![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Nazdar, mam presne ten isty problem ako ty.Ak ti to pomoze urcite to sem napis a potom by si mohol aj nejaky navod ako si to spravil...mira píše:Řeším stejný problém u mého Z16XEP r.v. 2004 - nepravidelný chod (jakoby na 3 válce) při prvním startu v letním období. Známý mechanik mě nasměroval na čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo teploty motoru. Prostá výměna obou čidel k ničemu nevede. Zkusil jsem proto připojit náhradní čidlo teploty motoru ochlazené na cca 10°C. Motor naskočil napoprvé. Stejný pokus s ohřátým čidlem na cca 50 °C a motor nenastaroval vůbec. Rozhodl jsem se proto upravit čidlo teploty motoru.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.
Jj, je to pecka. Nejlepsi na tom je, ze 4 roky to auto vydrzi naprosto bez problemu a zjevne viditelnejch nasledku a pak jde z domuJimmy323f píše:no dobrá na to se nedá oponovatje to masér
![]()
něco na tom ale je ... je recht ze to asi ohreje behem minutyna zbytek se ale radsi neptam jak se toto mu libi a hlavne jakej to musis mit krasnej zvuk
jak z jiny planety
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |