Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 19 čer 2015, 22:00

Zdravím klubáci...Potřeboval bych pomoct s řešením mého problému :( Mám astru OPC1 s motorem x20xer se sáním od firmy dbilas dynamic..
A teď k věci.. tak za prvé se mi motor strašně dohaduje a má nepravidelný chod...a za druhé na to že by to mělo mít cca 190 koní mi přijde že to moc nefunguje.. od spodu se tomu moc nechce a až tak při 3500 tisicich se začně něco dít. :x :x
Děkuji za veškeré rady a tipy :)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

Reklama
 

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 23 čer 2015, 11:46

To se tu nenajde nikdo koho by něco napadlo? :? :?
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od manli2 » 23 čer 2015, 14:07

190 koní to určitě mít nemá... 190 koní má opc2 s turbem naladěný na 141kw....

pičoviny jako diagnostika, výměna svíček filtrů proběhla? sání je odstíněné? :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 čer 2015, 15:48

jak moc velke upravy su robene na motore ..??

soft v ECU je stale povodny ..??
(predpokladam ze ano)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 23 čer 2015, 17:57

Jelikož jsem psal že auto má saní od firmy dbilas dynamic tak by těch necelých 190 mit mělo ;) protože firma uvádí že saní by mělo přidat 19kw navic.. Každopadně na diagnostice sem byl přímo v oplu a tam byla chyba jen teplotního čidla, svíčky jsem už zkoušel dvoje a jak myslis odstíněné saní? Mam k tomu filtr green a ten je co nejvíce odstíněn od tepla z motoru aby sál co nejstudenějši vzduch...

Na motoru je to saní a podle váček z motoru x20xev to vypadá i na ostré vačky, ale to si nejsem jisty jelikož vačky s opécéčka jsem neviděl...každopadně vic nevim jestli tam bylo něco děláme dovezl jsem to takhle z Holandska..a jestli je soft v ECU původní nevim jelikož ani nevím co tim mysliš :D jestli mysli řídicí jednotku tak jsem někde četl že k saní by dbilas měl upravovat jednotu kvuli posunutí omezovače otáček.. Ale to vubec netusim jak zjistit ..
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 čer 2015, 18:03

Toddy píše:...na diagnostice sem byl přímo v oplu a tam byla chyba jen teplotního čidla, ...
tak chybu odstranit, opravit...

potom mozem patrat dalej...
..este upresnit o ktore teplotne cidlo sa jedna...

ak si ECU mysli, ze je voda studena, tak obochajue zmes, co moze mat za nasledok pokles vykonu..
a aj ak si mysli, ze nasavany vzduch je prilis chladny, alebo horuci, tak to itez nemixuje v tom spravnom pomere..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 23 čer 2015, 18:15

Na druhý den jsem čidlo vyměnil za nové.. A dělá to pořad zkoušel jsem chvili jezdit s originál airboxem a je to o něco horši než s tím greenem :(
Bylo to teplotní čidlo co je na motoru ne na teplotu vody co ti ukazuje budík..
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 čer 2015, 21:29

Mas tam sanie 01.020.095 ..?? (ma to pridat cca 19kW)

s tymto sanim doporucuju aj upravu riadiacej jednotky ..
(teda v pripade ze to "clovek kupil aj s montazou" za tych cca 1300e, tak mala byt ECU upravena priamo v dbilas/pri montazi)

co sa vacek tyka ... su tam skutocne nejake ine ..?? nez seriove ..??

totizto v pripade nevhodnych komponentov ci nevhodne zovenej kombinacii komponentov,
moze nastat to co popisujes, a to je prepad vykonu v urcitom pasme otacok..

v pripade ze su v motore "ostrejsie" vacky, tak je "jav" poklesu vykonu v nizsiich otackach "bezny"
..

pricom ma tak teraz napada ... ako su na tom rozvody..
neskocili, ci niesu zle zlozene .. "o zub" ... :roll:
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 23 čer 2015, 21:32, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 23 čer 2015, 21:31

...a dalsia vec co mi napadla...

