ABS

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
endriko
Příspěvky: 191
Registrován: 07 zář 2008, 16:40

ABS

Příspěvek od endriko » 07 zář 2008, 16:48

zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.

Reklama
 

endriko
Příspěvky: 191
Registrován: 07 zář 2008, 16:40

Re: ABS

Příspěvek od endriko » 14 zář 2008, 14:13

nemohlo by to byt treba velkou vzdalenosti senzoru od ozubu abs na kole??

Milans
Příspěvky: 6
Registrován: 07 dub 2006, 12:50
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Milans » 17 zář 2008, 23:10

alebo snimac otacok kolesa, mal som podobny problem, svietili signalky ABS a ESP, po opatovnom nastartovani a rozbehu zhasli a pocas jazdy sa opat rozsvietili, skus vycistit tie kontakty, mne to pomohlo
Opel Astra G 1.7 CDTi 2003 / Z17DTL /

Milans
Příspěvky: 6
Registrován: 07 dub 2006, 12:50
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Milans » 17 zář 2008, 23:12

zabudol som pripomenut, ze uz mam Astru H, ale podvozky su vraj rovnake pre oba modely
Opel Astra G 1.7 CDTi 2003 / Z17DTL /

Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon » 29 zář 2008, 12:40

Čau, mám problém s nefunkčím ABS, ale žádná kontrolka mi nesvítí. Když se připojím s AB-Comem, tak jsem bez závad. Live data od senzorů chodí, vidím aktuální rychlosti na každém kole. Když přední kola prokluzují bliká mi kontrolka TC. Nevím kde je chyba, poraďte prosím. Mám ABS s TC Plus a ESP.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: ABS

Příspěvek od Mike.S » 29 zář 2008, 14:17

endriko píše:zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.
zkus před startem první nechat pozhasínat všechny kontrolky a potom teprve nastartuj, mě to pomohlo :wink:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 02 říj 2008, 07:43

ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Pokud zhasne po zvýšení otáček (auto začne dobíjet baterii), tak zkontrolovat dobíjení. V háji může být i samotná baterie. Takže multimetr a měřit a měřit.

Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 02 říj 2008, 09:58

APiK píše:ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
při tomto napětí by asi velice těžko nastartoval. :cry: ale jinak souhlas, nic nezkazí.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 02 říj 2008, 10:22

Výtah z knihy "Jak na to".

Jinak nastartovat se dá i při nižším napětí, pokud odejde jeden článek v baterii, jsou na ní obrovské úbytky napětí, ale většinou nastartuje.

EDIT: Kdysi mi na dovolené odešel 1 článek v baterii na Š120L. Celou dovolenou jsem startoval sice eh eh eh, ale chytlo to vždycky (naštěstí léto). Napětí na ní bylo kolem 10V a při startování šlo i pod 6V.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 02 říj 2008, 10:33

nejsem si jistý, jestli tato diskuse k něčemu povede, ale obsah 1200 a 1800 je v kompresi o něčém jiném, a jestli udělá
eh tak asi jenom 1x 8) 8) 8)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Příspěvek od APiK » 02 říj 2008, 10:43

spermin píše:nejsem si jistý, jestli tato diskuse k něčemu povede, ale obsah 1200 a 1800 je v kompresi o něčém jiném, a jestli udělá
eh tak asi jenom 1x 8) 8) 8)
Né, tak to je jasný :) . Na druhou stranu startér ve škodě 120 a současné moderní startéry se taky nedají srovnávat. Jo a Astry se taky dělaly s obsahem 1200 :lol: .
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Odpovědět