být jednodušší, fotek vytištěno mrtě, všechno snad 5x kontrola, všechno buď pájeno + smršťovací bužírky nebo elektrikářská izolačka.. a výsledek je jak jsem psal, auto polorozložené
TID sice svítí, NAPÍŠE NÁPIS "OPEL ASTRA", který po chvíli zmizí, ale ukazuje jen vyresetovaný čas a datum a (skutečnou) teplotu, do servisního menu se prostě nedostanu, můžu držet a mačkat tlačítka jak chci (páčka sice z vrakáče, ale i podle tý gumy v lepším stavu než páčka původní).. Myslel jsem, že je problém v zapojení páčky (stěrače i ostřikovače fungují, ale to dělají ploché konektory, na to kablíky vliv nemají, každopádně aspoň je funkční), tak jsem po padesáté kontrole všeho ze zoufalství zkoušel i kombinace kabliků na páčce (kterou jsem měl správně, je to tady na jedné z posledních stránek nahoře přehledně napsaný).. a nic
Napadl mě problém opletu stíněného kabelu, který se zapojuje do ŘJ, nemohl jsem ho do ŘJ narvat, tak jsem kus opletu odstranil, sundal z kablíku pod opletem cca 1/2 délky bužírky, napájel (a zabužírkoval) tenší drátek, na který jsem dal ten malý pin (1 z těch 4, které přišly spolu s kabelem) a už se to tam narvat podařilo, nicméně na přelomu 19./20. stránky tohoto threadu se kukajz s Krakenem na podobný dotaz Trdla shodli, že oplet není (u X16XEL) podstatný.
Modul je nasazen shodně s fotkama v návodu, tj. při nasazeném středovém panelu (když koukáš na displej) je šroubek vlevo, tj. šroubek i ten kondík nebo co to je jsou nahoře.. Původní konektor, co byl zapojen v TIDu, jsem zapojil KOLMO do modulu, tedy NE Z BOKU, neobrátil jsem jej (a i kdyby ano, tak by podle mě nesedělo napětí a zem a displej by nesvítil vůbec, ne-li něco horšího - nicméně schéma zapojení toho původního konektoru nemám a neznám, jen si tak myslím..).
Tak či tak i kdyby byl problém v kontaktu s ŘJ, mělo by přece fungovat aspoň menu (akorát by to neukazovalo správné údaje, zřejmě jen nulové hodnoty, jestli se nepletu..)
TID VŽDY UKAZOVAL INFO Z RÁDIA (VDO CD2304MP3), TAKŽE ODBLOKOVANÝ BY MĚL BÝT..
Špatný spoj, studeňák nebo zkrat na 99,9% nikde není, vše se dělalo s maximální pečlivostí a přeměřovat neumím, takže nezbývá než otázka s velkou prosbou:
Najde se (co nejdříve) někdo z Prahy či okolí, kdo by se mi na to koukl, zkontroloval, příp. přeměřil.. prostě vyřešil.. ???
Samozřejmě za sjednanou odměnu v tvrdé české měně
Dnes jsem konečně kámoše dokopal k montáži, návod snad už nemohl být jednodušší, fotek vytištěno mrtě, všechno snad 5x kontrola, všechno buď pájeno + smršťovací bužírky nebo elektrikářská izolačka.. a výsledek je jak jsem psal, auto polorozložené
TID sice svítí, NAPÍŠE NÁPIS "OPEL ASTRA", který po chvíli zmizí, ale ukazuje jen vyresetovaný čas a datum a (skutečnou) teplotu, do servisního menu se prostě nedostanu, můžu držet a mačkat tlačítka jak chci (páčka sice z vrakáče, ale i podle tý gumy v lepším stavu než páčka původní).. Myslel jsem, že je problém v zapojení páčky (stěrače i ostřikovače fungují, ale to dělají ploché konektory, na to kablíky vliv nemají, každopádně aspoň je funkční), tak jsem po padesáté kontrole všeho ze zoufalství zkoušel i kombinace kabliků na páčce (kterou jsem měl správně, je to tady na jedné z posledních stránek nahoře přehledně napsaný).. a nic
Napadl mě problém opletu stíněného kabelu, který se zapojuje do ŘJ, nemohl jsem ho do ŘJ narvat, tak jsem kus opletu odstranil, sundal z kablíku pod opletem cca 1/2 délky bužírky, napájel (a zabužírkoval) tenší drátek, na který jsem dal ten malý pin (1 z těch 4, které přišly spolu s kabelem) a už se to tam narvat podařilo, nicméně na přelomu 19./20. stránky tohoto threadu se kukajz s Krakenem na podobný dotaz Trdla shodli, že oplet není (u X16XEL) podstatný.
