CHIP

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 09 črc 2008, 08:40

Frydex píše:
Boči píše:Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho. :cry:
Děláš, jak by to bylo 200 kiláků.. dyť tam sem za 20 minut... :wink:
Ok já ti pučím auto a sjedeš tam jooo ? :)
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Reklama
 

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 09 črc 2008, 09:34

neviem ako je na tom po chipe 16v ale ja am cipnutu svoju astru 1,6 8v a su to podla mna vyhodene peniaze.... rozdiel apsolutne ziaden.... mozno na brzde ukaze nejaku nepatrnu zmenu ale v aute to nepocitujem....

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 09 črc 2008, 11:33

Chiptuning u Astry nema co docineni s ventilama. To by musel byt vuz vybaven jejich elektronickym casovanim, coz nejni. Vyrazna uprava prubehu je podminena u Astry vymenou vacky.
Naopak co ja vim vetsi prostor pro optimalizaci je u konstrukcne starsich motoru (Felda,...).

Tady je trochu pocteni o SW upravach, myslim ze to stoji za nahlednuti:
http://www.tuning.cz/a62:chiptuning/
http://www.tuning.cz/a77:chiptuning-ii/

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 09 črc 2008, 11:55

Mooc pěkné počteníčko..chválím 8) 8) 8) informací není nikdy dost :)

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 09 črc 2008, 13:21

Ten první odkaz jsem kdysi četl :arrow: Viz. jak se dělá CHIP na Fávu :D

Od té doby se pořád rozmýšlím nad chipem, jestli ano nebo ne na motor X20DTL :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 09 črc 2008, 20:35

Copak to si myslím také, že by se to vyplatilo, ale není CHIP jako CHIP... CHIP Ti v dnešní době dělá kde kdo a to je právě ten problém pro mě...
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 09 črc 2008, 20:49

No popravdě já jsem přesedlal z Cordoby 1.4, která měla možná tak 60PS, takže zlatých 82PS :lol:
Z začátku byl trochu lenivější, ale když si po čase ŘJ načetla můj styl jízdy, vymetl jsem pavouky z výfukové potrubí, vyměnil filtry a začal dávat do motoru shell helix plus polosyntetika 10W/40, tak jsem s tím nadměrně spokojen... Tímto neříkám, že se mě tím vším přidalo několik koní apod. a že je z Astry s tímto motorem hned nějaký závoďák, ale nestěžuji si. Z místo A do místa B mě doveze a když potřebuji někde na křižovatce nutně vystřelit, tak není problém :wink:

Bukačova nabídka je velmi solidní, ikdyž žádné výsledky na brzdě apod :roll: Ikdyž podle lidí co si od něj nechali nachipovat, tak říkájí že se motor docela oživil... Jenže mě připadá, že se oživil u mě i tím co jsem psal :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 09 črc 2008, 20:58

A když by to nemělo smysl, tak 3500Kč nebylo až tak moc :lol:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Ivorty
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2007, 21:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivorty » 09 črc 2008, 21:08

AstraDTI píše:
Ivorty píše: neprida na vykonu ale pouze ti upravi akceleraci
Coz je blbost, protoze akcelerace zavisi na aktualni rychlosti a vykonu (resp. vykon-vsechny mozny ztraty).

musim te poopravit pokdu si dobre pamatuji ze stredni tak zrychleni udava RJ Motoru po tom co dostane signal ze snimace klapky vackove hridele popripade klikove hridele a hlavne a nejdulezitejsi signal se seslapnuti plynoveho pedalu. po tom so RJ obdrzi tyto veliciny vypocita a podle danych tabulek ktere ma v sobe nahrate da povel ke vstrikovani paliva a tim dochazi ke zrychleni..
a ted jsem u jadra chipu:
tovarna nahraje urcity software do RJ ktery neni uplne nejlepsi ale je optimalni pro dany motor a chip pouze tento software upravi aby byl dokonalejsi kdyz to reknu po lopate a dam prirovnani smaze Windows 98 a nahraje windowsXP ktery je dokonalejsi. tod vse doufam ze sjem to vse napsal jak ma ale uricte se najde dalsi ktery mi toto vyvrati ze je to blabol :)
Opel astra 1.6 16V R.V 2003,Klima, Okna Na DO, radio VDO Dayton 2304 Mp3. životní láska:)

