JJ souhlasím s tebou. Uvažuji na chipem tak, že bych ji postavil na brzdu před a po chip tuningu (bud Bit Power nebo ABC Tunning). Vše je ale otázkou peněz a přiznám se že i důvěry ve firmu. BTW byl už někdo na brzdě se svým mazlíkem? Kde a kolik to stojí?AstraMan píše:Také záleží kdo ty názory píše. Jestli to píše člověk, který od toho očekával rozdíl naprosto stejný, jako je u diesela, tak je to pak jasné že je to podle něj zlodějina nebo to není oproti chipu na diesel tolik znát... To a samé je u člověka, kterému nestačí třeba ani 200 koní a dokud se mu neroztáhne ksicht při akceleraci, tak to podle něj nejede
Samozřejmě není chip jako chip, ale osobně do benzínu bych dal čip hlavně jen kvůli lepšímu pocitu, že to auto jede mnohem lépe a je tzv. svižnější ( Takto jsem to pochopil od lidí, co si nechali nachipovat Astru G v benálu )... Ale pokud bych chtěl od chipu opravdový rozdíl, tak pravděpodobně bych nechal čipnout diesel známou firmou co má i možnosti měření na brzdě atd.
Chip tuning benzin - rozpor v názorech
Astra G 1.4 16V (Z14XEP 90 PS)
- Reklama
Mimochodem pokud tomu dáš plnej kotel, tak do velmi krátké doby totálně zničíš gumy, ale podle konstruktérů se toho prý nemusíš vůbec bát, dřív ti totiž dojde štáva (prý řádově v minutách)genius0011 píše:no jasně třeba BUGATTI VEYRON to má rovnou 1001psJocker píše:už aby se ti to povedlo.... ale kup si minimálne 300ps jinak to vůbec nejede...
Astra G 1.4 16V (Z14XEP 90 PS)
Cip Tuninnig - benziny
Kluci v poslednim světě motoru je clanek o cipingu - take o narustu kroutaku a vykonu - a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek
.
Do ABC Tuning nechod . Jsou to zbytečně vyhozene penize . Znam to z vlastni zkušenosti BohuželHonza píše:JJ souhlasím s tebou. Uvažuji na chipem tak, že bych ji postavil na brzdu před a po chip tuningu (bud Bit Power nebo ABC Tunning). Vše je ale otázkou peněz a přiznám se že i důvěry ve firmu. BTW byl už někdo na brzdě se svým mazlíkem? Kde a kolik to stojí?AstraMan píše:Také záleží kdo ty názory píše. Jestli to píše člověk, který od toho očekával rozdíl naprosto stejný, jako je u diesela, tak je to pak jasné že je to podle něj zlodějina nebo to není oproti chipu na diesel tolik znát... To a samé je u člověka, kterému nestačí třeba ani 200 koní a dokud se mu neroztáhne ksicht při akceleraci, tak to podle něj nejede
Samozřejmě není chip jako chip, ale osobně do benzínu bych dal čip hlavně jen kvůli lepšímu pocitu, že to auto jede mnohem lépe a je tzv. svižnější ( Takto jsem to pochopil od lidí, co si nechali nachipovat Astru G v benálu )... Ale pokud bych chtěl od chipu opravdový rozdíl, tak pravděpodobně bych nechal čipnout diesel známou firmou co má i možnosti měření na brzdě atd.
Re: Cip Tuninnig - benziny
Nejde ruku v ruce maximalni hodnota vykonu a maximalni hodnota kroutaku (to co se bezne udava) ... Jinak samozrejme plati co jsem psal. Pokud budes mit zajem muzu to jeste jednou vysvetlit.Bukac píše:Kluci v poslednim světě motoru je clanek o cipingu - take o narustu kroutaku a vykonu - a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek
Re: Cip Tuninnig - benziny
- a to co se tu propiralo tak hodne - ze vykon je funkci kroutkau a konstanty a otacek - tam se jasne pise ze narust vykonu nejde ruku v ruce s narustem kroutaku - v pondeli - pokud nezapomenu sem hodim naskenovany clanek[/quote]
Nejde ruku v ruce maximalni hodnota vykonu a maximalni hodnota kroutaku (to co se bezne udava) ... Jinak samozrejme plati co jsem psal.
Hele neprekrucuj neco jineho je napsat NARUST VYKONU a KROUTAKU a neco jineho je napsat MAXIMALNI HODNOTA VYKONU A KROUTAKU.
