Brzdný účinek obecně...
- Reklama
Holt neni Astra stavena pro babovky s lodickama, ale pro poradny chlapy s poradnejma tlapama a musi se na to dupnout aby stala me to rozhodne nevadi.
Ja dotedka vidim,jak sem poprve jel v Grand Sceniku a jel jsem jak v Autoskole a to sem vezl kamosku a ty mi rikala ze jezdim jak zacatecnik .. holt nenadelate nic, musite holt trosku ten pedal prislapnout no
Ja dotedka vidim,jak sem poprve jel v Grand Sceniku a jel jsem jak v Autoskole a to sem vezl kamosku a ty mi rikala ze jezdim jak zacatecnik .. holt nenadelate nic, musite holt trosku ten pedal prislapnout no
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Teraz mením kotúče predné a zadné Sandtler + Ferrodo doštičky.Poviem Vám potom názor na zlepšenie brzdenia.No Oply brzdia super ,ale brzdy zaberajú zospodu.Išiel som na bratovej Lagune ,tak to zaberá hneď hore.Treba dávať veľký pozor pri snehu a daždi,aby sa človek nevybúral na začiatku.Treba si len zvyknúť na systém brzdenia.
Tak to je nesmysl. Pletes si trochu pojmy. To ze je potreba velka sila na pedalu neznamena ze spatne brzdi Moje draha polovicka ma taky s prudkym brzdenim v Astre problem (jako cestujici musim rict ze v jejim podani Astra vic zrychluje nez zpomaluje ), ale je to jen silou v noze. Me se ABS pri zadupnuti aktivuje v jakykoliv rychlosti - je hlavne otazka co prenesou pneu.Dveri píše:Takže to můžeme shrnout. Astra brzdí sice dobře, ale všechny ostatní auta brzdí prostě líp...
Já tvrdím že brzdí suprově,máš v tlaku na pedál cit.Nemám rád auta co jen lehce položíš nohu na pedál a už brzdí.V zimě to musí být zážitek.Mě to krásně přibrzduje,při větším tlaku zapíná abs.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Pánové mám Megana služební a buďte rádi za Astru. Mě vyhovují. Když potřebuji přibrzdit tak lehce šlápnout a když brzdím naplno tak musím dupnout. Megan má bvyloženě jedovky který jedou hned naplno, jak se dotknete pedálu.. Jezdím často přes ST. Moritz a tam teda Megam dostává na prdku. Po okamžitém max. nástupu brzné síly po pár kilometrech brzdý účinek rapidně klesá. Brzdy se ohřejí a pak to teda zatraceně hodně doháníte svaly na noze (mnohem více než u astry). Astra je pořád stejná..po 30km sjezdech dostáváte max. brzdové síly.
Je pravdou že nové kotouče ,kvalitní desky a je to hned o mnoho lepší ale já si i tak nestěžuju.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Opel jako celek nevvniká ostrejma brzdama, nevím čím to je jestli slabší posilovač brzdného účinku. Není to jen astra u oplika co chce těžší nohu.
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
mne brzdi astra (zejmena v porovani s oktavkou) zdanlive dost slabe, nicmene mi to vubec nevadi, protoze mam radeji "davkovac brzdneho ucinku" (astra) nez kdyz pri kazdym polechtani pedalu stojim (oktavka). jezdil jsem s astrou asi 2 roky, a vzdycky mi toi pripadalo trosku divne, ze se na ten pedal musi TOLIK tlacit, aby to brzdilo - ale na podzim 2006 po vymene zadnich kotoucu+desek a prednich desek a stazeni kotoucu uz na to nemusim slapat tolik.
kdyz na to dupnu v astre nebo v oktavce (a to v xtremni situaci dupnu v jakemkoi aute uplne stejne), efekt je stejny, a pro komfort jizdy mi vice vyhovuje to ze se brzdy nekousou pri kazdem dotyku pedalu
kdyz na to dupnu v astre nebo v oktavce (a to v xtremni situaci dupnu v jakemkoi aute uplne stejne), efekt je stejny, a pro komfort jizdy mi vice vyhovuje to ze se brzdy nekousou pri kazdem dotyku pedalu
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm