Příspěvek
od vasekpetr1 » 22 úno 2015, 09:45
Herry CT: diagnostika nikdy neuškodí (zvláště u Aleše
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
) , ale píše v prvním příspěvku, že mu padá ručka tachometru, čili bych to viděl na to LP kolo, odkud se bere signál pro rychlost vozidla.
Jen drobnou připomínku: cca před půl rokem mi začala ručička tachometru za klidu vozidla samovolně poskakovat do vyšších hodnot. Sundal jsem LP kolo, rozpojil konektor od čidla, zkontroloval přívodní lanka kabelu, přihnul fastony v konektoru, stříkl jemně do konektoru trochu kontoxu, otřel, složil dohromady a od té doby mám s tachometrem klid. Netvrdím, že máš stejnou závadu, ale asi bych to prověřil.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)