Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Měl jsem se svým motorem Z16XEP podobnou zkušenost. Nejdříve závady 0300 - 0304 chyba zapalování - problém ale byl v zaneseném kanálu od EGR k sání do jednotlivých válců viz. https://www.youtube.com/watch?v=xdzSYCMPi8E. Po vyčištění a zaslepení EGR ventilu přišla chyba 0170 - špatná směs, ale vždy až se motor ohřál. Do té doby se asi EGR neotevírá. Našel jsem, že záslepka EGR pro tento ventil se dělá s malou dirkou, aby aspoň trochu spalin do sání šlo. Údajně ECU těchto motorů umí vyhodnotit složení spalin a pozná, že se do spalování spaliny nepřisály. Proto se asi u některých motorů po zaslepení EGR přehrával SW. Já jsem vyndal záslepku, EGR plní funkci na 100% a já mám klid, než se opět zanese kanál.
- Reklama
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tak vše vyčištěno - klapka vst.vzduchu, EGR, krok.motorek, trysky ve vstřikování,klapka, dáno nové těsnění pod sání, originál zaslepovací podložka od Opla vyndána. Kontrolka nesvítíííí, motor neškube - hurá. Tak asi na můj typ bez výše popisované emulace zaslepit EGR bohužel nejde. Pokud by někdo měl zájem o origo podložku k zaslepení EGR - je k mání.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..
Opel Astra G 1.7dti 16v 55kw rv 22.8.2003
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zkusím reverzní dotaz:
Motor X17DTL, vstříkovací čerpadlo /PSG 5.
Technik, který má diagnostiku, nevím jakou, říká, že mu nenapíše víc, než vadná vstřikovací pumpa.
Existuje možnost, že by některá poznala např.: neotvírá vysokotlaký ventil v pumpě?
Dík,Mirek.
Motor X17DTL, vstříkovací čerpadlo /PSG 5.
Technik, který má diagnostiku, nevím jakou, říká, že mu nenapíše víc, než vadná vstřikovací pumpa.
Existuje možnost, že by některá poznala např.: neotvírá vysokotlaký ventil v pumpě?
Dík,Mirek.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
tomas1280 píše:zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..
Nesvítí ti žárovka emisí (někdo tomu říkat vrtulníček)
V Českém STK je to na vrácení auta zpět.
- Přílohy
-
- stažený soubor.jpg (3.72 KiB) Zobrazeno 15142 x
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
nie
svieti mi tato kontrolka obcas /popripade blika.
Skusim este vymenit tepelnu poistku na tom bazmeku na chladici a uvidim.
povedal by som,ze to bude bud konektor rj chladenia alebo egr. Obe veci som pred rokom cistil.
svieti mi tato kontrolka obcas /popripade blika.
Skusim este vymenit tepelnu poistku na tom bazmeku na chladici a uvidim.
povedal by som,ze to bude bud konektor rj chladenia alebo egr. Obe veci som pred rokom cistil.
- Přílohy
-
- 2.JPG (9.44 KiB) Zobrazeno 15105 x
Opel Astra G 1.7dti 16v 55kw rv 22.8.2003
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
luigy87 píše:tomas1280 píše:zdravim
op com mi vypisal toto :
44 Malfunction Indication Lamp (MIL), Low Input
ozaj takto ukazuje nejaku ziarovku ..?..
Nesvítí ti žárovka emisí (někdo tomu říkat vrtulníček)
V Českém STK je to na vrácení auta zpět.
Tuto chybu jsem řešil u Corsy. Zasekl se EGR ventil. Zůstal pootevřený. Dal jsem tam záslepku a vytáhnul žárovky té kontrolky. Když jsem byl na Corse montovat LPG, tak si montážník skontroloval diagnostiku aby nemontoval LPG do nějaké hujdy.
Byla tam chyba EGR a a chyba 44. A sám mi řekl, že je to nefunkční žárovkou na emise.
