Příspěvek
od Arwy » 17 říj 2008, 09:46
bubak1 píše:Ty chybove kody jsou P0505 a 4040
P0505 je Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, vysoké napětí, alebo Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, nízké napětí. Táto chyba sa uloží ak:
Řídicí jednotka zjistí prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky funkční poruchu proudového obvodu. (Zkrat na kostru/proti napětí nebo přerušení proudového obvodu). Princíp odstraňovania závady spočíva v kontrole ukostrenia a spojenia medzi RJ a škrtiacou klapkou. Pokiaľ je toto všetko v poriadku, tak je vadná buď škrtiaca klapka alebo RJ motora. Klapky máš dve, tak že sa dá predpokladať že tou to nebude, tak skús sa zameriať na káble medzi RJ a klapkou a ak ani tam nebude chyba, tak to bude potom pravdepodobne chyba v RJ motora.
Cbybu 4040, ani 0404 pre motor X18XE1 som nenašiel.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL