Ohřívání motoru Z 2,0Dti
Ohřívání motoru Z 2,0Dti
Zdravím,
doufám,že toto vlákno tu není(nenašel jsem ho)a prosím o pomoc.
Mám Z.krátce,ale připadá mi,že se strašně pomalu ohřívá a teploměr motoru se hne na 80stupnů C až po ujetí asi 40km.Je to normální nebo vada termostatu?Je to 2,0Dti R.V.2000 typ motoru tuším Y20H.Díky za rady.P.D.
doufám,že toto vlákno tu není(nenašel jsem ho)a prosím o pomoc.
Mám Z.krátce,ale připadá mi,že se strašně pomalu ohřívá a teploměr motoru se hne na 80stupnů C až po ujetí asi 40km.Je to normální nebo vada termostatu?Je to 2,0Dti R.V.2000 typ motoru tuším Y20H.Díky za rady.P.D.
- Reklama
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
termostat
Tento problém jsem řešil unáhleným způsobem a to výměnou termostatu v domění, že se začne zahřívat podstatně rychleji. Pravda je taková, že se nezměnilo vůbec nic. Tzn. zahřátí mého motoru 2.0 DTi 16V na 85 stupňů v těchto teplotách činí po ujetí zhruba 15km. Když je mínus 10 tak se zahřeje po 25 km. Termostat je v pořádku. Zbytečně jsem vyhodil 1.600,-Kč. To samé jsem měl u Vectry. Diesel je diesel. Laďa
2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147
Re: termostat
Já taky koupil nový termostat a nic se nezměnilo,ale jelikož jsem zjistil že i když je zavřený tak propouští vodu do chladiče,šel jsem ho vyměnit(kupodivu s úspěchem)pak jsem ten nový zkoušel přímo v obchodě profouknout pusou a ten už držel,od té doby se to ohřeje cca po8km na 80 a jinak při jízdě se drží těsně pod 90...Lysek Vladimír píše:Tento problém jsem řešil unáhleným způsobem a to výměnou termostatu v domění, že se začne zahřívat podstatně rychleji. Pravda je taková, že se nezměnilo vůbec nic. Tzn. zahřátí mého motoru 2.0 DTi 16V na 85 stupňů v těchto teplotách činí po ujetí zhruba 15km. Když je mínus 10 tak se zahřeje po 25 km. Termostat je v pořádku. Zbytečně jsem vyhodil 1.600,-Kč. To samé jsem měl u Vectry. Diesel je diesel. Laďa
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
termostat
Tak topit mi to topí taky za 7km, ale jde jen vlažný vzduch.
2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147
Mám Zafiru 2.0DTI já jsem s ní najel cca 50 tis a už jsem měnil 2x termostat
Auto se mi zahřeje po 10 km. jezdím do práce každý den 30 km. Nový termostat po přiložení k puse nejde profouknout. Termostaty které jsem demontoval a dal je pod kohoutek s vodou propouštěli čurůček vody. Je to k neuvěření že i tak malé propouštění ovlivní teplotu. Vadný termostat - trvá dlouho než se motor ohřeje, při vyřazení na neutrál z delšího kopce se motor začne výrazně ochlazovat. Dá se to poznat i tak že se motor nastartuje a nechá běžet, motor se zahřívá ale hadice za termostatem musí zůstat studená, pokud je teplá termostat propouští. Kamarád si Zafiru koupil o vánocích a první co měnil byl termostat. Auto se mu zahřívalo po 30 km a teplota byla nestabilní, stále kolísala. Po výměně se motor zahřeje po 10 km a teplota drží stále stejná. Termostat se dá reklamovat - v obchodě mi ale řekli že jsem jej montoval sám tím pádem nemám na záruku nárok. Proto je se na toto informovat předem - záleží na prodejci. Druhý termostat jsem koupil jinde a tam mi potvrdili že mi záruku uznají i když si jej namontuji sám.
Auto se mi zahřeje po 10 km. jezdím do práce každý den 30 km. Nový termostat po přiložení k puse nejde profouknout. Termostaty které jsem demontoval a dal je pod kohoutek s vodou propouštěli čurůček vody. Je to k neuvěření že i tak malé propouštění ovlivní teplotu. Vadný termostat - trvá dlouho než se motor ohřeje, při vyřazení na neutrál z delšího kopce se motor začne výrazně ochlazovat. Dá se to poznat i tak že se motor nastartuje a nechá běžet, motor se zahřívá ale hadice za termostatem musí zůstat studená, pokud je teplá termostat propouští. Kamarád si Zafiru koupil o vánocích a první co měnil byl termostat. Auto se mu zahřívalo po 30 km a teplota byla nestabilní, stále kolísala. Po výměně se motor zahřeje po 10 km a teplota drží stále stejná. Termostat se dá reklamovat - v obchodě mi ale řekli že jsem jej montoval sám tím pádem nemám na záruku nárok. Proto je se na toto informovat předem - záleží na prodejci. Druhý termostat jsem koupil jinde a tam mi potvrdili že mi záruku uznají i když si jej namontuji sám.
Mám sice benzín (viz níže), ale 40 km na zahřátí motoru není normální i když se diesly zahřívají všeobecně pomaleji. Měl jsem s tím taky problém ( zahřátí po 6-7 km), padání teploty při delším klesání, apod., ale vyměnil jsem vložku termostatu a teď fučí vlažný do 2 km a teplota na +- 89 st. vystoupá do 4 km. Nechtělo se mi kupovat komplet termostat, tak jsem nejdřív zkusil jen vložku QH, s tím že pokud by to nefachčilo, tak ho koupím celý. Měl jsem asi štěstí
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Vložka termostatu QH s označením QTH600K. Koupíš například na http://www.olejspol.cz
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele: