Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw
Opravdu 2.0 se kazí mnohem více,není to jen tím že jich jezdí více,ale tam je nejspíš jiný druh elektroniky-řídicí jednotky,ale mám to s doslechu kdo tydle motory spravuje.
Každopádně 1.7 DTI se dělaly dva druhy motorů a) Isuzu b) Opel,
schválně zkus zavolat do autorizovaného servisu Opel a a zeptat na orientační cenu rozvodů-první co se tě bude ptát jestlí máš motor Isuzu nebo Opel.
Každopádně 1.7 DTI se dělaly dva druhy motorů a) Isuzu b) Opel,
schválně zkus zavolat do autorizovaného servisu Opel a a zeptat na orientační cenu rozvodů-první co se tě bude ptát jestlí máš motor Isuzu nebo Opel.
- Reklama
Pokud to je opravdu jak pises, ze je to hlavne o elektronice, tak to by znamenalo, ze k teto udalosti jsou nachylnejsi motory pred modernizaci, protoze 2.0DTI cca od pulky roku 2002 ma stejne cerpadlo se stejnou ridici jednotkou jako 2.2DTI, kdy probehla modenizace dieslovych motoru u opelu (u astry 2.DTI je to od cisla motoru 17C79412 a vyse).
Vylepšení na vznětových motorech Opel 2.0 DTI a 2.2 DTI:
- Laserové honování (první využití této technologie v automobilovém průmyslu)
- Nový měřič množství vzduchu
- Nová škrticí klapka
- Nové přepadové vedení nafty
- Nové vstřikovací čerpadlo s integrovanou řídicí jednotkou s vyspělým procesorem
- Nový systém odlučování vody
- Nový řemen Poly-V-Belt
http://download.astra4ever.cz/diesel.pdf
PS: az pojedu na servisni prohlidku k opelum, tak je vyzpovidam ohledne tech 1,7DTI, protoze jak jsem psal je to pro me novinka a dost me to zajima.
Vylepšení na vznětových motorech Opel 2.0 DTI a 2.2 DTI:
- Laserové honování (první využití této technologie v automobilovém průmyslu)
- Nový měřič množství vzduchu
- Nová škrticí klapka
- Nové přepadové vedení nafty
- Nové vstřikovací čerpadlo s integrovanou řídicí jednotkou s vyspělým procesorem
- Nový systém odlučování vody
- Nový řemen Poly-V-Belt
http://download.astra4ever.cz/diesel.pdf
PS: az pojedu na servisni prohlidku k opelum, tak je vyzpovidam ohledne tech 1,7DTI, protoze jak jsem psal je to pro me novinka a dost me to zajima.
Jak vidím tak máš to zmáknuto,ty osobně nemusíš mít obavy apoň prozatím,ale to snad všude potvrdí že 2.0 DTI hodně trpí na vstřikovací čerpadla a ne na mechanickou část,ale na elektroniku(a tu neopravují mění to kus za kus) je připevněna na hlavě čerpadla a spojena s mechnickou částí kabelem asi jsou tam nějaké senzory.
Jinak to číslo které píšeš je identifikační díl pro Opel,ten je mi případně k objednání k ničemu to číslo je relevantní 0470 ... ... je vyraženo na straně čerpadla na ploše cca 2x4.cm.
Ty osobně máš čerpadlo mezi chladičem a motorem tak to číslo uvidíš,třeba malým zrcadlem.
Jinak to číslo které píšeš je identifikační díl pro Opel,ten je mi případně k objednání k ničemu to číslo je relevantní 0470 ... ... je vyraženo na straně čerpadla na ploše cca 2x4.cm.
Ty osobně máš čerpadlo mezi chladičem a motorem tak to číslo uvidíš,třeba malým zrcadlem.
To cislo co jsem psal bylo cislo motoru od ktereho se davali ty modernizovane motory u 2.0 s novym cerpadlem a ne cislo cerpadla to jsme se nepochopili. Na to cislo cerpadla se casem kouknu.
