Vidím, nebo spíš čtu, že někteří mají problémy s klidovým odběrem při spojení drátů (resp. ukostření vstupu ŘJ motorků stahování oken) a vybíjí se jim baterie.
Tady je tedy řešení jak zabránit zvýšenému odběru klidového proudu. Schéma je myslím jednoduché, taže na vysvětlenou jen, že jednotka centrálu při zavření DO vyšle dva impulsy. Jeden krátký a jeden delší (první a druhé zamčení). Druhý impuls je díky svému trvání dostatečně dlouhý na to, aby nabil přes diodu a odpor 1kOhm kondenzátor 100uF. Tento kondenzátor pak drží napětí (přes odpor 47kOhm) na bázi tranzistoru, který zůstane otevřený po dobu vybíjení kondenzátoru, což má za následek ukostření zmíněného vstupu ŘJ motorků oken. Díky tomu se pak zavřou okna (stejně jako když se drží pootočený klíč v zámku dveří). A protože se jedná o druhý impuls, zavřou se okna až při druhém zamčení.
Pozor: V modelovém roce 98' a 99' je vodič barvy červeno/žluté (ve schématu) v autě černo/hnědý.
Zapojení vývodů A,B,C může každý udělat dle svého uvážení. Buď na dráty vedoucí z konektoru ŘJ centrálu, nebo přímo na piny konektoru uvnitř ŘJ.
Toto schéma je navrženo pro zavření dvou oken (řidič, spolujezdec). Pro variantu čtyř oken, či střešního okna (s 2x nebo 4x el. okny) je nutné změnit hodnoty a typ použitých součástek, případně upravit zapojení.
Pozn.
1.) Pro správnou funkčnost je třeba mít naprogramovány dojezdy oken. V opačném případě se okna nezavřou.
2.) Druhé zamčení by mělo následovat do několika sekund po prvním zamčení (myslím že max. do 10s). Pokud k němu nedojde, jednotka už nevyšle druhý signál do motorků zámků dveří (nezavřou se tedy okna). Je třeba znovu otevřít a zase zavřít.