Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Odpovědět
edmund
Příspěvky: 2
Registrován: 05 led 2009, 22:13

Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.

Příspěvek od edmund » 05 led 2009, 22:35

Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích. Mám zafiru Elegance 2.2 DTI
92 kW (125 PS)
po emisích a stk začali problémy se startem. Auto stojí v garáži kde teplota neklesne pod 10 stupňů kontrolka žhavení svítí asi tak 10 sekund a zhasne motorem točím třeba minutu a nechytne. Z výfuku nejde žádný kouř. Je problém v naftě nebo ve žhavení?
:cry:

Mohlo odejít čerpadlo ?

Reklama
 

hejpic
Příspěvky: 8
Registrován: 17 zář 2008, 09:48
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

wewe

Příspěvek od hejpic » 06 led 2009, 13:11

A nastaruješ nakonec?

Lukybar
Příspěvky: 12
Registrován: 13 říj 2008, 13:01

Příspěvek od Lukybar » 06 led 2009, 18:46

Mám to samé. Nepadá ti nafta? Ja taky nemohu nastartovat a potom vždy po chvíli se to chytne.
Opel Zafira 2.0 DTI 16V Elegance

P.D.
Příspěvky: 29
Registrován: 15 led 2008, 12:41

Příspěvek od P.D. » 06 led 2009, 19:14

Co těsnost systému a palivový filtr-v pořádku?Jak jsou na tom žhavičky?

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od genius0011 » 06 led 2009, 19:39

nevím co si představuješ pod pojmem tůrování na ME :roll: nedalo mi to a vyhrabal sem papíry z STK a měří se volnoběh a zvýšené otáčky, v mém případě (mám benzín :?: ) předepsaný rozsah 2800-3200 měrená hodnota 2970 :arrow: myslím si že u nafty je to podobnej rozsah :twisted:
tím chci jen podotknout že: tvůj problém na 99% nesouvisí s ME :o :o spíš že ti shodou okolností odešel(šly) některý žhavič(e) :wink:
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 06 led 2009, 19:51

mereni nafty se provadi jinak a motor se vytaci do daleko vetsich otacek, ve svete motoru kdysi vydali clanky kdy si nekolik lidi stezovalo a popisovalo chovani na mereni emisi s dieslem a nasledne poruse auta atd.
s timhle se to resilo nekolikrat i v cernejch ovcich nebo obcansky judo, jestli to s timto problemem souvisici ci ne to netusim, takze srry za ot ;)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 led 2009, 20:12

U dieselu se pri ME vytoci motor az na omezovac, to jen pro upresneni.

K tomu problemu se startovanim - zadnej kour z vyfuku znamena ze pravdepodobne nejde nafta do valcu - tedy nejspis spadla nafta, nebo problem s cerpadlem. U spadly nafty by to pri seslapnutym plynu na podlahu po nekolika pokusech melo chytnout (nemelo by se tocit nad 10s+ chce to delat pauzy mezi pokusama).
Kazdopadne zkontrolovat zda zhasina kontrolka motoru - napriklad spatnej zhavic by se mel objevit v chybovejch hlaskach (z vlastni zkusenosti).

edmund
Příspěvky: 2
Registrován: 05 led 2009, 22:13

Re: Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.

Příspěvek od edmund » 10 led 2009, 17:32

Děkuji za vaše rady a názory. Problém se startováním mám už vyřešen. Zakopaný pes byl ve špatné startovací dávce paliva v kombinaci se špatně těsnícími kroužky přepadů. Zdali softwareová chyba vznikla po emisním měření nebo ne nedokážu posoudit,asi to byla shoda náhod. :idea:

Odpovědět