Ale jinak pokud si auto necham dele (zatim to tak jeste vypada ) tak penize na pripadno vymenu za Tvou cenu by nebyl problem, jen by mi vadilo je ze bych byl cas bez auta a jeste ho musel nekam tahnout
Jo a hlavne at nam Vsem ty nase moturky (benzin ci diesel) co nejdele slouzi bez pripadnych investic
Ale jinak pokud si auto necham dele (zatim to tak jeste vypada ) tak penize na pripadno vymenu za Tvou cenu by nebyl problem, jen by mi vadilo je ze bych byl cas bez auta a jeste ho musel nekam tahnout
To je jasne proc se zeptaji, protoze v astrach G byl i predkomurkac X17DTL , ktery byl opravdu opel a pochazi jeste z astry F, proto se me zeptaji v servise, kdo je vyrobcem motoru. Ale jak jsem psal na to se musim zeptat az tam pojedu.diesel píše: ...schválně zkus zavolat do autorizovaného servisu Opel a a zeptat na orientační cenu rozvodů-první co se tě bude ptát jestlí máš motor Isuzu nebo Opel.
Jo a hlavne at nam Vsem ty nase moturky (benzin ci diesel) co nejdele slouzi bez pripadnych investic
Já jsem neměl na mysli 1.7 TD,mám na mysli 1.7 DTI (55.kw),obyčejné 1.7 TD má mechanické čerpadlo a tam se namá co pokazit leda že jezdíš na mazut a né na naftu.
P.s.zeptej se a uvidíš,já jsem kupoval taky v domnění,že kupuji auto 1.7 DTI motor Opel a následně jsem zjistil že mám motor Isuzu
Jinak 1.7 DTI Opel a 1.7 DTI Isuzu má i jiné rozvody,když jsem to kupoval tak jsem se na to ptal a na Isuzu cca o 4000,- Kč dražší stojí 10000,- Kč,ale zase se mění v 150.tis km-to je velmi přjemné,oproti VW se navýší výměna rozvodového řemene o 2/3
P.s.zeptej se a uvidíš,já jsem kupoval taky v domnění,že kupuji auto 1.7 DTI motor Opel a následně jsem zjistil že mám motor Isuzu
Jinak 1.7 DTI Opel a 1.7 DTI Isuzu má i jiné rozvody,když jsem to kupoval tak jsem se na to ptal a na Isuzu cca o 4000,- Kč dražší stojí 10000,- Kč,ale zase se mění v 150.tis km-to je velmi přjemné,oproti VW se navýší výměna rozvodového řemene o 2/3
re: diesel vs. benzin
ahoj, na tvojom mieste by som bral jednoznacne diesel. vobec motor 1.7 je asi jeden z najlepsich co kedy mali. vyrobca je isuzu a je fakt super. kamos ho ma a slape jak hodinky. spotreba 5 litorv a to ho dusi. ja mam astru caravan 2.0DTI, spotreba 5.4 doteraz som mal octaviu 1.6 benzin a ta mi skoro scucla aj nohu s pedalom. benzin mi uz akosi odpadol od chuti. velka spotreba, pomale zrychlenie, mensia pruznost atd. je to na tebe, ale bral by som ten diesel.
Pro mklement: to jsi se spletl, Ty jsi to chtel napsat sem, ze ?
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 6160#76160
Jinak pravda, isuzu byly a jsou dobre drzaky (i kdyz neco se take najde) ,jen to melo drazsi dily co nebyly standart s opelem, alespon u eFka co jsem mel zjistene tak to tak bylo. Nastesti jsem to nikdy nepotreboval a motor se vsema komponentama okolo slapal bezvadne .
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 6160#76160
Jinak pravda, isuzu byly a jsou dobre drzaky (i kdyz neco se take najde) ,jen to melo drazsi dily co nebyly standart s opelem, alespon u eFka co jsem mel zjistene tak to tak bylo. Nastesti jsem to nikdy nepotreboval a motor se vsema komponentama okolo slapal bezvadne .
K našemu tématu,ohledně 2.0 DTI deklaruji:
http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1260977560&
a další:
http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1264310544&
a další : http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1264802069&
http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1260977560&
a další:
http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1264310544&
a další : http://www.mobile.de/SIDTF9gC50fyXofVPb ... 1264802069&
Naposledy upravil(a) diesel dne 23 čer 2007, 08:22, celkem upraveno 5 x.
Ale jo dobry staci , v kazdem pripade jsou to pred tim rocnikem co jsem psal, ale verim ze i ten bys asi nasel. Jednoho casu, kdyz jsem zvazoval co koupit, tak treba na vyberauto.cz bylo mraky fordu se spatnym cerpadlem. Jinak jak rikam, osobne mi cena opravy az tak nevadi pokud bude ta Tvoje cena , hold se nedelaji rozvody, ale vymeni pripadne cerpadlo a bude na dlouho zase klid .
