Motor zaškube a pak jede dobře
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Motor zaškube a pak jede dobře
Ahoj Mam takovy problem Je to ale divne Jeden den to děla a druhy zase ne Při rozjezdu mi to zaškube a pak když přidam plyn tak to same T
- Reklama
Cao,zeby zase EGR ventil
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Něco podobného řeším už přes rok..nevím jestli to je úplně ten samý případ jako u Tebe, ale netuším co to je. Sem tam to škubne a pak třeba dlouho v poho...těžko říct..je to OPEL..dělá to jen při zahřátém motoru (taky záleží jestli máš benál nebo naftu)
více snad tady:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143
více snad tady:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
No jelikož mě to občas udělá ( a pouze jen na pár vteřin ) při rozjíždění ( většinou po nastartování, během jízdy nikdy ) a diagnostika nic nenahlásila, tak to neřeším, ale pokud na to někdo kápne, bude to další dobrá rada
DIESEL
DIESEL
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Mám úplně stejný problém. Při rozjíždění a menších otáčkách auto poškubává a nemá moc velký výkon. Při plynulé jizdě je to v ceku bez problému. Krokovým motorkem to asi nebude, má totiž funkci regulace otáček při volnoběhu (asi 900 otáček se zapnutou klimatizaci asi 1000-1100 otáček). Možná čidlo na váčkové hřídeli a nebo to může byt vzduchovým filtrem kde vzniká při rozjíždění podtlak v sacím potrubí, s následkem poklesu výkonu a poškubáváni. Mám objednaný sportovní vzduchový filtr, který má lepší průchodnost vzduchu a měl by zvýšit výkon ve spodních otáčkach. Pak vám dám vědět
Astra 1.6 16V Elegance (X16XEL) , r.v. 1998, ABS, 4x airbag, 4x el. okna, central, DO, klima, mahagon, orig. 15 alu. kola.
Byl jsí blízko, jak je nasávací klapka, měl by tam byt na stěně malý otvor, který řídi otáčky na volnoběh. Ten malý otvor vyčisti a z druhé strany odšroubuj krokový motorek. Jsou tam myslím dva šroubky. Je k němu docela blbý přístup. Vyčisti ho, ale musí jit docela z tuha
Astra 1.6 16V Elegance (X16XEL) , r.v. 1998, ABS, 4x airbag, 4x el. okna, central, DO, klima, mahagon, orig. 15 alu. kola.
Jestli to chceš mít 100%,tak budeš muset sundat celé těleso škrtící klapky.Krokový motorek je umístěn zezadu a tam to při vší snaze pořádně nevyčistíš,protože tam není vidět.Nedávno jsem to čistil u sebe a toho hnoje tam bylo dost.Jediné co mi nešlo vyčistit byl kanálek co vede od kr.motorku do škrtící klapky,to snad tak ultrazvukem.Ale nějaký extra zlepšení jsem nepocítil.