HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 16 pro 2008, 20:26

Pitman píše:Ted jsem s nima mluvil....na vrakaci jim odmitli pujcit vstrikovaci listu tak to vzali rovnou na diagnostiku....vysledek budu vedet k veceru....
Co to je za blbost"vstřikovací lišta"?Jestli to je ta trubka nad vstřikama,tak ta nemá co dočinění s chodem na tři válce.
Asi spíš měli na mysli ten blok zapalovacích cívek nad svíčkama,ten ale nemá vliv na bohatost směsi.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 16 pro 2008, 22:49

Chlapi ja tomu fakt nerozumim...takze auto beru zitra zpet a v pondeli davam na diagnotisku do Opla ..tak uvidime co zjisti tam...kazdopadne mi to sere.. :cry: :cry:

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 17 pro 2008, 12:05

denny píše: Co to je za blbost"vstřikovací lišta"?Jestli to je ta trubka nad vstřikama,tak ta nemá co dočinění s chodem na tři válce.
Asi spíš měli na mysli ten blok zapalovacích cívek nad svíčkama,ten ale nemá vliv na bohatost směsi.
No běžné komolení... mysleli buď jak píšeš zapalovací lištu, nebo jak píšeš celou trubku na palivo i se vstřiky. Odborníci holt používají své výrazy... :(
END

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 17 pro 2008, 20:10

Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu :cry:
Jo dali mi vystup z te neoplacke diagnostiky...chyba P0170 - obvod lambda sondy - směs příliš chudá
Naposledy upravil(a) Pitman dne 17 pro 2008, 20:25, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 20:21

Pitman píše:Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu :cry:
To je právě to ono.Sonda stále hlásí do říd.jednotky obohať a ono je to tak bohaté,že to ani nechce shořet.Vyměň lambda sondu,ale dej alespoň NTK /NGK/přímo podle modelu vozu,žádnou universálku-ani od Bosch-blbě se ty jejich dráty spojují a pak to koroduje.

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 17 pro 2008, 20:27

denny píše:
Pitman píše:Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu :cry:
To je právě to ono.Sonda stále hlásí do říd.jednotky obohať a ono je to tak bohaté,že to ani nechce shořet.Vyměň lambda sondu,ale dej alespoň NTK /NGK/přímo podle modelu vozu,žádnou universálku-ani od Bosch-blbě se ty jejich dráty spojují a pak to koroduje.
No a co to skubani a to ze to auto netahne dela to na podvozku bordel?
Jeste to teda pujde v pondeli na oplackou diagnostiku..
a kolik stoji ta lambda sonda? neni lepsi koupit ji nekde na vrakaci?

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 17 pro 2008, 20:31

hm, no tak ta na vrakaci nemusi byt uz najlepsia..a ci ju niekto da dolu, a v poriadku...hmm..
Vecsinou byvaju riadne zapecene.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 20:34

Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 17 pro 2008, 20:53

denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denny » 17 pro 2008, 21:37

Pitman píše:
denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Tak to se mi huře radit ,ale zkontroluj hadičku mezi sacím potrubím a MAP/senzor podtlaku vsacím potrubí/,je na stěně mezi motorem a kabinou.Nech motor běžet a pořádně poslouchej,jestli někde nesaje falešný vzduch/když tak odstranit/.Další kontrola je složitější-manžetu mezi vrchní částí sac. potrubí a škrtící klapkou.
I když jsi to měl na diag.neOpel,ale k tomu kodu kdyby změřili napětí dodávané sondou do říd. jednotky/na černém drátu/ a tam by bylo do 0,3V,tak je jasně otrávená sonda.
Zatím jsem ti našel jen sondy Bosch do čísla motoru 12999999 je 0 258 005 055-cena 3190,- od čísla motoru 22000001 je 0258 005 291 cena 3190,-.
Jinak u ELITu je převedou na NTK/NGK/ a ceny jsou jiné-nižší.Z vraku tyti součástky moc nedoporučuju.

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 18 pro 2008, 08:28

denny píše:
Pitman píše:
denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Tak to se mi huře radit ,ale zkontroluj hadičku mezi sacím potrubím a MAP/senzor podtlaku vsacím potrubí/,je na stěně mezi motorem a kabinou.Nech motor běžet a pořádně poslouchej,jestli někde nesaje falešný vzduch/když tak odstranit/.Další kontrola je složitější-manžetu mezi vrchní částí sac. potrubí a škrtící klapkou.
I když jsi to měl na diag.neOpel,ale k tomu kodu kdyby změřili napětí dodávané sondou do říd. jednotky/na černém drátu/ a tam by bylo do 0,3V,tak je jasně otrávená sonda.
Zatím jsem ti našel jen sondy Bosch do čísla motoru 12999999 je 0 258 005 055-cena 3190,- od čísla motoru 22000001 je 0258 005 291 cena 3190,-.
Jinak u ELITu je převedou na NTK/NGK/ a ceny jsou jiné-nižší.Z vraku tyti součástky moc nedoporučuju.
Vis ja mam problem s tim ze tomu nerozumim a sam si nic neudelam. Nic k tomu nemam..ani garaz..takze jsem stejne odkayanz na tu diag, od Opla atd..
jen jsem to nepochopil s tim Elitem...oni vemou tu Bosch sodnu a udelji ji tak aby byla kompatibilni s oplackejma a je to ze mensi cenu...nebo jak to je?
Diky

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 18 pro 2008, 08:30

Odpoj lambdu úplně, pokud motor půjde bez ní v pohodě, máš ji pryč, nejjednodušší postup jak ji vyzkoušet. Sice se ti rozsvítí kontrolka, ale jednotka si zadá nějaké základní parametry a pojede to, asi s větší spotřebou, možná menší (i to už jsem viděl). No a když ti to půjde v poho, kup novou. Osobně bych doporučil Bosch LS teď nevím jestli to je 4, nebo 7. Prostě 4drát. Spojů bych se nebál, že budou jak píše denny korodovat, pokud zapojíš do "krabičky" jež je součástí lambdy není problém. Navíc, mám přesně tuhle lambdu a mluví v pohodě s jednotkou, což všechny nedělají. Cena je cca 2.6 v AD partner, nebo jak říká denny NGK z elitu, nebo z meteoru.
END

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 18 pro 2008, 08:35

hm..to bym musel vedet jak ta lambda vypada a kde je..jak rikam...neumim, nerozumim, jsem odkazany na vydryduchy v servisech...

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 18 pro 2008, 08:40

Pitman píše:hm..to bym musel vedet jak ta lambda vypada a kde je..jak rikam...neumim, nerozumim, jsem odkazany na vydryduchy v servisech...
Otevřeš kapotu a podíváš se dolů na výfukové svody (ty poznáš) a od nich vedou dráty směrem doprava pod baterku, kde v úrovni převodovky je konektor na plechovém držáku. Ten rozpoj. Nemůžeš to poplést, tam jiný dráty nevedou. Jinak lambda je ve svodech taková jakoby uzavřená trubička z který ty dráty vycházejí. :wink:
END

Uživatelský avatar
Pitman
Příspěvky: 1151
Registrován: 12 lis 2006, 15:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitman » 23 pro 2008, 12:30

Tak hoší vyřešeno,

byl to zapalovací modul. Auto jelo na tři válce. Ted uz je to ok. :lol:

Odpovědět