nemam nervy!

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 16 říj 2008, 21:41

black píše:No, muze se to stat.. valec vynechava.. cuka to, a pri visich otackach jako by te to nechtelo pustit a od vyfuku na volnobech jdou nepravidelne vydechy, cely auto se i trochu klepe... Kdyby to bylo tohle tak bud v klidu seridi tidici jednotku a ses v klidu, zkusil bych zajit na diagnostiku, tam se dozvish vic.. preju hodne stesti.. :P


Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040 :?

Reklama
 

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 16 říj 2008, 21:44

Arwy píše:Vieš presne číslo chybového kódu (kódov) ktoré sa pri prejavení závady ukladajú v pamäti riadiacej jednotky motora?
Ty chybove kody jsou P0505 a 4040 :?

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 16 říj 2008, 22:06

0505 Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
0404 Poškození v obvodu EGR

4040 není podle mě nic...
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

black
Příspěvky: 47
Registrován: 26 čer 2008, 20:01

Příspěvek od black » 17 říj 2008, 09:43

Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040 :?[/quote]
Hele ´ja mam 1.8 16v r.v.99 a ted nedavnose mi to stalo taky..

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 17 říj 2008, 09:46

bubak1 píše:Ty chybove kody jsou P0505 a 4040 :?
P0505 je Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, vysoké napětí, alebo Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, nízké napětí. Táto chyba sa uloží ak:
Řídicí jednotka zjistí prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky funkční poruchu proudového obvodu. (Zkrat na kostru/proti napětí nebo přerušení proudového obvodu). Princíp odstraňovania závady spočíva v kontrole ukostrenia a spojenia medzi RJ a škrtiacou klapkou. Pokiaľ je toto všetko v poriadku, tak je vadná buď škrtiaca klapka alebo RJ motora. Klapky máš dve, tak že sa dá predpokladať že tou to nebude, tak skús sa zameriať na káble medzi RJ a klapkou a ak ani tam nebude chyba, tak to bude potom pravdepodobne chyba v RJ motora.

Cbybu 4040, ani 0404 pre motor X18XE1 som nenašiel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo » 17 říj 2008, 10:07

Nemůžu si pomoct, ale já si myslím, že je to nabeton ta ŘJ...

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja » 17 říj 2008, 10:47

Jestli umite nekdo nemecky, chyba P0505

http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/P0505.pdf

a tady jak to resit

http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/C-27.pdf


zadnou 4040 ani nic podobnyho sem nenasel...
99' Astra Caravan 1.6 16V

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 17 říj 2008, 12:04

To vyzkousim prohlidnout ty kabely mezi ř.j a klapkou. Ja si taky porad myslim ze to bude jen elektrikou, nejakej skrat nekde. Ale jak jsem psal, v servisu to neni pro ne vyhodna prace se hrabat v elektrice za par penez. Diky moc kluci za rady. Ted kdyz jdu nekam do servisu a vykladam tam od vas procteny rady tak si myslej ze jsem automechanik a ze tomu rozumim. :lol: :lol: 8)

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja » 17 říj 2008, 12:13

Tak drzim palce, ja mam neco podobnyho v reseni :evil:
99' Astra Caravan 1.6 16V

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 19 říj 2008, 18:08

Koupim ř.j na 1.8 16v 85kW :(

Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majesty » 19 říj 2008, 18:18

Zkus napsat SZ RomanK. Ten by jí mohl mít. 8)
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 19 říj 2008, 19:14

Jo diky, napisu mu.

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 23 říj 2008, 14:21

Kluci hele kdyz budu davat new ř.j tak musim mit i novej klic? kvuly tem kodum :? :shock:

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 23 říj 2008, 14:53

no když bude v "new state" tak ne, jen musíš naprogramovat immo.
když seženeš jednotku z jineho auta , která je přispusobená, je lepší to vyměnit všechno a nemusíš ani na diag.
Tedy vyměníš jednotku,immo a čipy v kličích.

Zatím řeším s RomanemK tyto jednotky, jak se daj odblokovat pro další auta.

Uživatelský avatar
bubak1
Příspěvky: 57
Registrován: 29 zář 2008, 16:43
Bydliště: Ostrov Borecka 871/2 K.Vary

Příspěvek od bubak1 » 23 říj 2008, 17:38

Aha, kupuju r.j od Lukasso takze mu mam rict ze potrebuju k tomu i imo a klic?

Odpovědět