Pitman píše:denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Tak to se mi huře radit ,ale zkontroluj hadičku mezi sacím potrubím a MAP/senzor podtlaku vsacím potrubí/,je na stěně mezi motorem a kabinou.Nech motor běžet a pořádně poslouchej,jestli někde nesaje falešný vzduch/když tak odstranit/.Další kontrola je složitější-manžetu mezi vrchní částí sac. potrubí a škrtící klapkou.
I když jsi to měl na diag.neOpel,ale k tomu kodu kdyby změřili napětí dodávané sondou do říd. jednotky/na černém drátu/ a tam by bylo do 0,3V,tak je jasně otrávená sonda.
Zatím jsem ti našel jen sondy Bosch do čísla motoru 12999999 je 0 258 005 055-cena 3190,- od čísla motoru 22000001 je 0258 005 291 cena 3190,-.
Jinak u ELITu je převedou na NTK/NGK/ a ceny jsou jiné-nižší.Z vraku tyti součástky moc nedoporučuju.