Chip tuning benzin - rozpor v názorech

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 136
Registrován: 27 bře 2006, 16:50
Bydliště: Brno a Praha

Příspěvek od Honza » 11 kvě 2008, 17:16

AstraMan píše:Také záleží kdo ty názory píše. Jestli to píše člověk, který od toho očekával rozdíl naprosto stejný, jako je u diesela, tak je to pak jasné že je to podle něj zlodějina nebo to není oproti chipu na diesel tolik znát... To a samé je u člověka, kterému nestačí třeba ani 200 koní a dokud se mu neroztáhne ksicht při akceleraci, tak to podle něj nejede :wink:

Samozřejmě není chip jako chip, ale osobně do benzínu bych dal čip hlavně jen kvůli lepšímu pocitu, že to auto jede mnohem lépe a je tzv. svižnější ( Takto jsem to pochopil od lidí, co si nechali nachipovat Astru G v benálu )... Ale pokud bych chtěl od chipu opravdový rozdíl, tak pravděpodobně bych nechal čipnout diesel známou firmou co má i možnosti měření na brzdě atd. :wink:
JJ souhlasím s tebou. Uvažuji na chipem tak, že bych ji postavil na brzdu před a po chip tuningu (bud Bit Power nebo ABC Tunning). Vše je ale otázkou peněz a přiznám se že i důvěry ve firmu. BTW byl už někdo na brzdě se svým mazlíkem? Kde a kolik to stojí?
Astra G 1.4 16V (Z14XEP 90 PS)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 136
Registrován: 27 bře 2006, 16:50
Bydliště: Brno a Praha

Příspěvek od Honza » 11 kvě 2008, 17:19

genius0011 píše:
Jocker píše:už aby se ti to povedlo.... ale kup si minimálne 300ps jinak to vůbec nejede...
no jasně třeba BUGATTI VEYRON Obrázek to má rovnou 1001ps :lol: :lol:
Mimochodem pokud tomu dáš plnej kotel, tak do velmi krátké doby totálně zničíš gumy, ale podle konstruktérů se toho prý nemusíš vůbec bát, dřív ti totiž dojde štáva (prý řádově v minutách) :D
Astra G 1.4 16V (Z14XEP 90 PS)

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Cip Tuninnig - benziny

Příspěvek od Bukac » 31 kvě 2008, 22:02

Kluci v poslednim světě motoru je clanek o cipingu - take o narustu kroutaku a vykonu - a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek

Uživatelský avatar
dajin
Příspěvky: 270
Registrován: 12 zář 2007, 19:48
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od dajin » 09 čer 2008, 23:05

Honza píše:
AstraMan píše:Také záleží kdo ty názory píše. Jestli to píše člověk, který od toho očekával rozdíl naprosto stejný, jako je u diesela, tak je to pak jasné že je to podle něj zlodějina nebo to není oproti chipu na diesel tolik znát... To a samé je u člověka, kterému nestačí třeba ani 200 koní a dokud se mu neroztáhne ksicht při akceleraci, tak to podle něj nejede :wink:

Samozřejmě není chip jako chip, ale osobně do benzínu bych dal čip hlavně jen kvůli lepšímu pocitu, že to auto jede mnohem lépe a je tzv. svižnější ( Takto jsem to pochopil od lidí, co si nechali nachipovat Astru G v benálu )... Ale pokud bych chtěl od chipu opravdový rozdíl, tak pravděpodobně bych nechal čipnout diesel známou firmou co má i možnosti měření na brzdě atd. :wink:
JJ souhlasím s tebou. Uvažuji na chipem tak, že bych ji postavil na brzdu před a po chip tuningu (bud Bit Power nebo ABC Tunning). Vše je ale otázkou peněz a přiznám se že i důvěry ve firmu. BTW byl už někdo na brzdě se svým mazlíkem? Kde a kolik to stojí?
Do ABC Tuning nechod . Jsou to zbytečně vyhozene penize . Znam to z vlastni zkušenosti :-( Bohužel
ASTRA 1,6 16V X16XEL Combi Elegance

https://www.astra-g.cz/galerie/dajin/

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Re: Cip Tuninnig - benziny

Příspěvek od AstraDTI » 10 čer 2008, 00:11

Bukac píše:Kluci v poslednim světě motoru je clanek o cipingu - take o narustu kroutaku a vykonu - a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek
Nejde ruku v ruce maximalni hodnota vykonu a maximalni hodnota kroutaku (to co se bezne udava) ... Jinak samozrejme plati co jsem psal. Pokud budes mit zajem muzu to jeste jednou vysvetlit.