Nebude těch chyb vypsaných více ? Když svítí i to chlazení ?
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 157tkm
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 160tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
všetky rj som prešiel a nic.
Omrknem ziarovku v budikoch..
Po uplnom zaslepeni egr ma hadzalo do nudzoveho rezimu tak som tam dal odolnejsiu zaslepku s 3dierkami.
Omrknem ziarovku v budikoch..
Po uplnom zaslepeni egr ma hadzalo do nudzoveho rezimu tak som tam dal odolnejsiu zaslepku s 3dierkami.
Opel Astra G 1.7dti 16v 55kw rv 22.8.2003
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
jak tak mrkam ziarovky v budikoch su len na osvetlenie ukazatelov,kontrolky su ledkove takze tie nevymenim bez pajkovacky a do toho sa mi teraz nechce ist.......
Opel Astra G 1.7dti 16v 55kw rv 22.8.2003
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
pokial by vam ukazalo chybovu hlasku :
31 External Series Resistor , Circuit Open
21 Pushing Blower Motor , Malfunction
Na 99% vymenou rezistora na chladici odstranite zavadu. cislo na nom : 3134503069
17 No Engin RPM Signal vyp. motor =neriešiť
31 External Series Resistor , Circuit Open
21 Pushing Blower Motor , Malfunction
Na 99% vymenou rezistora na chladici odstranite zavadu. cislo na nom : 3134503069
17 No Engin RPM Signal vyp. motor =neriešiť
Opel Astra G 1.7dti 16v 55kw rv 22.8.2003
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Renault megane Scenic 1.9 dt 66kw
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Zdravím chlapi, potřeboval bych poradit s Astrou G (motor Z14XE), která patří otci. Rozsvěcuje se mu kontrolka "auto s klíčem", po té co se auto zahřeje. Vyblikal jsem si kódy závad 1120, 1122, 1550 a 1482. Kromě té první (1120) jsem ty ostatní v žádné tabulce nenašel. Mohl by mi prosím někdo poradit co to je za závady? Na diagnostiku do Opla je daleko a chlap co má tady u nás TECH2, tak ho má zrovna v servisu.
PS:A když se rožne ta kontrolka, tak přestane jít tempomat a auto zabírá až tak od půlky plynu a to ještě hodně tupě.
PS:A když se rožne ta kontrolka, tak přestane jít tempomat a auto zabírá až tak od půlky plynu a to ještě hodně tupě.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Tady jsem něco našel, ale nejsem si úplně jistý, že je to pro tvůj typ motoru.
P1120 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene Prüfanleitung B-019
P1120 pedal sensor 1 short-circuit/interruption
P1120 pedal sensor 1 signal to high C-004
P1120 pedal sensor 1 signal too low C-004
P1120 pedal position sensor 1 and 2 false signal ratio C-004
P1122 pedal sensor 2 short-circuit/interruption
P1122 pedal sensor 2 signal to high C-004
P1122 pedal sensor signal is too low 2 C-004
C1550 control device to replace C-002
P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004
První dvě závady hlásí chybu v plynovém pedálu a poslední rozpojený obvod ventilátoru chlazení. Nemůže být problém s větrákem?
P1120 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene Prüfanleitung B-019
P1120 pedal sensor 1 short-circuit/interruption
P1120 pedal sensor 1 signal to high C-004
P1120 pedal sensor 1 signal too low C-004
P1120 pedal position sensor 1 and 2 false signal ratio C-004
P1122 pedal sensor 2 short-circuit/interruption
P1122 pedal sensor 2 signal to high C-004
P1122 pedal sensor signal is too low 2 C-004
C1550 control device to replace C-002
P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004
První dvě závady hlásí chybu v plynovém pedálu a poslední rozpojený obvod ventilátoru chlazení. Nemůže být problém s větrákem?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ventilátor funguje normálně.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Ale myslím, že teda problém bude asi v tom plynovém pedále.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
A děkuju za rychlou odpověď.