Příspěvek
od Zralok » 26 kvě 2008, 14:35
A safra tak jak koukám tak 2,0 DTi mají opravdu dost problémů s čerpadlem. Takže koupit 2,0DTi r.v. 2003 s najetými 100 tis km je asi dost risk, že?
Edit:
Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:
Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.
Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?