Stevenova Astřina 5dv. Z14XEP r.v.2007

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 02 úno 2007, 23:08

Nene, zase srovnavas nesrovnatelny :wink: zigul je nebezpecnej jak co se tyce aktivni tak i pasivni bezpecnosti. Nevyhovuje spotrebou i komfortem jizdy. To ze ma palubni PC fobie nebo ty nebo kdokoliv jinej je mi uplne jedno.

Reklama
 

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 02 úno 2007, 23:30

Ten žigul byl jenom relativnípříměr... pakliže jsi to nepochopil. Tady nejde o pal. PC ale o nezaslouženou degradaci aster.
2.0 16V

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 02 úno 2007, 23:45

Ale pochopil ... ale ten palubni PC beru fakt az jako tu posledni vec. Ty classiky z polska ocesali fakt hodne, to je bez debat :? Oktavce Tour nechali aspon nektery atraktivni motorizace (1.8T) a nesahli k takovejm vecem jako nenalakovany zrcatka ...

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 02 úno 2007, 23:59

Ty jo, hele já si toho nevšiml.... no, tak ještě by to chtělo černý nenalakovaný nárazníky místo dnešních lakovaných a bude to fakt pecka.... Teda šetřit i na trocha barvě na zrcátka.... hrůza.... přesně tak jsem to myslel, že to vypadá, jako když se snaží využít naddělan záso by pro modely 98-99
2.0 16V

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 03 úno 2007, 00:01

A to prosim nic proti Stevenovi .... auto to je i ak hezké, jen nás, dlouhodobějším majitelům, trochu mrzí, když vidíme, kam až ji nechají "padnout"....
2.0 16V

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 03 úno 2007, 00:31

ať je klasik očesanej jak chce tak furt lepší než logan nebo thalia v "plný náloži" :wink: nicméně bych si klasika rozhodně nekoupil, volil bych "české auto roku 2007" který je modelově o 8 let napřed a rozměrově cca stejný...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 03 úno 2007, 07:57

Co se týká motorů 1,2i 16V a 1,4i 16V, jaký vidte rozdíly?
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

1,4i 16V - ASTRA CLASSIC II - 1 364 ccm, 66kW.
1,2i 16V - CORSA D - 1 229 ccm, 59kW.
Rozdíl pouhopouhých 135 ccm!

Steven
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2006, 10:04
Bydliště: Praha

Příspěvek od Steven » 03 úno 2007, 09:49

Tak jenom stručně.
Motor v classicu je novej, je to stejnej Twinport jako v Astře H a nové Corse - takže jestli se vám nelíbí, smůla, Opel lepší v téhle třídě stejně nemá.

Zrcátka, kliky od dvěří a další balast - samozřejmě že se to dělá i v barvě karosérie a volant v kůži, ale je to pak dražší, já jsem to nechtěl.
To auto je stejně celé v kombinaci modrá-černá, takže mi přijde jedno, kterou z těch dvou barev mají zrcátka.

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 03 úno 2007, 10:36

Já si myslím že si Astra G zasloužila lepší přístup výrobce a pokud by ji inovovali tak jak ji známe z různých úprav určitě by se prodávala ještě lépe i déle. 8)
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

mani
Příspěvky: 150
Registrován: 22 led 2007, 13:37
Bydliště: SK

Příspěvek od mani » 03 úno 2007, 11:41

Astra Classic II je stale zaujimave auto ci uz cenou, dizajnom alebo priestranostou interieru danej kategorie, nehovoriac o nadstandtarnom bat. priestore. Ved uz ktora znacka ma v danej cenovej kategorii nieco podobne? Blba krabica Fabia COMBI (420l)? Sedany nebierem do uvahy vobec lebo su pre ludi co preferuju dizajn resp. imidz pred uzitkovostou.

Pripajam sa k nazoru Stevena, tiez nepotrebujem rozne balasty ktore su teraz "IN". Ja chcem spolahlive auto ako tak s priestrannim pohodlnym interierom na prepravu z bodu A do bodu B. A toto uznajte stale Classic II splnuje. Co sa tyka bezpecnosti samozrejme novsie modely su na tom rozhodne lepsie, ale ani terajsie vymozenosti Vam nemusia zachranit zivot, na ceste si mozte davat pozor akokolvek, ale stale sa najde najeky blbec napr. s alkoholom v krvi.