HZS ČD JPO Přerov: "Chodíme tam, odkud jiní utíkají"

PepaS
Příspěvky: 223
Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvek od PepaS » 09 črc 2008, 21:09

AstraMan píše:Copak to si myslím také, že by se to vyplatilo, ale není CHIP jako CHIP... CHIP Ti v dnešní době dělá kde kdo a to je právě ten problém pro mě...
mrkněte se na fórum http://dieselpower.cz/forum/index.php Sice je cílené na VW a spol., ale je tam mnoho zajímavých příspěvků (zvyšování výkonu VW group, grafy z brzdy, diskuze ke grafům z brzdy apod.) a také tam najdete skutečné Ladiče :D (v CZ reesha a v SK BH motor a i další)...
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 09 črc 2008, 22:48

Zatím na to stejně nespěchám, CHIP bych nechal až jako poslední úpravu, jak jsem vždy psal :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 črc 2008, 10:47

Ivortymusim te poopravit pokdu si dobre pamatuji ze stredni tak zrychleni udava RJ Motoru po tom co dostane signal ze snimace klapky vackove hridele popripade klikove hridele a hlavne a nejdulezitejsi signal se seslapnuti plynoveho pedalu. po tom so RJ obdrzi tyto veliciny vypocita a podle danych tabulek ktere ma v sobe nahrate da povel ke vstrikovani paliva a tim dochazi ke zrychleni..
Jde o to ze vykon je velicina ktera udava kolik energie za cas muze motor poskytnout. Cim vic energie preda doprednemu pohybu za jednotku casu tim razantneji auto zrychluje. Pokud se upravou nezvedne vykon motoru v danych otackach v kterych prave jedu, tak i akcelerace zustane stejna.

K chipu na DTLko ... podle me proc ne. U turbodiesela je to oziveni znat. Otazka je zda investovat do vetsi a drazsi firmy s dostatkem penez kde neni problem pripadna reklamace, nebo nizkonakladove provedeni, kde sice dojde k nejakym problemum zhruba se stejnou pravdepodobnosti jako u velky a drahy firmy, nicmene pokud se neco pos... tak si vse zaplatis sam.

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

moznost overeni vykonu

Příspěvek od kabrioletak » 10 črc 2008, 13:06


mereni na valcove brzde,je mozne i na motorove brzde.po odbrzdeni se vyjede protokol s uvedenym typem vozidla a krivkamy a grafem.lze brzdit i vozy s pohonem 4x4.



zde zasilam ceny:

-do 75kw:prvni mereni 1000kc
opakovane 600kc

-do 150kw:prvni mereni 1300kc
opakovane 700kc

-nad 150kw:prni mereni 1600kc
opakovane 800kc

vozy s 4x4 priplatek 400kc
priplatek za problematicke ukotveni zavodnich ci tuningovych specialu 200kc
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 10 črc 2008, 13:44

Zigi píše:Tak to nebude nikdy 8)
Ale bude, už jen doupravit přední nárazník, dokoupit pár zbytečností, dát prahy na auto a koupit větší kola... Pak je na řadě CHIP :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Re: moznost overeni vykonu

Příspěvek od Boči » 10 črc 2008, 14:36

kabrioletak píše:
mereni na valcove brzde,je mozne i na motorove brzde.po odbrzdeni se vyjede protokol s uvedenym typem vozidla a krivkamy a grafem.lze brzdit i vozy s pohonem 4x4.



zde zasilam ceny:

-do 75kw:prvni mereni 1000kc
opakovane 600kc



Chlapi tak kdo mi přispěje ? ..... :P
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Odpovědět