Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 30 čer 2007, 13:26

V tehle kilometrech se obcas menej cerpadla i na o hodne drazsich znackach :wink: Na druhou stranu i spousta Aster v dieselu ma najeto 250+tkm a pohoda :wink:
Diesel je srdecni zalezitost a jsem rad ze ho mam ikdyz se dejme tomu financne nevyplati :D

Reklama
 

diesel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 říj 2006, 11:25
Bydliště: ČR

Příspěvek od diesel » 30 čer 2007, 15:46

AstraDTI,dyť ta máš 2.2 ty jsou relativně v pohodě..

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 30 čer 2007, 18:25

aj pre mna je moj ropačik srdcovka, len som rozmrzely z tej ceny.
btw. bude to po vymene slapat, alebo je tu riziko?
co mam este vymenit ked uz do toho idem investovat?
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

čerpadlo

Příspěvek od Lysek Vladimír » 30 čer 2007, 19:48

Já vyměnil jen čerpadlo a šlape to mnohem lépe, než předtím. Menší spotřeba, menší hlučnost a vůbec to teď nezakouří. I když to řádně vytočím. Jsem max. spokojen. :)
2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 21 črc 2007, 09:34

tak, cerpadlo vymenene hura na dalsie km. Ja som zohnal nove za 18.
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 21 črc 2007, 10:18

Dost dobra cena :wink: . Hlavne, ze uz to mas OK, tak preji hodne spokojenych kilometru :D .

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 21 črc 2007, 22:27

jj diky. uz mam prvnich 150km a je to po 4 tydnech parada mit znovu auto....
C-Max 1,8 TDCI Ghia

matar
Příspěvky: 1
Registrován: 20 úno 2008, 15:02

Příspěvek od matar » 20 úno 2008, 15:35

prosím o radu zničeho nic se porouchalo vstřikovací čerpadlo u mé astry 2.0 di 16 v 60 kw.nevíte o nějakém kontaktu na nové z vrakáče to by byla poslední možnost.

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Příspěvek od Zralok » 26 kvě 2008, 14:35

A safra tak jak koukám tak 2,0 DTi mají opravdu dost problémů s čerpadlem. Takže koupit 2,0DTi r.v. 2003 s najetými 100 tis km je asi dost risk, že?

Edit:

Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:

Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.


Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?

pepino.sk
Příspěvky: 40
Registrován: 25 led 2008, 07:51

Příspěvek od pepino.sk » 26 kvě 2008, 15:25

Já dávám čerpadlo na opravu ve středu. Budou ho repasovat v Praze. Jsem taky šťastlivec vozu 2.0 DTI r.v. 2003. Pak napíšu cenu, předem mi říkali tak 25 tis.. :cry:

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Příspěvek od Zralok » 26 kvě 2008, 16:15

A kolik má tvoje auto najeto?

pepino.sk
Příspěvky: 40
Registrován: 25 led 2008, 07:51

Příspěvek od pepino.sk » 29 kvě 2008, 13:47

Asi 182 tisíc. Byl stáhnutý tachometr.

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Příspěvek od Zralok » 30 kvě 2008, 22:51

A kde jsi tankoval naftu?? A přidával jsi aditivum do nafty? A jak často se měnil palivový filtr?

pepino.sk
Příspěvky: 40
Registrován: 25 led 2008, 07:51

Příspěvek od pepino.sk » 02 čer 2008, 15:45

Naftu na normálních benzinkách, žádný aditiva jsem nepřidával a mám ji jen chvíli, takže filtr jsem měnil pouze jednou a počítám po 15 tis.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Trdlo » 14 dub 2009, 15:20

Přesunuto do správné sekce.... nevím proč by to mělo být v admin sekci... :roll:
END

Odpovědět