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Re: Cip Tuninnig - benziny

Příspěvek od Bukac » 10 čer 2008, 22:43

- a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek[/quote]
Nejde ruku v ruce maximalni hodnota vykonu a maximalni hodnota kroutaku (to co se bezne udava) ... Jinak samozrejme plati co jsem psal.

Hele neprekrucuj neco jineho je napsat NARUST VYKONU a KROUTAKU a neco jineho je napsat MAXIMALNI HODNOTA VYKONU A KROUTAKU.
Ty jsi tvrdil ze NARUST VYKONU JENOZNACNE MUSI PROVAZET ekvivalnetni narust KROUTAKU - ja jsem psal ze ne. TAk to neprekrucuj prosim na MAXIMALNI honotu. To vi kazde male decko ze max kroutak a vykone se neshoduji.....

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 11 čer 2008, 10:17

Ja nic neprekrucuju, ty nejspis trpis nejakym psychyckym problemem ...
Vem si prosimte nejakej protokol z brzdy, v jakychkoliv otackach si odecti vykon a kroutak. Pak si spocitej tu konstantu (vykon/(kroutak*otacky)). Pak si vyber dalsi libovolne misto na grafu, odecti otacky, vykon a kroutak. Pak vynasob kroutak otackama a tou konstantou a vyjde ti vykon. Jednoduchy jako facka.
Samozrejme je nutne vzdy brat hodnoty kroutaku a vykonu bud na motoru nebo na kolech. Tohle samozrejme nebude fungovat na grafu kterej si vycucas z prstu abys nalakal zakazniky - uz jsem si toho vsiml u jedny nejmenovany chiptuzersky firmy - nepusobi to pak uplne verohodne :lol:

Bukac
Příspěvky: 57
Registrován: 20 dub 2008, 20:42

Příspěvek od Bukac » 11 čer 2008, 12:30

[quote="AstraDTI"]Ja nic neprekrucuju, ty nejspis trpis nejakym psychyckym problemem ...

Co ti na to odpovedet - snad jen ze je me te lito. Nikoho nepotrebuju lakat a uz se s DUBOVOU halvou nebudu dohadovat. NAzdar. ZAse pises nesmysly - precti si pozorne co pisu. NEni pravda ze narust vzkonu musi bzt linearni a stejny jako narust kroutaku. Hotovo a uz neobtezuj svymi vylevy a amaterskymi psychodiagnozami.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 11 čer 2008, 12:36

Co si to zase vymejslis za bludy, co sem pletes linearitu. Clovece evidentne mas ukrutne kvalitni vzdelani. Absolutne nechapes co pisu. Psal jsem ze je vykon funkci otacek a kroutaku (tedy zvysim li o 10 procent kroutak, zvysi se mi o 10 procent vykon - cili je ukrutna pitomost kdyz napises ze se mirne zvysi vykon ale znatelne kroutak), tak proc sem pletes nejaky linearni narusty???
Fakt nerozumim ze nejsi schopnej uznat ze tomu nerozumis a jediny co umis je prehrat soft do RJ...

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 11 čer 2008, 12:41

Pokud alespon umis anglicky, tak si precti tohle - imho to z toho musi pochopit i nesvepravnej clovek, takze uz nevim jak lepe ti to vysvetlit ...
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... torque.htm

Edit: pokud Bukac plave v anglictine stejne jako v matematice a fyzice, muze si precist napriklad toto: http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=2925

Odpovědět