Po opravě nelze nastartovat 2.0DI (X20DTL) r.v.99

Odpovědět
acid44
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2008, 20:53

Po opravě nelze nastartovat 2.0DI (X20DTL) r.v.99

Příspěvek od acid44 » 19 srp 2008, 21:10

Zdravim všechny opláky a mám následující problém s Astrou 2.0 DI, snad bude někdo umět poradit. Pri cisteni saciho potrubi bylo nutno odpojit trubky od cerpadla ke vstrikovacum. Po opetne montazi a odvzdusneni cerpadla motor bezel normalne ale spatne startoval. Asi po hodine se rozsvitila kontrolka oranzova kostka s hvezdickou uvnitr a po vypnuti motoru neslo nastartovat, nepomohla ani vymena prepadovych hadicek, vsazeni pomocneho cerpadla na privod i odpad. Po napojeni diagnostiky byla nactena chyba vstrikovaciho cerpadla a nasledne vymazana. Pote uz diagnostika nenacetla zadnou chybu ale kontrolka nezhasla. Pri zkousce startovani pri povolene tlakove trubce ke vstrikovaci je znateny slaby tlak, nafta slabe tece az pri velkem povoleni prevlecne matice. Prosím o radu, co se mohlo stát? v čem by mohl být problém? Díky

Reklama
 

Kvizak
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2006, 10:36

Příspěvek od Kvizak » 03 zář 2008, 11:40

Zeby cerpadlo?
Opel Astra G 2.0 DTL Combi

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 04 zář 2008, 15:51

zeby?

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 04 zář 2008, 21:37

podla popisu je to kontrolka chladenia... ak ti stale svieti chyba bude v chladiacom okruhu... to ze je slaby tlak pri startovani nemusi hned znamenat chybu čerpadla. to dava silne tlaky az ked motor bezi a pridavas plyn. ja som takisto čistil sanie a bez problemov. a terau sa uz neda vôbec nastartovat? napojil si cidlo teploty vody dobre? lebo okrem neho sa pri cisteni odpaja este cidlo tlaku v sacom potruby....
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

acid44
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2008, 20:53

Příspěvek od acid44 » 07 zář 2008, 16:22

opravdu to bylo čerpadlo, již vyřešeno, koupě nového, výměna, zatím jezdí OK, tak snad to vydrží, jsem s tím teď na 14ti denní dovolené :roll:

Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Příspěvek od Kodl » 17 zář 2008, 08:12

Můžu se zeptat kolik to čerpadlo stálo?

acid44
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2008, 20:53

Příspěvek od acid44 » 17 zář 2008, 08:24

jasně že můžeš :) stálo 19000,- ...drahá sranda

Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Příspěvek od Kodl » 17 zář 2008, 09:04

tak to to ji dopadl daleko líp než já-30000 :evil:

acid44
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2008, 20:53

Příspěvek od acid44 » 17 zář 2008, 10:57

no pekna paleta, to bylo ale asi nekdy drive ne? Co jsem ted videl, tak je maji kolem tech 19 vetsinou.

Kodl
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2008, 11:35
Bydliště: okr. Nový Jičín

Příspěvek od Kodl » 17 zář 2008, 11:58

duben 2008, moje blbost, neměl jsem čas a dal jsem na reference od kolegy bez dalšího zjišťování.Zklamání bylo velké, byl tam souběh poruch čerpadla a váhy vzduchu, tu váhu nebyl ten osel schopen ani zjistit (poslal mě na repas turba za dalších 15 000, naštěstí jsem nešel), natož opravit, takže jsem si odvezl auto napůl pojízdné, no katastrofa.
Nikdy více už mě neuvidí.

acid44
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2008, 20:53

Příspěvek od acid44 » 17 zář 2008, 14:32

tak to byl opravdu kolega k nezaplaceni :(

Odpovědět