Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
D4nusKO
Příspěvky: 149
Registrován: 21 říj 2012, 11:20
Bydliště: Partizánske-Malé Uherce
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od D4nusKO » 24 úno 2016, 18:38

Riešil niekto P0100-04 ? viem že váha, slabý prúd ale dá sa nejako vyriešiť či len výmena váhy ?
Ope Astra G Coupe Bertone 1.8 16V 85kw X18XE1 - Súčasnosť
Ope Vectra C Caravan 1.9 110kw Z19DTH - Súčasnosť
Opel Astra F 1.6 16V 74kw X16XEL Caravan Sport - Minulosť-† 19.8.2015-Tvoje posledné kilometre
Opel Zafira A 1.8 16v 92kw Z18XE Elegance - Minulosť- Ty si ma toho veľa naučila !

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 25 úno 2016, 07:40

Nejdřív si ověř, že máš v pořádku napájení, musíš naměřit +12V a +5V.
Někdy těch 12V chybí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 25 úno 2016, 07:46

vasekpetr1 píše: Ale soukromý názor je ten, že diagnostika jde na přístrojovku přímo právě toto druhou cestou.
Je to tak, diagnostika se spojí přímo s budíkama. Testem se zjistilo, že samotný měřák teploty je ok, krokováním.
Koukni do dat přístrojovky, jestli tam nejsou ty hodnoty teploty taky. Z hlavy si to nevybavím a k autu se dostanu až o víkendu, abych to ověřil.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 1360
Registrován: 11 srp 2009, 06:51
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Joska » 25 úno 2016, 13:35

já jsem taky domluvený až na víkend. -

včera jsem nechal auto 15 minut blafat v garáží(po příjezdu z práce) a větrák se nespustil ani jednou, takže bych to opravdu typoval asi na tu jednotku, - když je to předčasné, na kolik asi výjde nemáte někdo přehled?
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Marko » 14 dub 2016, 18:27

Prosím, kdo mi poradí s hláškou 23 - Switched System Voltage (Ignitiion ON) Circuit Malfunction? Hlaška je vyčtena z klimatizace. Všiml jsem si, že mi nespíná ventilátor na sahaře a myslím si, že to nejspíš s tím souvisí, ale jistotu nemám.

edit: Nikdo neví? Ještě dotaz, kolik má být tlak v klimatizaci? Tlak se mi mění od 520 do 1320 kPa, podle toho, jak jedu.
Naposledy upravil(a) Marko dne 06 črc 2016, 18:13, celkem upraveno 1 x.
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od YANEK » 12 čer 2016, 19:31

Chyba P1 105 předpokládám snímač tlaku
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Marko » 06 črc 2016, 18:14

Marko píše:Prosím, kdo mi poradí s hláškou 23 - Switched System Voltage (Ignitiion ON) Circuit Malfunction? Hlaška je vyčtena z klimatizace. Všiml jsem si, že mi nespíná ventilátor na sahaře a myslím si, že to nejspíš s tím souvisí, ale jistotu nemám.

edit: Nikdo neví? Ještě dotaz, kolik má být tlak v klimatizaci? Tlak se mi mění od 520 do 1320 kPa, podle toho, jak jedu.
Prosím o radu. Díky.
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

Uživatelský avatar
milos81
Příspěvky: 11
Registrován: 13 kvě 2015, 08:38

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od milos81 » 24 črc 2016, 18:29

Zdravim vsetkych,potreboval by som poradit s chybovymi hlaskami.
Tak asi 2 az 3 krat tyzdne sa mi rozsviti auticko s klucom a tak isto aj ta druha kontrolka-okenko s hviezdickou a otackomer padne na nulu.Motor bezi ale ide v nudzovom rezime,to je pocut.Po chvilka sa to vrati do normal.Uz mam podozrenie,ze sa to stava ked je strasne horko...

chybove hlasky:p0335-Nespravny signal otacek klikoveho hridele A
p0340-Nespravny signal cidla vackoveho hridele

Opel Astra Ellegance 2.2DTi Y22DTR 2003r.v
Mozete niekto poradit?

Teraz ma napadlo,ze pri kazdej hlaske je este "Not present" teda nepritomny....mohlo by ist o vadne cidlo alebo pripojenie....kde sa nachadzaju tieto cidla?

Uživatelský avatar
pajak7
Příspěvky: 533
Registrován: 10 čer 2012, 00:55
Bydliště: Tanvald-Žďár skoro v lese

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od pajak7 » 24 črc 2016, 18:37

Zrovna jsem to řešil na esmeraldě po výměně čidla otáček kliky p0335 je zatím klid .
Najdeš ho pod olejovým filtrem na bloku motoru .
A moje doměnka proč se rozsvítí i čidlo vačky které je v čerpadle je ta že při výpadku signálu z čidla kliky ho suplovalo čidlo vačky a tak proto ta chyba p0340

Já dal čidlo origo Bosch na doporučení Alzafira.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.

Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km

tokin
Příspěvky: 132
Registrován: 22 led 2006, 11:47
Bydliště: Rakovník

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od tokin » 17 kvě 2017, 09:56

Ahoj, prosím o radu. Mám Opel Astra G motor X16XEL - provoz na LPG. Po ujetí cca 10km se vždy rozsvítí oranžová kontrolka motoru s bleskem. Svítí pořád dokud se motor nevypne. Po znovu nastartování již nesvítí ale po již zmíněných 10km se znovu rozsvítí. Vyblikával jsem chybové hlášky s paměti. EGR je nový - https://www.autokseft.cz/MAXGEAR-AGR-ve ... il+maxgear a zaslepený. Lambda je nová - https://expertprodilnu.cz/front/product ... order_item. Svíčky nové. Vyšly mě čtyři chyby. Kod 1405 - poškozený EGR. Kod 0400 - nesprávný signál EGR. Kod 0170 - chudá směs. Kod 0130 - regulace mimo rozsah(nesprávný signál sondy). Kódy se opakovali poté pořád dokola,nic jiného nebylo vyblikáno. Na co bych se podle Vás měl zaměřit? Dík za jakoukoli radu či pomoc.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Marťasek » 18 kvě 2017, 06:12

a ty závady se objevili kdy? po výměně? Před výměnou? Proč jsi ty díly vyměňoval? Podle mě to bude souvislost s EGR. Odkud jsi? Dej si do popisku místo bydliště.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 18 kvě 2017, 07:05

Předpokládám, že vše vyměnil, protože diagnostikou to našel v chybách. A evidentně zbytečně.
Zaměřil bych se na falešné přisávání vzduchu. Lambda měří nebo se nehne v hodnotách?Co test EGRu, když ho dáš otevřít, zavřít, jak se při tom chová motor? Co jeho snímač polohy, funguje?
Co to zaslepení EGRu, je to ošetřené emulátrem? Jestli ne, sice nemáš váhu vzduchu, ale máš MAP, ten taky "vidí", co dělá EGR.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

tokin
Příspěvky: 132
Registrován: 22 led 2006, 11:47
Bydliště: Rakovník

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od tokin » 18 kvě 2017, 07:51

Vše je nové, EGR funguje a je zaslepený. Lambda je nová. Předpokládám, že mě neprodali NOK díly. Co znamená ošetření EGRu emulátorem? To netuším. Mám originál díl - záslepku od Opla, vyvrtal jsem do ní důlek pro jehlu. Dle mne je to OK, auto jede jako drak, před zaslepením takto nikdy nelítalo... Spíše je mi divné, že se kontrolka rozsvítí až po určitém počtu najetých km, bez ohledu na zařazený rychl.stupeň, bez ohledu na počet otáček motoru či zda je auto v tahu nebo na volnoběh. Jak kdyby záleželo na teplotě motoru či chladící kapaliny - ale neměl jsem vyblikán žádný kód týkající se čidel teploty či snímače. O víkend chci ještě zkusit vyčistit klapky v sání a krok.motorek, tak se zkusím zaměřit na to přisávání vzduchu, včera odpoledne se mi zdálo, že z okolí sání je slyšitelný "sykot" když vůz klape na volnoběh.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Alzafir » 19 kvě 2017, 07:02

Emulátorem myslím, to, že když zaslepíš EGR, někde se něco musí změnit. a to něco je tlak v sání. To MAP zjistí. A záleží na jednotce, jestli a jak dlouho si to nechá líbit. Proto se do cesty jednotce vřadí emulátor, který jí podsouvá informace, jako by tam EGR byl a fungoval.
Zkus vzít čistič na karburátory a opatrně ztříknout kolem spojů v sání, kolem klapky. Pokud si to někde motor nasaje, hned to zjistíš.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

tokin
Příspěvky: 132
Registrován: 22 led 2006, 11:47
Bydliště: Rakovník

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od tokin » 19 kvě 2017, 09:53

Aha, no zní to celkem rozumně,ale nikde v celém foru, věnovaném zaslepení EGRu jsem o takovém emulátoru nic neslyšel...Mrknu na to při čištění , budu to dělat o víkend. Uvidím, ale podle mého názoru by o tom ta většina "zaslepovačů" musela alespoň zmínit, nikde ani řádek.
Opel Astra1,6 16V,ABS,klima....

Odpovědět