Modul je nasazen shodně s fotkama v návodu, tj. při nasazeném středovém panelu (když koukáš na displej) je šroubek vlevo, tj. šroubek i ten kondík nebo co to je jsou nahoře.. Původní konektor, co byl zapojen v TIDu, jsem zapojil KOLMO do modulu, tedy NE Z BOKU, neobrátil jsem jej (a i kdyby ano, tak by podle mě nesedělo napětí a zem a displej by nesvítil vůbec, ne-li něco horšího - nicméně schéma zapojení toho původního konektoru nemám a neznám, jen si tak myslím..).
Tak či tak i kdyby byl problém v kontaktu s ŘJ, mělo by přece fungovat aspoň menu (akorát by to neukazovalo správné údaje, zřejmě jen nulové hodnoty, jestli se nepletu..)
TID VŽDY UKAZOVAL INFO Z RÁDIA (VDO CD2304MP3), TAKŽE ODBLOKOVANÝ BY MĚL BÝT..
Špatný spoj, studeňák nebo zkrat na 99,9% nikde není, vše se dělalo s maximální pečlivostí a přeměřovat neumím, takže nezbývá než otázka s velkou prosbou:
Najde se (co nejdříve) někdo z Prahy či okolí, kdo by se mi na to koukl, zkontroloval, příp. přeměřil.. prostě vyřešil.. ???
Samozřejmě za sjednanou odměnu v tvrdé české měně
Naposledy upravil(a) Miguello dne 30 bře 2009, 10:14, celkem upraveno 3 x.
Re: i tid umí spotřebu.
Ako som už písal asi na 17-tej strane, mne to robilo to isté. Vôbec mi to neišlo.Len dátum, čas a teplota. Až po dohode z Davidom som mu modul PP + TID poslal naspäť, a on mi ten TID nejakým spôsobom odblokoval, aby ten modul PP spolupracoval s TIDom. Poslal mi to naspäť, nahodil som to a tadááá, šlapalo ako má
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: i tid umí spotřebu.
dimi mi psal SZ, že by to mohlo být opačně zapojeným modulem do TIDu, hned jsem to šel zkontrolovat, ale je to správně..
No, uvidíme, co na to David.B
No, uvidíme, co na to David.B
Re: i tid umí spotřebu.
Miguello, u mna to bolo nieco podobne. robil nasadil som ho podla fotiek a negungovalo. uz som bol zufaly. tak som ho tam zalozil opacne,teda o 90°, a islo to. ak mas este rozobrate auto, skus toto a potom pridu narad ine riesenia.
Astra G, r. v. 1998, 1,6 16V, tmavomodra metla, nalietane zatial 195 tisic
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica
Re: i tid umí spotřebu.
Myslíš 180°.. Tak já to přece jenom zkusím a uvidím a zítra se těšte na výsledek..
Re: i tid umí spotřebu.
Jasne, 180°. Neviem na ake blbosti som pri pisani myslel. Mne prave toto pomohlo. Ako som pisal, Mal som taky isty problem. A mozno aj tebe bude stacit ho len otocit.
Astra G, r. v. 1998, 1,6 16V, tmavomodra metla, nalietane zatial 195 tisic
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica
Diagnostika OP-COM, KE-okolie, Tatranska Lomnica
Re: i tid umí spotřebu.
no a teraz to len zadymííííí......
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: i tid umí spotřebu.
Nezadýmííí neboj se.
Re: i tid umí spotřebu.
Vidím, že se modul dostal do fáze "Zkusíme co vydrží" Když se modul otočí, tak většinou odejde multiplexer (74HCT4053), který přepíná data mezi modulem PP a rádiem. Není problém to opravit, ale jsou s tím zbytečné starosti. Modul musí fungovat i když k němu není připojený externí konektor s vodiči pro ŘJ, palubku a páčku. Když se otočí klíčkem, tak se vždy musí objevit na chvíli nápis "Opel Astra", který po chvíli zmizí.