ABS
ABS
zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.
- Reklama
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Čau, mám problém s nefunkčím ABS, ale žádná kontrolka mi nesvítí. Když se připojím s AB-Comem, tak jsem bez závad. Live data od senzorů chodí, vidím aktuální rychlosti na každém kole. Když přední kola prokluzují bliká mi kontrolka TC. Nevím kde je chyba, poraďte prosím. Mám ABS s TC Plus a ESP.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: ABS
zkus před startem první nechat pozhasínat všechny kontrolky a potom teprve nastartuj, mě to pomohloendriko píše:zdravičko lidi. Mam maly problem. nedavno jsem si koupil Opel Astru 1,8 16v Sportive rv. 1999 3 dver. a jak nastartuji tak mi sviti kontrolky TC a ABS. ale po pojeti s autem treba jen o 5 cm. a vypnuti a nastartovani motoru kontrolky zhasnou a je klid. Ani za jizdy se nerožnou ani při prudkym bržděni. na palubnim počitači neni psana žadna chyba ani Cheack nesviti. čim to muže byt ?? děkuji za odpověd.
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Pokud zhasne po zvýšení otáček (auto začne dobíjet baterii), tak zkontrolovat dobíjení. V háji může být i samotná baterie. Takže multimetr a měřit a měřit.
Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
při tomto napětí by asi velice těžko nastartoval. ale jinak souhlas, nic nezkazí.APiK píše:ABS přestává fungovat (a kontrolka se rozžhne), když je napětí palubní sítě nižší než 10,5V. Jinak nechat pozhasínat kontrolky před startem je základ - už se to tu probíralo.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Výtah z knihy "Jak na to".
Jinak nastartovat se dá i při nižším napětí, pokud odejde jeden článek v baterii, jsou na ní obrovské úbytky napětí, ale většinou nastartuje.
EDIT: Kdysi mi na dovolené odešel 1 článek v baterii na Š120L. Celou dovolenou jsem startoval sice eh eh eh, ale chytlo to vždycky (naštěstí léto). Napětí na ní bylo kolem 10V a při startování šlo i pod 6V.
Jinak nastartovat se dá i při nižším napětí, pokud odejde jeden článek v baterii, jsou na ní obrovské úbytky napětí, ale většinou nastartuje.
EDIT: Kdysi mi na dovolené odešel 1 článek v baterii na Š120L. Celou dovolenou jsem startoval sice eh eh eh, ale chytlo to vždycky (naštěstí léto). Napětí na ní bylo kolem 10V a při startování šlo i pod 6V.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Né, tak to je jasný . Na druhou stranu startér ve škodě 120 a současné moderní startéry se taky nedají srovnávat. Jo a Astry se taky dělaly s obsahem 1200 .spermin píše:nejsem si jistý, jestli tato diskuse k něčemu povede, ale obsah 1200 a 1800 je v kompresi o něčém jiném, a jestli udělá
eh tak asi jenom 1x
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka