Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.
Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.
Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích. Mám zafiru Elegance 2.2 DTI
92 kW (125 PS)
po emisích a stk začali problémy se startem. Auto stojí v garáži kde teplota neklesne pod 10 stupňů kontrolka žhavení svítí asi tak 10 sekund a zhasne motorem točím třeba minutu a nechytne. Z výfuku nejde žádný kouř. Je problém v naftě nebo ve žhavení?
Mohlo odejít čerpadlo ?
92 kW (125 PS)
po emisích a stk začali problémy se startem. Auto stojí v garáži kde teplota neklesne pod 10 stupňů kontrolka žhavení svítí asi tak 10 sekund a zhasne motorem točím třeba minutu a nechytne. Z výfuku nejde žádný kouř. Je problém v naftě nebo ve žhavení?
Mohlo odejít čerpadlo ?
- Reklama
wewe
A nastaruješ nakonec?
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
nevím co si představuješ pod pojmem tůrování na ME nedalo mi to a vyhrabal sem papíry z STK a měří se volnoběh a zvýšené otáčky, v mém případě (mám benzín ) předepsaný rozsah 2800-3200 měrená hodnota 2970 myslím si že u nafty je to podobnej rozsah
tím chci jen podotknout že: tvůj problém na 99% nesouvisí s ME spíš že ti shodou okolností odešel(šly) některý žhavič(e)
tím chci jen podotknout že: tvůj problém na 99% nesouvisí s ME spíš že ti shodou okolností odešel(šly) některý žhavič(e)
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
mereni nafty se provadi jinak a motor se vytaci do daleko vetsich otacek, ve svete motoru kdysi vydali clanky kdy si nekolik lidi stezovalo a popisovalo chovani na mereni emisi s dieslem a nasledne poruse auta atd.
s timhle se to resilo nekolikrat i v cernejch ovcich nebo obcansky judo, jestli to s timto problemem souvisici ci ne to netusim, takze srry za ot
s timhle se to resilo nekolikrat i v cernejch ovcich nebo obcansky judo, jestli to s timto problemem souvisici ci ne to netusim, takze srry za ot
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
U dieselu se pri ME vytoci motor az na omezovac, to jen pro upresneni.
K tomu problemu se startovanim - zadnej kour z vyfuku znamena ze pravdepodobne nejde nafta do valcu - tedy nejspis spadla nafta, nebo problem s cerpadlem. U spadly nafty by to pri seslapnutym plynu na podlahu po nekolika pokusech melo chytnout (nemelo by se tocit nad 10s+ chce to delat pauzy mezi pokusama).
Kazdopadne zkontrolovat zda zhasina kontrolka motoru - napriklad spatnej zhavic by se mel objevit v chybovejch hlaskach (z vlastni zkusenosti).
K tomu problemu se startovanim - zadnej kour z vyfuku znamena ze pravdepodobne nejde nafta do valcu - tedy nejspis spadla nafta, nebo problem s cerpadlem. U spadly nafty by to pri seslapnutym plynu na podlahu po nekolika pokusech melo chytnout (nemelo by se tocit nad 10s+ chce to delat pauzy mezi pokusama).
Kazdopadne zkontrolovat zda zhasina kontrolka motoru - napriklad spatnej zhavic by se mel objevit v chybovejch hlaskach (z vlastni zkusenosti).
Re: Problémové starty začaly po pořádném túrování na emisích.
Děkuji za vaše rady a názory. Problém se startováním mám už vyřešen. Zakopaný pes byl ve špatné startovací dávce paliva v kombinaci se špatně těsnícími kroužky přepadů. Zdali softwareová chyba vznikla po emisním měření nebo ne nedokážu posoudit,asi to byla shoda náhod.