Nemá výkon: 2.0 DTI
Nemá výkon: 2.0 DTI
zdravím pánové,
tak s emi potvrdilo to čeho jsme se bál ((
moje astra g 2.0 DTI r.v. 2000 mi nejede.
Jede,ale nema výkon, nejde za plynem, sem tam jakoby se probudi a jede,ale pak zase nema vykon, dam tam dvojku a plnej a strasne dlouho to trva nez vyskoci otacky a jede.
Mam tam i meric tlaku na turbu, ze zacatku to ukazuje 0,8 - 1 Baru ( myslim ze to jsou bary) ale treba jak s eto zahreje nebo zkusim to parkrat za sebou tak nic (( jakoby nema vykon. Kamarad to ted projizdel a potvrdil mi to.
Nevite co s tim??
tak s emi potvrdilo to čeho jsme se bál ((
moje astra g 2.0 DTI r.v. 2000 mi nejede.
Jede,ale nema výkon, nejde za plynem, sem tam jakoby se probudi a jede,ale pak zase nema vykon, dam tam dvojku a plnej a strasne dlouho to trva nez vyskoci otacky a jede.
Mam tam i meric tlaku na turbu, ze zacatku to ukazuje 0,8 - 1 Baru ( myslim ze to jsou bary) ale treba jak s eto zahreje nebo zkusim to parkrat za sebou tak nic (( jakoby nema vykon. Kamarad to ted projizdel a potvrdil mi to.
Nevite co s tim??
- Reklama
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Pravdepodobne nefunguje turbo. Chyby mozu byt v jeho podtlakovom ovladani - hadicky, solenoidy ...
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Hadicky jsem koukal a ty jsou ok.
Solenoidy jsme mezi sebou prohazeli a bylo to stejny ale to jsme delali tak 3/4 roku zpatky jak uz jsme mel pocit ze to netahne .-((((,pak uz asi zbyva jedine to turbo?
Solenoidy jsme mezi sebou prohazeli a bylo to stejny ale to jsme delali tak 3/4 roku zpatky jak uz jsme mel pocit ze to netahne .-((((,pak uz asi zbyva jedine to turbo?
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
jeste napisu ze zadna kontrolka nic se mi nerozsviti
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
To,že přeházíš EP ventily mezi sebou nic neřeší.Stačí,že jeden bude vadný a ať ho dáš kamkoli,tak system to nezkousne.
To,že zkontroluješ hadičky okem je pěkné,ale de facto na nic.
Musíš změřit podtlakový system,jestli v něm je podtlak -0.7až-0.9atm.Jestli ne,tak vyřazovací metodou po kousku dojdeš k vadné součástce.Netrvá to déle než hodinu.
Dá se i odkontrolovat zběžně system tak,že použiješ ještě jednoho člověka,který ti nastartuje auto.
Nahneš se dozadu za motor,abys viděl na táhlo od turba ke kovové dóze,kolega nastartuje a táhlo se musí okamžitě přitáhnout k podtlakové kovové dóze a pevně držet.I malinká pulzace značí problém v podlakovém vedení.
To,že zkontroluješ hadičky okem je pěkné,ale de facto na nic.
Musíš změřit podtlakový system,jestli v něm je podtlak -0.7až-0.9atm.Jestli ne,tak vyřazovací metodou po kousku dojdeš k vadné součástce.Netrvá to déle než hodinu.
Dá se i odkontrolovat zběžně system tak,že použiješ ještě jednoho člověka,který ti nastartuje auto.
Nahneš se dozadu za motor,abys viděl na táhlo od turba ke kovové dóze,kolega nastartuje a táhlo se musí okamžitě přitáhnout k podtlakové kovové dóze a pevně držet.I malinká pulzace značí problém v podlakovém vedení.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
čau Denny: Díky za info, ted jsme tady asi 2h procetl problemy ostatnich, jetsli se ten muj tomu nejak podoba a myslim si, ze by mohlo byt spatne ten solenoid nebo ten regulator turba co tam prave za neco taha v tom turbu.
Kdyz je auto studene, nebo i lehce zahrate tak mi ukazuje barometr nebo ten budik tlaku 0,8 - 1bar, ale pak po zahrati nebo nekdy se stane, ze prislapnu plnej plyn a nejde to ani do 0,5 baru (za jizdy).
a taky na volnobeh to nejd euplne za plynem,jako kdyz prislapnu tak ty otacky nevyleti uplne nahoru rychle, jakoby se to ze zacatku dusilo a pak to vyskoci.
Kdyz je auto studene, nebo i lehce zahrate tak mi ukazuje barometr nebo ten budik tlaku 0,8 - 1bar, ale pak po zahrati nebo nekdy se stane, ze prislapnu plnej plyn a nejde to ani do 0,5 baru (za jizdy).
a taky na volnobeh to nejd euplne za plynem,jako kdyz prislapnu tak ty otacky nevyleti uplne nahoru rychle, jakoby se to ze zacatku dusilo a pak to vyskoci.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Už jsem ti psal na mejl, tak to zkontroluj. Ale je to to samé , co píše Denny, jen se víc rozkecal
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
čau chlapy,
takže nový poznatek.
Včera jsem mel cestu tak jsem se zastavil u jednoho mechanika a chvili jsme to koumali a asi jsme na to prisli.
Zkouseli jsme podtlaky, hlavne ten solenoid u turba jak taha za to tahlu v turbu. Pri nastartovani zatahlo,ale nevedeli jsm eo kolik ma zatahnout,ale tahalo, pak jsme to odpojili a zapojily, zatahlo stylem trosku dozadu a lehce dopredu, coz je SPATNE.