X20XER ma v serii take to velke variabilne sanie .. s tymi klapkami vo vnutry ... ??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 24 čer 2015, 00:44

ano přesně to saní tam mám...a na rovinu si nemyslím že saní montovala firma.. jelikož dá se říct že každy šroub je jiny jakoby používaly vše co měli po ruce :/ jak poznám že ta jednotka je či není upravená ? ... ohledně vaček opravdu netuším jestli jsou seriové nebo ne.. jen jak sem už psal když jsme je s kamaradem prohližely byly víc zakulacené jako z klasickeho dvoulitru z omegy...jak píšeš že ve spodnich otačkach pri použiti ostrych vaček..znamená to že auto nebude fungovat v nižších otáčkách?? rozvody jsem tam dělal hned jak jsem auto koupil .. je na nich najeto ani ne 4500 .... a saní seriove sem nevidel jelikož když jsem auto koupil bylo saní od dbilasu už tam...
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 24 čer 2015, 09:11

no v pripade pouzitia ostrejsich vaciek, proste vdzy dojde k posuvu vykonu a krutaku do vyssich otacok..
(i ked tie tvoje su mozno seriove)

a variabilne sanie "vymysleli"pre to, aby bol priebeh vykonu a krutaku co mozno najrovnomernejsi,
pripadne aby sa odstranil prepad vykonu v urcitom pasme otacok...

A motory 2.0 maju ten prepad prave v pasme otacok cca 3500-4000. (uz v serii)

V tvojom pripade bude asi jedine mozne riesenie, zajst na brzdu, nech sa zmera vikon motora, a uvidi sa priebeh kriviek..
pripadne zmerat /odlogovat bohatost zmesy. Z toho bude vidiet, ci a co by tomu motoru mohlo byt....

..
pokial teda ziadna ina pricina nieje zrejma...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
Toddy
Příspěvky: 125
Registrován: 23 lis 2011, 19:57
Bydliště: Prostějov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od Toddy » 24 čer 2015, 11:50

Dobře.. takže tím mi chceš teda říct že auto bude pořádně fungovat až cca u těch 3500 ot/min jo?..a nevíš kde tak v okolí Olomouce by nějaká brzda byla? :) Každopádně kdyby se zjistilo že je vše v pořádku co potom ten nepravidelný chod motoru a to hádání?..
A ještě bych měl otázečku.. chtěl jsem k tomu zkusit dokoupit od firmy dbilas ten kit sáni co mají k tomu ( http://www.dbilas-shop.com/Products/Flo ... e41o9ltjo0 ) je to celkem ranec tak jen jaký na to máš nazor? :)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=24996

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od manli2 » 24 čer 2015, 14:37

to muže klidně dělat že si to někde přisává vzduch... prostě si zajed na diagnostiku za někim kdo ví co dělá a projde live data... bez tohodle je to jak hledání bodu gé....
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

JRD McLAREN
Příspěvky: 363
Registrován: 18 dub 2011, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od JRD McLAREN » 24 čer 2015, 14:38

no nepravidelny chod motoru moze mat za nasledok vela veci..
vadny vstrekovac, netesny ventil, aj zle casovanie rozvodov..
egr, blba sonda...atd...

..a tiez aj to, ze je ine sanie, a program v ecu to proste nedokaze prekusnut..

Ci ma zmysel kupit airbox od db, to neviem posudit, nikdy som ho nemal, neskusal...
v 90% pripadoch staci aj seriovy airbox..
To ci je airbox restrikcia, sa da opat iba odmerat na brzde .. (s filtrom a nasledne bez filtru)

EDITED:
a aj to co ovori manli2 moze byt pricina... :D
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: Nepravidelný chod motoru X20XER POMOC..

Příspěvek od manli2 » 24 čer 2015, 14:51

plus jestli je tam ostra vačka jiný sání plu třeba jinej soft tak to může dělat i pokud jezdíš na n95.... nebo špatný benzín všeobecně...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Odpovědět