Po opravě nelze nastartovat 2.0DI (X20DTL) r.v.99
Po opravě nelze nastartovat 2.0DI (X20DTL) r.v.99
Zdravim všechny opláky a mám následující problém s Astrou 2.0 DI, snad bude někdo umět poradit. Pri cisteni saciho potrubi bylo nutno odpojit trubky od cerpadla ke vstrikovacum. Po opetne montazi a odvzdusneni cerpadla motor bezel normalne ale spatne startoval. Asi po hodine se rozsvitila kontrolka oranzova kostka s hvezdickou uvnitr a po vypnuti motoru neslo nastartovat, nepomohla ani vymena prepadovych hadicek, vsazeni pomocneho cerpadla na privod i odpad. Po napojeni diagnostiky byla nactena chyba vstrikovaciho cerpadla a nasledne vymazana. Pote uz diagnostika nenacetla zadnou chybu ale kontrolka nezhasla. Pri zkousce startovani pri povolene tlakove trubce ke vstrikovaci je znateny slaby tlak, nafta slabe tece az pri velkem povoleni prevlecne matice. Prosím o radu, co se mohlo stát? v čem by mohl být problém? Díky
- Reklama
podla popisu je to kontrolka chladenia... ak ti stale svieti chyba bude v chladiacom okruhu... to ze je slaby tlak pri startovani nemusi hned znamenat chybu čerpadla. to dava silne tlaky az ked motor bezi a pridavas plyn. ja som takisto čistil sanie a bez problemov. a terau sa uz neda vôbec nastartovat? napojil si cidlo teploty vody dobre? lebo okrem neho sa pri cisteni odpaja este cidlo tlaku v sacom potruby....
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
duben 2008, moje blbost, neměl jsem čas a dal jsem na reference od kolegy bez dalšího zjišťování.Zklamání bylo velké, byl tam souběh poruch čerpadla a váhy vzduchu, tu váhu nebyl ten osel schopen ani zjistit (poslal mě na repas turba za dalších 15 000, naštěstí jsem nešel), natož opravit, takže jsem si odvezl auto napůl pojízdné, no katastrofa.
Nikdy více už mě neuvidí.
Nikdy více už mě neuvidí.