OT:
Meli jsme v praci 2.0DTI 1,7DTI i 1,7CDTI a tak jsem mohl porovnat motory, a vybral jsem si to co trochu slusneji jede a vesmes vzdy to melo za stejne penize podstatne lepsi vybavu. Ale zadny motor neni bez problemu i 1,7dti co rikali kluci na srazu co delaji v opelu, tak zase maji problem s ridicima jednotkama motoru, ktere odchazi a taky je to velmi slusny balik penez, memu kolegovi uz take stacia jedna odejit (kupil to z vrakace, takze kdovi jak dlouho mu to pojede). Jo a prave proto se i dost kradou, protoze jsou dost na rane, takze staci otevrit kapota a odmontovat, cdti jsou na tom s pripadnou kradezi pry podstatne lepe, uz nejsou tak pristupne.
PS:Znamemu ted odeslo na diesel fabii kompetne servo vcetne cerpadla a cena bude jen za samotne servo a bez cerpadla 16litru. Tak a co si ma dnes clovek vybrat, aby pripadne platil co nejmene, bylo to bezpecne, malo to zralo a jeste to bylo cenove pristupne .
OT:
Meli jsme v praci 2.0DTI 1,7DTI i 1,7CDTI a tak jsem mohl porovnat motory, a vybral jsem si to co trochu slusneji jede a vesmes vzdy to melo za stejne penize podstatne lepsi vybavu. Ale zadny motor neni bez problemu i 1,7dti co rikali kluci na srazu co delaji v opelu, tak zase maji problem s ridicima jednotkama motoru, ktere odchazi a taky je to velmi slusny balik penez, memu kolegovi uz take stacia jedna odejit (kupil to z vrakace, takze kdovi jak dlouho mu to pojede). Jo a prave proto se i dost kradou, protoze jsou dost na rane, takze staci otevrit kapota a odmontovat, cdti jsou na tom s pripadnou kradezi pry podstatne lepe, uz nejsou tak pristupne.
PS:Znamemu ted odeslo na diesel fabii kompetne servo vcetne cerpadla a cena bude jen za samotne servo a bez cerpadla 16litru. Tak a co si ma dnes clovek vybrat, aby pripadne platil co nejmene, bylo to bezpecne, malo to zralo a jeste to bylo cenove pristupne .
Diky, pokud se to stane (nic neni vecne), tak se jiste ozvu .
PS: mam ted moznost koupit od svagra kombajnovou oktavku 1.9TDi 81kW v postacke modre, ale manzelka v zadnem pripade to auto nechce to at si pry radeji koupim nove cerpadlo do zasoby . Ne vazne na oktavce bych bral jen ten motor a ale jinak je astra celkove velmi fajn a na pohodu .
PS: mam ted moznost koupit od svagra kombajnovou oktavku 1.9TDi 81kW v postacke modre, ale manzelka v zadnem pripade to auto nechce to at si pry radeji koupim nove cerpadlo do zasoby . Ne vazne na oktavce bych bral jen ten motor a ale jinak je astra celkove velmi fajn a na pohodu .
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
tak a je to tu.
Astra zdechla - diagnostika ukazuje cerpadlo. Najazdene mam 132000. Vcelku malo, ale poda tejto diskusie sa nemam co rozculovat. opel proste nevie vyrobit dieslove auto s zivotnostou viac ako 130/150tis.
za 50 000 co dam za opravu sa mi rozdiel dieslu nevrati ani ked budem jazdit ako vztekly.
Dakujem bohu, ze ma naviedol kupit diesel.
Astra zdechla - diagnostika ukazuje cerpadlo. Najazdene mam 132000. Vcelku malo, ale poda tejto diskusie sa nemam co rozculovat. opel proste nevie vyrobit dieslove auto s zivotnostou viac ako 130/150tis.
za 50 000 co dam za opravu sa mi rozdiel dieslu nevrati ani ked budem jazdit ako vztekly.
Dakujem bohu, ze ma naviedol kupit diesel.
C-Max 1,8 TDCI Ghia
-
- Příspěvky: 208
- Registrován: 21 úno 2006, 09:28
- Bydliště: kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
čerpadlo
Před týdnem jsem ho měnil a vyšlo mě to na 22.500,- Kč i s prací. Laďa
2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147