Samozrejme je kazdeho osobna vec comu da prednost. Osobne stale nelutujem, ze som si ju vybral, ale sudit budem az po par rokoch aj to koli spolahlivosti.
Vojta píše:ať je klasik očesanej jak chce tak furt lepší než logan nebo thalia v "plný náloži" :wink: nicméně bych si klasika rozhodně nekoupil, volil bych "české auto roku 2007" který je modelově o 8 let napřed a rozměrově cca stejný...
Volil by som mozno podobne, ale s rozdielom keby som hladal nakupnu tasku pre moju 1/2. Neviem, ale nova Corsa aj ked ma podobne vonkajsie rozmery - stale je to male auto, co sa tyka interieru, oproti Classsicu 2 ;)

Steven
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2006, 10:04
Bydliště: Praha

Příspěvek od Steven » 03 úno 2007, 11:41

STAN.CHAD píše:Já si myslím že si Astra G zasloužila lepší přístup výrobce a pokud by ji inovovali tak jak ji známe z různých úprav určitě by se prodávala ještě lépe i déle. 8)
Ne, to si nemyslím a je to upřímně pitomost.
Pro Opel je samozřejmě priorita Astra H - taky je to vloni nejprodávanější auto v Evropě.

Astra G se ale pořád na některých trzích dobře prodává, tak se stále vyrábí, i když se to dopředu tak dlouho určitě neplánovalo.
Takže můžeme být rádi, že géčko dostalo nové motory (bylo na čase) a snižování výrobních nákladů je celkem logické - kdyby stála o třetinu víc, asi bych si jí nekoupil.

bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Classic

Příspěvek od bubak.velkej » 03 úno 2007, 13:15

Zajímavá diskuze. Taky tedy přispěji svojí troškou do mlýna ohledně Classicu.... :wink:

Můj požadavek byl mít spolehlivé fungl nové auto nižší střední třídy s výbavou minimálně: elektrická přední okénka, nastavitelný volant a sedadlo, klimatizace manuální, dálkový centrál. Motor jsem chtěl 1.6. a rozumnou velikost kufru. Cena cca. 350 tis. Nakonec jsem se rozhodl pro Classica přičemž ve výběru byla ještě Fabka Combi a C4...

Ptakoviny jako zrcátka a kliky v barvě, kožený serepetičky, či palubní PC a další v reálu nepotřebný věci mě nezjímají... ušetřené peníze využiju na letní cestování po Evropě... Co mě na polském Classicu štve, je chybějící díra na lyže... :cry: Beru, že někomu se to líbí, ale to hned musíte přirovnávat auto bez toho k loganu, žigulu atd...???

Já osobně jsem radši šel do novýho classica, než do modelově novějšího H, po nějakym Helmutovi... a jsem hrdej na to, že jsem se ve svých 24 letech zmohl na nový auto bez zadlužení se leasingem či úvěrem...

Kdo chce, at si na me klidne ukazuje ze nemám zrcátka v barvě, metlu či koženej volant, mě je to upr*! :arrow:

A až budu chtít být cool a aby se za mym autem lidi otáčeli, tak půjdu do novýho V70 combi nebo treba BMW 3 Coupé a ne do nějakýho H-čka... :lol: :lol:

dominus-et-deus
Příspěvky: 445
Registrován: 25 led 2006, 20:07
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dominus-et-deus » 03 úno 2007, 14:02

Hele Volkswagen Brouk se taky ještě vyráběl mexiku a v africe mám pocit do roku 89, ačkoliv v evropě to byu pomalu veterán :lol: Nemůžu si pomoci, ale ty keci o tom, že to nepotřebujete.... dost těžký klišé.... To by člověk neotřeboval spoustu věcí, na to, aby se dostal pohodlně z bodu A do bodu B..... A
2.0 16V

bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej » 03 úno 2007, 14:24

No nevim kamarade, ale to co jsem vyjmenoval fakt nepotrebuju. Vzpomínám, kdyz jsem si pod dlazby do kuchyne a koupelny delal podlahové elektrické vytápění tak jsem se nechal zlákat a koupil o 2kkc drazsi programovatelný termostat... za ty 3 mesice co ho mam stejne neprogramuju... ale pratelum se muzu pochubit, ze mam super hi-tech digi termostat... Asi tak by to dopadlo i s palubnim PC a volantem v kuzi... :lol: :lol:
Samozrejme, pokud bych nebyl limitovám penezma, tak to neresim a jdu do plny palby jen tak, abych to tam mel, to uznavam... Pro vetsinu lidi je ale nakup auta holt otazkou kompromisu... pokud jsi výjimka tak gratuluji a tiše závidím... :wink: :twisted:

Uživatelský avatar
Slag
Příspěvky: 1153
Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno

...

Příspěvek od Slag » 03 úno 2007, 14:29

dominus-et-deus píše:Hele Volkswagen Brouk se taky ještě vyráběl mexiku a v africe mám pocit do roku 89, ačkoliv v evropě to byu pomalu veterán :lol: Nemůžu si pomoci, ale ty keci o tom, že to nepotřebujete.... dost těžký klišé.... To by člověk neotřeboval spoustu věcí, na to, aby se dostal pohodlně z bodu A do bodu B..... A
2003 :wink:
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz

Odpovědět