Kontrolka - motor s bleskem

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Kontrolka - motor s bleskem

Příspěvek od Adi » 05 dub 2008, 22:15

Po nastartování auto hulí namodralým kouřem, kontrolka s bleskem začne svítit když dosáhnu asi 2tis otáček a motor ztratí výkon a přestane hulit, zhasne když motor vytočím nad 3tis otáček a zas začne hulit a když udržuju rychlost tak zase začne svítit - motor prošel částečnou GO - byla prasklá hlava - proběhla výměna hlavy, repas turba - a takhle mi to předali ze servisu - předtím to vůbec nehulilo! A co teď. V nejbližší době pojedu na diagnostiku ale bojím se toho, že tam nic nezjistí

Reklama
 

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 05 dub 2008, 22:25

aky mas typ motora

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 05 dub 2008, 22:29

pokud mas namodraly dym tak ti basti olej,doporucuji udelat celou GO motoru jinak se muze stat zeti podfoukne hlava a mas vykydano!
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 06 dub 2008, 10:49

motor X17DTL - ale před opravou to nedělělo a OIL to nežere
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 06 dub 2008, 11:16

vyskusaj premerat tlaky vo valcoch

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 06 dub 2008, 17:49

A co takhle reklamace?

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 06 dub 2008, 17:56

Adi píše:motor X17DTL - ale před opravou to nedělělo a OIL to nežere
a zabrusoval ti ten mechanik sedla ventilov brusnou pastou?

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 06 dub 2008, 19:05

No oni to po složení nastartovali a projeli asi 10 Km aby to zahřáli a pak to už nenastartovali protože se to zavzdušňovalo. Nevěděli co stím tak se to odvezlo jinam který dělá čerpadla a ten to vše přetěsnil takže ráno nahžavím a hned to chytne. Až zjistí na PC kde je chyba tak tam za nima dojdu a zeptám se co tam s tím dělali! Auto jak obrázek jen ten motor.
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

nemo
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2006, 12:55
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od nemo » 06 dub 2008, 20:36

To kludne može byť , že Ti zle poskladal rozvody. :wink:
Nejazdím rýchlo,len lietam nízko

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 07 dub 2008, 08:03

Jako třeba o zoubek tam či zpět?
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

jaroslav120
Příspěvky: 138
Registrován: 08 lis 2007, 08:52
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaroslav120 » 07 dub 2008, 14:21

alebo ze ti blbo nasadili tesnenie pod hlavou....nemizne ti voda? ked hej to by vysvetlovalo ten biely dym
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 12 dub 2008, 20:47

Závada dohledána: chyba P1220 - pokles tlaku v sání -> repasované turbo po 10 km v PR.... A zas auto mimo provoz
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

mattisek
Příspěvky: 18
Registrován: 28 kvě 2007, 08:47
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mattisek » 14 dub 2008, 19:52

tak to iste mi zacalo robit dnes.ked idem na rovnakych otackach par desiatok sekund rozsvieti sa kontrolka motor s bleskom.zvysim otacky a kontrolka zhasne...

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 26 dub 2008, 16:30

Chyba 1220 - Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)
příčina: Skutečná hodnota začátku vstřikování je mimo rozsah
účinek: Maximální výkon se omezí.
vadné součásti: Vstřikovací čerpadlo

ŘJ čerpadla špatně nastavuje předsuvník vstřiku. Nejlíp je to vidět na diagnostice v datovém snímku. Většinou se mění vstřikovací čerpadlo.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Adi
Příspěvky: 122
Registrován: 05 dub 2008, 21:49

Příspěvek od Adi » 21 kvě 2008, 19:28

Chyba P1220 se stále objevuje a to v rozmezí 1700 - 3200 otáček když jedu stálou rychlostí nebo malinko se přidává, nad 3200 zhasne. Jakmile se jede plyn na podlahu tak nic. na volnoběch to neudělá jen v tahu
Ukázala se taky chyba P0400 - Nesprávný signál ventilu EGR - když na něj připojím napětí měl by nějak cvaknout? a kolik má odebírat proudu mě odebírá 0,75A
vakuová pumpa - byla plná oleje - vylito
a co snímač tlaku sacíhopotrubí http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ho|potrubí ten byl úplně zahnojenej - má mít nějakou čepičku nebo má být do něj normálně vidět.
Turbo - kdy má vypínat - 4000 otáček a podtlak turba ne ani nehnul
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman

Zamčeno