Ty jsi tvrdil ze NARUST VYKONU JENOZNACNE MUSI PROVAZET ekvivalnetni narust KROUTAKU - ja jsem psal ze ne. TAk to neprekrucuj prosim na MAXIMALNI honotu. To vi kazde male decko ze max kroutak a vykone se neshoduji.....
Nejde ruku v ruce maximalni hodnota vykonu a maximalni hodnota kroutaku (to co se bezne udava) ... Jinak samozrejme plati co jsem psal.
Hele neprekrucuj neco jineho je napsat NARUST VYKONU a KROUTAKU a neco jineho je napsat MAXIMALNI HODNOTA VYKONU A KROUTAKU.
Ty jsi tvrdil ze NARUST VYKONU JENOZNACNE MUSI PROVAZET ekvivalnetni narust KROUTAKU - ja jsem psal ze ne. TAk to neprekrucuj prosim na MAXIMALNI honotu. To vi kazde male decko ze max kroutak a vykone se neshoduji.....
Ja nic neprekrucuju, ty nejspis trpis nejakym psychyckym problemem ...
Vem si prosimte nejakej protokol z brzdy, v jakychkoliv otackach si odecti vykon a kroutak. Pak si spocitej tu konstantu (vykon/(kroutak*otacky)). Pak si vyber dalsi libovolne misto na grafu, odecti otacky, vykon a kroutak. Pak vynasob kroutak otackama a tou konstantou a vyjde ti vykon. Jednoduchy jako facka.
Samozrejme je nutne vzdy brat hodnoty kroutaku a vykonu bud na motoru nebo na kolech. Tohle samozrejme nebude fungovat na grafu kterej si vycucas z prstu abys nalakal zakazniky - uz jsem si toho vsiml u jedny nejmenovany chiptuzersky firmy - nepusobi to pak uplne verohodne
Vem si prosimte nejakej protokol z brzdy, v jakychkoliv otackach si odecti vykon a kroutak. Pak si spocitej tu konstantu (vykon/(kroutak*otacky)). Pak si vyber dalsi libovolne misto na grafu, odecti otacky, vykon a kroutak. Pak vynasob kroutak otackama a tou konstantou a vyjde ti vykon. Jednoduchy jako facka.
Samozrejme je nutne vzdy brat hodnoty kroutaku a vykonu bud na motoru nebo na kolech. Tohle samozrejme nebude fungovat na grafu kterej si vycucas z prstu abys nalakal zakazniky - uz jsem si toho vsiml u jedny nejmenovany chiptuzersky firmy - nepusobi to pak uplne verohodne
[quote="AstraDTI"]Ja nic neprekrucuju, ty nejspis trpis nejakym psychyckym problemem ...
Co ti na to odpovedet - snad jen ze je me te lito. Nikoho nepotrebuju lakat a uz se s DUBOVOU halvou nebudu dohadovat. NAzdar. ZAse pises nesmysly - precti si pozorne co pisu. NEni pravda ze narust vzkonu musi bzt linearni a stejny jako narust kroutaku. Hotovo a uz neobtezuj svymi vylevy a amaterskymi psychodiagnozami.
Co ti na to odpovedet - snad jen ze je me te lito. Nikoho nepotrebuju lakat a uz se s DUBOVOU halvou nebudu dohadovat. NAzdar. ZAse pises nesmysly - precti si pozorne co pisu. NEni pravda ze narust vzkonu musi bzt linearni a stejny jako narust kroutaku. Hotovo a uz neobtezuj svymi vylevy a amaterskymi psychodiagnozami.
Co si to zase vymejslis za bludy, co sem pletes linearitu. Clovece evidentne mas ukrutne kvalitni vzdelani. Absolutne nechapes co pisu. Psal jsem ze je vykon funkci otacek a kroutaku (tedy zvysim li o 10 procent kroutak, zvysi se mi o 10 procent vykon - cili je ukrutna pitomost kdyz napises ze se mirne zvysi vykon ale znatelne kroutak), tak proc sem pletes nejaky linearni narusty???
Fakt nerozumim ze nejsi schopnej uznat ze tomu nerozumis a jediny co umis je prehrat soft do RJ...
Fakt nerozumim ze nejsi schopnej uznat ze tomu nerozumis a jediny co umis je prehrat soft do RJ...
Pokud alespon umis anglicky, tak si precti tohle - imho to z toho musi pochopit i nesvepravnej clovek, takze uz nevim jak lepe ti to vysvetlit ...
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... torque.htm
Edit: pokud Bukac plave v anglictine stejne jako v matematice a fyzice, muze si precist napriklad toto: http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=2925
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... torque.htm
Edit: pokud Bukac plave v anglictine stejne jako v matematice a fyzice, muze si precist napriklad toto: http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=2925