Chvili jsm eto zkouseli a problem s etsale opakoval.
Pak jsme odpojili hadicky od toho solenoidu u turba s spojli jsme kolinka k sobe, a ejhle, tahlo od turba zatahlo min. 3x tolik nez pres solenoid a drzelo a ani se nehnulo.
Zkusili jsme to parkrat jeste jednou.
Chteli jsme to pak napojit natvrdo bez toho solenodiu,ale nevedeli jsme jetsli to nevyhodi nejakou tu chybu, tak radeji ne.
O vikendu zkusim poprehazet solenoidy a uvidi se,ale na 80% to vypada na tuhle zavadu.
Tahlo nedostatecne pritahuje neco co je v tom turbu a nejde tam vzduch a auto jde pomalu do otacek.
takže nový poznatek.
Včera jsem mel cestu tak jsem se zastavil u jednoho mechanika a chvili jsme to koumali a asi jsme na to prisli.
Zkouseli jsme podtlaky, hlavne ten solenoid u turba jak taha za to tahlu v turbu. Pri nastartovani zatahlo,ale nevedeli jsm eo kolik ma zatahnout,ale tahalo, pak jsme to odpojili a zapojily, zatahlo stylem trosku dozadu a lehce dopredu, coz je SPATNE.
Chvili jsm eto zkouseli a problem s etsale opakoval.
Pak jsme odpojili hadicky od toho solenoidu u turba s spojli jsme kolinka k sobe, a ejhle, tahlo od turba zatahlo min. 3x tolik nez pres solenoid a drzelo a ani se nehnulo.
Zkusili jsme to parkrat jeste jednou.
Chteli jsme to pak napojit natvrdo bez toho solenodiu,ale nevedeli jsme jetsli to nevyhodi nejakou tu chybu, tak radeji ne.
O vikendu zkusim poprehazet solenoidy a uvidi se,ale na 80% to vypada na tuhle zavadu.
Tahlo nedostatecne pritahuje neco co je v tom turbu a nejde tam vzduch a auto jde pomalu do otacek.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Máš recht, ale k tomu chlapíkovi už nejezdi , pár nesmyslů jsem ti už vysvětlildavid1983 píše: Tahlo nedostatecne pritahuje neco co je v tom turbu a nejde tam vzduch a auto jde pomalu do otacek.
Když budeš přehazovat solenoidy, tak podle toho, z které části motoru ten solenoid vytáhneš, nezapomeň tu část podtlaku zacpat. To že přehodíš solenoid jinam, pokud je špatný, zase ti podtlaky rozhodí.
Vyndej jiný solenoid, zapoj k turbu a zbytek podtlaku , co vede z vakuové pumpy směrem k baterce zaslep. Tím budeš mít podtlak jen na turbo, můžeš takto postupně otestovat všechny 3 solenoidy na jednom místě.
Zbytek už jsme probrali telefónem
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Takže pánové,
závada byla na Vaze vzduchu, byla spatna, dal jsem novou a vs eok.
NEJVĚTŠÍ DÍK PATŘÍ ALZAFIROVI, KTEREJ MĚL S EMNOU VELIKOU TRPĚLIVOST! JESTE JEDNOU DĚKUJI KAMARADE!!!!
závada byla na Vaze vzduchu, byla spatna, dal jsem novou a vs eok.
NEJVĚTŠÍ DÍK PATŘÍ ALZAFIROVI, KTEREJ MĚL S EMNOU VELIKOU TRPĚLIVOST! JESTE JEDNOU DĚKUJI KAMARADE!!!!
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Nemáš zač A nezapomeň na vakuovou pumpu.
Pro zajímavost jsem ji rozebral, je po smrti. Plná oleje a vyrytá drážka....
Pro zajímavost jsem ji rozebral, je po smrti. Plná oleje a vyrytá drážka....
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Joo jeste vakuovka byla spatna ((
Diky tobe Alzafire
Diky tobe Alzafire
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
tak kamaradi, jeste jsem vymenil MAP senzor a auto jede ted jeste mnohem lip )))
takze vymena vahy vzduchu, vykuova pumpa a MAP senzor.
takze vymena vahy vzduchu, vykuova pumpa a MAP senzor.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
nech zbytočne nezakladám novú tému, v nedelu som išiel po dialnici cca 110 z východu na západ celých 300km bolo všetko v pohode auto ťahalo žiadny problém, ale ked som vyšiel v žiline znovu na dialnicu po zrýchlení z 90 na 110 sa rozsvietila kontrolka motora a auto stratilo výkon prešiel som asi 2km, zastavil vypol motor chvílu počkal znovu naštartoval a kontrola zhasla...celú cestu domov asi 60km sa nič neudialo auto ťahalo tak ako som bol zvyknutý, bohužial mi to dnes spravilo znova, no po vypnutí a zapnutí motora už neťahalo tak ako predtým ale akoby oneskorene predtým okolo 2000ot/m teraz tak 2800-3000ot/m a až po pridaní nad 100km/h sa rozvieti kontrolka motora...diagnostika neukázala žiadnu chybu ani pri rozvietenej kontrolke...
otázka znie: stretol sa stým niekto? na čo sa zamerať? podtlaky?hadičky?turbo?
otázka znie: stretol sa stým niekto? na čo sa zamerať? podtlaky?hadičky?turbo?
2x Astra G X14XE Green&Red Toadstool
Astra G Y20DTH
Astra G Y20DTH
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Všechno co jsi vyjmenoval, plus kvantum dalších věcí. Čím jste to diagnostikovali? Opcomem?
Jestli jo, pak je divné, že to nehlásí žádnou chybu.
Jestli jo, pak je divné, že to nehlásí žádnou chybu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor