Problém volnobehu po naštartovaní !!!
- Reklama
ja som kupil na čistenie vstrekovačov toto: http://www.stp.com/fuel_scfict.html nalial som to do nádrže a výsledok žiadny.... dostaneš to v každom obchode s autosúčiastkami a dokonca som to videl aj v Tescu.. stojí to cca 150,-- Sk
Řeším stejný problém u mého Z16XEP r.v. 2004 - nepravidelný chod (jakoby na 3 válce) při prvním startu v letním období. Známý mechanik mě nasměroval na čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo teploty motoru. Prostá výměna obou čidel k ničemu nevede. Zkusil jsem proto připojit náhradní čidlo teploty motoru ochlazené na cca 10°C. Motor naskočil napoprvé. Stejný pokus s ohřátým čidlem na cca 50 °C a motor nenastaroval vůbec. Rozhodl jsem se proto upravit čidlo teploty motoru.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.
Nazdar, mam presne ten isty problem ako ty.Ak ti to pomoze urcite to sem napis a potom by si mohol aj nejaky navod ako si to spravil...mira píše:Řeším stejný problém u mého Z16XEP r.v. 2004 - nepravidelný chod (jakoby na 3 válce) při prvním startu v letním období. Známý mechanik mě nasměroval na čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo teploty motoru. Prostá výměna obou čidel k ničemu nevede. Zkusil jsem proto připojit náhradní čidlo teploty motoru ochlazené na cca 10°C. Motor naskočil napoprvé. Stejný pokus s ohřátým čidlem na cca 50 °C a motor nenastaroval vůbec. Rozhodl jsem se proto upravit čidlo teploty motoru.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
m1lan: Mám ty svíčky v stejném stavu jako ty. Tzn. vlhké závity a palec je jakoby do žluta a zbytek do hněda. Jakmile bude příležitost někde vzít Shell jedu na plnou nádrž. Mám vyměněné: svíčky,zapl.lištu,lambdu. Vyčištěnou klapku. Vyloučený poksem ochlazením snímač teploty nasávaného vzduchu. Běží sice na čtyři, ale zní to jako na tři a zapáchá z výfuku nesprávně spálená směs a subjektivně bych řekl, že i více kouří. Po cca 1 minutě klid.
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
Jiří Pávek: k tomu Shellu .. ono ti jedna nadrz nic neudela .. jak by ti rekl nekdo znalejsi tak je treba vyjet aspon 3 plny nadrze aby to neco stihlo udelat ty aditiva tak at to nejsou jen vyhozeny penize a chce to volne i poradne protahnout ten motor .. ale protahovat zasadne v ohratem stavu .. takze ne nastartovat na parkaci a parkrat to proturovat radsi to rikam neb par takovych uz jsem zazil
no k tomu shellu v-power vam taky napisu svoje....
beru v 95% jen u shellu natural 95. a behem roku jsem zkusil vzit asi power pul nadrze. a okamzite druhy den auto zacalo byt line. jelo na 3 valce. nez sem dojel nadrz,tak se mi to stalo asi 3x. nejak jsem si to nespojoval s benzinem. myslel sem, ze agr nebo neco podobneho. vyjel sem nadrz,pak bral jen 95.auto jezdilo v poradku. tak jsem asi po mesici si rekl, ze vezmu zase v-power(at se auto procisti). a druhy den zase tah na 3 valce. od te doby ho neberu,auto jezdi v poradku. cerpaci stanici to byt nemuze, beru na ruznych mistech. asi to jsem jen vyjimka, ostatnim treba pomuze, ale do v-poweru uz nejdu
beru v 95% jen u shellu natural 95. a behem roku jsem zkusil vzit asi power pul nadrze. a okamzite druhy den auto zacalo byt line. jelo na 3 valce. nez sem dojel nadrz,tak se mi to stalo asi 3x. nejak jsem si to nespojoval s benzinem. myslel sem, ze agr nebo neco podobneho. vyjel sem nadrz,pak bral jen 95.auto jezdilo v poradku. tak jsem asi po mesici si rekl, ze vezmu zase v-power(at se auto procisti). a druhy den zase tah na 3 valce. od te doby ho neberu,auto jezdi v poradku. cerpaci stanici to byt nemuze, beru na ruznych mistech. asi to jsem jen vyjimka, ostatnim treba pomuze, ale do v-poweru uz nejdu
Naposledy upravil(a) marty dne 02 zář 2008, 15:48, celkem upraveno 1 x.
Jj, je to pecka. Nejlepsi na tom je, ze 4 roky to auto vydrzi naprosto bez problemu a zjevne viditelnejch nasledku a pak jde z domuJimmy323f píše:no dobrá na to se nedá oponovat je to masér
něco na tom ale je ... je recht ze to asi ohreje behem minuty na zbytek se ale radsi neptam jak se toto mu libi a hlavne jakej to musis mit krasnej zvuk jak z jiny planety
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
Mira: no hele zase ono benzinkama to je taky znat .. ja bychv zivote nenatankoval na Pisecky Shellce . .to je shit silenej ... tam je snad 50:50 voda ale je to divny ze ti to na Vpower chcipa .. ale ja vetsinou beru jen normal V-power .. racing je snad i zbytecnej .. myslim ze stejne nase motory nemaj cidlo klepani takze ani nepoznaj ze je tam vic oktanu .. nebo se mylim ?
Hlavni je ze v tom Vpoweru normalni 95 oktanovym jsou taky ty aditiva a myslim ze to znat je ale asi jak kterej motor si to prebere
Hlavni je ze v tom Vpoweru normalni 95 oktanovym jsou taky ty aditiva a myslim ze to znat je ale asi jak kterej motor si to prebere