Kontrolka - motor s bleskem
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Kontrolka - motor s bleskem
Po nastartování auto hulí namodralým kouřem, kontrolka s bleskem začne svítit když dosáhnu asi 2tis otáček a motor ztratí výkon a přestane hulit, zhasne když motor vytočím nad 3tis otáček a zas začne hulit a když udržuju rychlost tak zase začne svítit - motor prošel částečnou GO - byla prasklá hlava - proběhla výměna hlavy, repas turba - a takhle mi to předali ze servisu - předtím to vůbec nehulilo! A co teď. V nejbližší době pojedu na diagnostiku ale bojím se toho, že tam nic nezjistí
- Reklama
pokud mas namodraly dym tak ti basti olej,doporucuji udelat celou GO motoru jinak se muze stat zeti podfoukne hlava a mas vykydano!
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
No oni to po složení nastartovali a projeli asi 10 Km aby to zahřáli a pak to už nenastartovali protože se to zavzdušňovalo. Nevěděli co stím tak se to odvezlo jinam který dělá čerpadla a ten to vše přetěsnil takže ráno nahžavím a hned to chytne. Až zjistí na PC kde je chyba tak tam za nima dojdu a zeptám se co tam s tím dělali! Auto jak obrázek jen ten motor.
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Chyba 1220 - Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)
příčina: Skutečná hodnota začátku vstřikování je mimo rozsah
účinek: Maximální výkon se omezí.
vadné součásti: Vstřikovací čerpadlo
ŘJ čerpadla špatně nastavuje předsuvník vstřiku. Nejlíp je to vidět na diagnostice v datovém snímku. Většinou se mění vstřikovací čerpadlo.
příčina: Skutečná hodnota začátku vstřikování je mimo rozsah
účinek: Maximální výkon se omezí.
vadné součásti: Vstřikovací čerpadlo
ŘJ čerpadla špatně nastavuje předsuvník vstřiku. Nejlíp je to vidět na diagnostice v datovém snímku. Většinou se mění vstřikovací čerpadlo.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Chyba P1220 se stále objevuje a to v rozmezí 1700 - 3200 otáček když jedu stálou rychlostí nebo malinko se přidává, nad 3200 zhasne. Jakmile se jede plyn na podlahu tak nic. na volnoběch to neudělá jen v tahu
Ukázala se taky chyba P0400 - Nesprávný signál ventilu EGR - když na něj připojím napětí měl by nějak cvaknout? a kolik má odebírat proudu mě odebírá 0,75A
vakuová pumpa - byla plná oleje - vylito
a co snímač tlaku sacíhopotrubí http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ho|potrubí ten byl úplně zahnojenej - má mít nějakou čepičku nebo má být do něj normálně vidět.
Turbo - kdy má vypínat - 4000 otáček a podtlak turba ne ani nehnul
Ukázala se taky chyba P0400 - Nesprávný signál ventilu EGR - když na něj připojím napětí měl by nějak cvaknout? a kolik má odebírat proudu mě odebírá 0,75A
vakuová pumpa - byla plná oleje - vylito
a co snímač tlaku sacíhopotrubí http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ho|potrubí ten byl úplně zahnojenej - má mít nějakou čepičku nebo má být do něj normálně vidět.
Turbo - kdy má vypínat - 4000 otáček a podtlak turba ne ani nehnul
Dříve:
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman
Astra G X17DTL - 1,7 TD 5OkW, r.99, 5DV, pal. PC - TID, DRL-LED, tempomat+kontrolka, AngelEyes+Xenon, Křídlo OPC
Opel Vectra B 1,6 16V
Ford Fiesta 1,8D
Škoda Forman